|
|
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 19:53 | |
| - forcekit schreef:
- Mysticpaw schreef:
- Brightspots schreef:
- You read it all?
And double thx <3 Die hele geschiedenis is in de RPG gebeurt. Ik ben heel trots, heb het ook allemaal gelezen..., Gosh, wat sneu ):
OT: Kent iemand van jullie een persoon met een vreemde naam? Ik spaar ze xD Bij ons in de buurt woont een Speedy Racer (dat is zijn échte voornaam xd) Hahahahaha, die is echt goed (wel zielig voor hem, though xD)
Laatst aangepast door Mysticpaw op zo 11 mei 2014 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 19:53 | |
| - forcekit schreef:
- Mysticpaw schreef:
- Brightspots schreef:
- You read it all?
And double thx <3 Die hele geschiedenis is in de RPG gebeurt. Ik ben heel trots, heb het ook allemaal gelezen..., Gosh, wat sneu ):
OT: Kent iemand van jullie een persoon met een vreemde naam? Ik spaar ze xD Bij ons in de buurt woont een Speedy Racer (dat is zijn échte voornaam xd) De oom van mijn ex heet Wieberen, dat is gewoon een Frieze naam, enkel betekend het ook wel; wegwezen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 19:55 | |
| - Brightspots schreef:
- forcekit schreef:
- Mysticpaw schreef:
- Brightspots schreef:
- You read it all?
OT: Kent iemand van jullie een persoon met een vreemde naam? Ik spaar ze xD Bij ons in de buurt woont een Speedy Racer (dat is zijn échte voornaam xd) De oom van mijn ex heet Wieberen, dat is gewoon een Frieze naam, enkel betekend het ook wel; wegwezen. Haha, alsnog vind ik hem leuk. Ik ken een Splinter, een Terts, een Storm (niet heel raar, maar toch) en een Bonk (en Bonk is een nicht xD) |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 19:56 | |
| Hebben jullie 't over voor- of achternamen?
Mweh, zusje is sloom met afwassen en gaat zitten chagrijnen op me. Wacht wel effe met afdrogen tot ze klaar is xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 19:57 | |
| Daahaaaan xD
Nath, yo ^^ Ik maak later wel ;D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 19:58 | |
| Daar gaan al de geheimen, Never gaat open over hun relatie >3 Genoeg geheim gedoe xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 19:58 | |
| Bij ons op school zit er iemand die Zilver heet. Verder heeft m'n vader een klant waarvan de kinderen Bloem, Zus en Mensje heten :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 19:59 | |
| Nooooooo Babs!! Dat is Angela Schijf!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:00 | |
| - Strawberry schreef:
- Bij ons op school zit er iemand die Zilver heet. Verder heeft m'n vader een klant waarvan de kinderen Bloem, Zus en Mensje heten :')
Whahahaha, Mensje. Hoe komen mensen erbij xD |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:01 | |
| Kan ook, dan haal ik klant en een ander verhaal van m'n pa door mekaar. x'D Excuses~ |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:01 | |
| Agja, Wiet vind ik ook zo'n belachelijke naam. Dan vraag je er om dat je kind gepest gaat worden... |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:02 | |
| - Mysticpaw schreef:
- Brightspots schreef:
- forcekit schreef:
- Mysticpaw schreef:
- Brightspots schreef:
- You read it all?
OT: Kent iemand van jullie een persoon met een vreemde naam? Ik spaar ze xD Bij ons in de buurt woont een Speedy Racer (dat is zijn échte voornaam xd) De oom van mijn ex heet Wieberen, dat is gewoon een Frieze naam, enkel betekend het ook wel; wegwezen. Haha, alsnog vind ik hem leuk. Ik ken een Splinter, een Terts, een Storm (niet heel raar, maar toch) en een Bonk (en Bonk is een nicht xD) Mijn broer kent een tweeling: het meisje heet Vlinder & de jongen Storm |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:02 | |
| - Strawberry schreef:
- Kan ook, dan haal ik klant en een ander verhaal van m'n pa door mekaar. x'D Excuses~
Ik bedoel zeg maar dat die vrouw Angela Schijf heet, zij speelt in Flikken Maastricht xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:03 | |
| Vlinderstorm, opzich leuke Nederlandse warrior naam (:
Paris en London, ook van die 'rare' namen xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:03 | |
| - forcekit schreef:
- @Camomile/aa (toch? o;o) jah, ik ben hier c:
@Ravenpaw/kiki: mag ik je skype? c: Mijn Skype is kiekie132 |
|
| |
Lianne 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:04 | |
| Zo, weer eens in de ikvorm geschreven. Het is heel anders en ik ga het zeker niet bij iemand anders doen als Hare :'D Naja, Hare is tenslotte voor het grootste deel op mij gebaseerd. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:05 | |
| Weet je, ik moet binnenkort ook maar eens Snowy's geschiedenis uitschrijven. Mom, dad, sis and bro died |
|
| |
Kiki 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:05 | |
| Het werd toch Fogfeather :'D Welke... clan.. oh shit. :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:07 | |
| Jaaa! Go Kiki!!
Om my! Soof you made me nervous now >3 |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 20:07 | |
| - Fogfeather schreef:
- Het werd toch Fogfeather :'D
Welke... clan.. oh shit. :c Windclan >D Jij bent kiki, toch? zo ja: ik wil trainingstopic met force >D zo nee: wie ben je dan wel? o;o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|