|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:02 | |
| Babs, tell is! De basics dan zeg maar, dat is altijd goed en interessant on te weten! |
| | | Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:11 | |
| omnomnom, milka chocolade |
| | | <Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:12 | |
| Wet ieland wat voor AVA? ik heb al heel het internet afgespeurd en ik vind ECHT geen goede Foto |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:14 | |
| - Tallpaw schreef:
- Babs, tell is! De basics dan zeg maar, dat is altijd goed en interessant on te weten!
Euh, welke basics wil je weten?x'D |
| | | Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:23 | |
| - Darkcloud schreef:
- omnomnom, milka chocolade
Omnomnom, Coté D'Or praline :3 |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:31 | |
| "Let’s do away with prejudice don’t discriminate, tolerance is bliss we got to get together on this cross this problem off our list I may stutter when I speak (but) you don’t need to call me freak it’s not trigonometry inside we’re the same" Can lyrics be any cuter? :'( <3
Omg, ik wil ook chocola :c |
| | | Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:32 | |
| Chocolade is op :/ Heb nog cola staan, Hmm... Misschien nu stroopwafels pakken? |
| | | Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:40 | |
| iemand een topicje met Owl en Bitter? :3 |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:46 | |
| - Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Babs, tell is! De basics dan zeg maar, dat is altijd goed en interessant on te weten!
Euh, welke basics wil je weten?x'D Ehm… Bijvoorbeeld welke vachtkleur sowieso niet kan bij verschillende combinaties -ik denk dat dat de meest gestelde vraag is bij kitten aanmeldingen >3 |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:49 | |
| - Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
Euh, welke basics wil je weten?x'D Ehm… Bijvoorbeeld welke vachtkleur sowieso niet kan bij verschillende combinaties -ik denk dat dat de meest gestelde vraag is bij kitten aanmeldingen >3 Eig ben ik er ook erg nieuwsgierig naar hoe dat werkt ;3 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:51 | |
| - Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
Euh, welke basics wil je weten?x'D Ehm… Bijvoorbeeld welke vachtkleur sowieso niet kan bij verschillende combinaties -ik denk dat dat de meest gestelde vraag is bij kitten aanmeldingen >3 Dat ligt heel erg aan de ouders. Maar als je twee katten hebben uit het zwart/bruin spectrum (Black, blue, chocolate, lilac, fawn en cinnamon) , dan kan daar sowieso nooit een rode kat uitkomen. Een kat is namelijk óf in het rood spectrum, óf in het zwart spectrum. Tenzij het een calico/tortoiseshell is, die is het beide. Dit is ook de reden waarom tortoiseshells alleen vrouwelijk kunnen zijn. Een vrouwelijke kat heeft twee X-chromosomen, een mannelijke heeft er maar één. En het X-chromosoom beslist of een kat rood of zwart is. Dus als een vrouwelijke kat een rode heeft en een zwarte, dan is 't dus tortoiseshell :'D EDIT: Hiervoor moeten ze dus een rode moeder hebben en een zwarte vader, of andersom. Want ze krijgen de X van hun vader en de X van hun moeder. Katertjes nemen het kleurspectrum van hun moeder over, want ze krijgen de Y van papa. :3 |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:55 | |
| Die shit moet ik dus leren voor mn examen, alleen dan met like 10000 dingen erbij en subdbemjsvvdjs |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:55 | |
| - Firestar schreef:
- Die shit moet ik dus leren voor mn examen, alleen dan met like 10000 dingen erbij en subdbemjsvvdjs
*Heeft geen bio* *Heeft het als hobby geleerd* *Wil geen Economie en MenO leren ;x;* |
| | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:56 | |
| - Strawberry schreef:
- Firestar schreef:
- Die shit moet ik dus leren voor mn examen, alleen dan met like 10000 dingen erbij en subdbemjsvvdjs
*Heeft geen bio* *Heeft het als hobby geleerd* *Wil geen Economie en MenO leren ;x;* Wees blij hobby. *scared of bio examen woensdag* |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:58 | |
| - Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
Euh, welke basics wil je weten?x'D Ehm… Bijvoorbeeld welke vachtkleur sowieso niet kan bij verschillende combinaties -ik denk dat dat de meest gestelde vraag is bij kitten aanmeldingen >3 Dat ligt heel erg aan de ouders. Maar als je twee katten hebben uit het zwart/bruin spectrum (Black, blue, chocolate, lilac, fawn en cinnamon) , dan kan daar sowieso nooit een rode kat uitkomen. Een kat is namelijk óf in het rood spectrum, óf in het zwart spectrum. Tenzij het een calico/tortoiseshell is, die is het beide. Dit is ook de reden waarom tortoiseshells alleen vrouwelijk kunnen zijn. Een vrouwelijke kat heeft twee X-chromosomen, een mannelijke heeft er maar één. En het X-chromosoom beslist of een kat rood of zwart is. Dus als een vrouwelijke kat een rode heeft en een zwarte, dan is 't dus tortoiseshell :'D
EDIT: Hiervoor moeten ze dus een rode moeder hebben en een zwarte vader, of andersom. Want ze krijgen de X van hun vader en de X van hun moeder. Katertjes nemen het kleurspectrum van hun moeder over, want ze krijgen de Y van papa. :3 Wow! Dat had ik echt nooit gedacht, thanx Babs ^^ Dat is trouwens echt waanzinnig interessant, diep respect dat je het jezelf hebt geleerd though! Het klinkt echt verwarrend! is Eaglewing niet een mannelijk tortoiseshell? |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 13:01 | |
| - Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
Euh, welke basics wil je weten?x'D Ehm… Bijvoorbeeld welke vachtkleur sowieso niet kan bij verschillende combinaties -ik denk dat dat de meest gestelde vraag is bij kitten aanmeldingen >3 Dat ligt heel erg aan de ouders. Maar als je twee katten hebben uit het zwart/bruin spectrum (Black, blue, chocolate, lilac, fawn en cinnamon) , dan kan daar sowieso nooit een rode kat uitkomen. Een kat is namelijk óf in het rood spectrum, óf in het zwart spectrum. Tenzij het een calico/tortoiseshell is, die is het beide. Dit is ook de reden waarom tortoiseshells alleen vrouwelijk kunnen zijn. Een vrouwelijke kat heeft twee X-chromosomen, een mannelijke heeft er maar één. En het X-chromosoom beslist of een kat rood of zwart is. Dus als een vrouwelijke kat een rode heeft en een zwarte, dan is 't dus tortoiseshell :'D
EDIT: Hiervoor moeten ze dus een rode moeder hebben en een zwarte vader, of andersom. Want ze krijgen de X van hun vader en de X van hun moeder. Katertjes nemen het kleurspectrum van hun moeder over, want ze krijgen de Y van papa. :3 Wow! Dat had ik echt nooit gedacht, thanx Babs ^^ Dat is trouwens echt waanzinnig interessant, diep respect dat je het jezelf hebt geleerd though! Het klinkt echt verwarrend! is Eaglewing niet een mannelijk tortoiseshell? We hebben nooit echt hierop zitten haten en laten mensen gewoon mannelijke tortoiseshells hebben. (; In het echt heeft een mannelijke tortoiseshell een mutatie, XXY dus en is hij steriel. Maar hier op Warrior Cats dus niet. ^^ |
| | | Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 13:03 | |
| Oh dat, dat heb ik laatst nog bij bio gehad ja xD Zo ontzettend stom is dat, ik heb er een gloed hekel aan, maar t komt terug in de 5e en/of 6e :c |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 13:08 | |
| - Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
EDIT: Hiervoor moeten ze dus een rode moeder hebben en een zwarte vader, of andersom. Want ze krijgen de X van hun vader en de X van hun moeder. Katertjes nemen het kleurspectrum van hun moeder over, want ze krijgen de Y van papa. :3 Wow! Dat had ik echt nooit gedacht, thanx Babs ^^ Dat is trouwens echt waanzinnig interessant, diep respect dat je het jezelf hebt geleerd though! Het klinkt echt verwarrend! is Eaglewing niet een mannelijk tortoiseshell? We hebben nooit echt hierop zitten haten en laten mensen gewoon mannelijke tortoiseshells hebben. (; In het echt heeft een mannelijke tortoiseshell een mutatie, XXY dus en is hij steriel. Maar hier op Warrior Cats dus niet. ^^ Dat valt wel te begrijpen ^^ Nog een vraagje though, is het dan mogelijk, wanneer Ash en Fawn kittens krijgen, er een -gezien vanuit de genetica- rood is omdat Fawn de X heeft van haar vader en haar moeder? |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 13:09 | |
| - Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
EDIT: Hiervoor moeten ze dus een rode moeder hebben en een zwarte vader, of andersom. Want ze krijgen de X van hun vader en de X van hun moeder. Katertjes nemen het kleurspectrum van hun moeder over, want ze krijgen de Y van papa. :3 Wow! Dat had ik echt nooit gedacht, thanx Babs ^^ Dat is trouwens echt waanzinnig interessant, diep respect dat je het jezelf hebt geleerd though! Het klinkt echt verwarrend! is Eaglewing niet een mannelijk tortoiseshell? We hebben nooit echt hierop zitten haten en laten mensen gewoon mannelijke tortoiseshells hebben. (; In het echt heeft een mannelijke tortoiseshell een mutatie, XXY dus en is hij steriel. Maar hier op Warrior Cats dus niet. ^^ Dat valt wel te begrijpen ^^ Nog een vraagje though, is het dan mogelijk, wanneer Ash en Fawn kittens krijgen, er een -gezien vanuit de genetica- rood is omdat Fawn de X heeft van haar vader en haar moeder? Nee, want rood wordt niet gedragen. EDIT: Maar, zoals ik al zei, we nemen het hier niet zo nauw met de genetica. |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 13:10 | |
| - Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Tallpaw schreef:
EDIT: Hiervoor moeten ze dus een rode moeder hebben en een zwarte vader, of andersom. Want ze krijgen de X van hun vader en de X van hun moeder. Katertjes nemen het kleurspectrum van hun moeder over, want ze krijgen de Y van papa. :3 Wow! Dat had ik echt nooit gedacht, thanx Babs ^^ Dat is trouwens echt waanzinnig interessant, diep respect dat je het jezelf hebt geleerd though! Het klinkt echt verwarrend! is Eaglewing niet een mannelijk tortoiseshell? We hebben nooit echt hierop zitten haten en laten mensen gewoon mannelijke tortoiseshells hebben. (; In het echt heeft een mannelijke tortoiseshell een mutatie, XXY dus en is hij steriel. Maar hier op Warrior Cats dus niet. ^^ Dat valt wel te begrijpen ^^ Nog een vraagje though, is het dan mogelijk, wanneer Ash en Fawn kittens krijgen, er een -gezien vanuit de genetica- rood is omdat Fawn de X heeft van haar vader en haar moeder? Nee, want rood wordt niet gedragen. EDIT: Maar, zoals ik al zei, we nemen het hier niet zo nauw met de genetica. Oke, dat snap ik, denk ik xD Maar hoe wordt een kat dan rood als 'ie het niet van zijn ouders heeft? |
| | | | Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |