Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:48

Firestar schreef:
Plus als er ergens over gezeikt mag worden dan is het dat boe geroep om die Russische dames van 17.

Edit: Armenië ging vals as Mousedung, sorry xD
Ja inderdaad, dat vond ik ook echt bullshit tot de max ;p Alsof die meisjes daar allemaal aan hebben meegedaan en ik vond het ook mooi dat ze gewoon punten kregen en shizz en niet als laatste eindigen

Misschien wel, maar het was spectaculairder dan dat van ons, wij gingen in het begin ook een tikkeltje verkeerd xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:50

Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik t gemist heb
~~~
Mn kat Willy heeft weer een merel aangevallen. Gelukkig hebben we die merel kunnen redden. Willy met z'n jachtinstinct ook /: Hij zou een goede warrior zijn xD
Drizzlecave
Member
Dieuw :]
137
Actief

CAT'S PROFILE
Drizzlecave
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:53

*Komt mengen* Ik vond Nederland wel goed. Tenminste één normaal nummer.
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:54

Goede morgen mensen Smile
Dat Eurosongfestival is niet mijn ding. Ik geloof het allemaal en lach me rot over hoe mensen uit hun sloffen schieten erover xD
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:54

Shrewstar schreef:
Firestar schreef:
Plus als er ergens over gezeikt mag worden dan is het dat boe geroep om die Russische dames van 17.

Ja inderdaad, dat vond ik ook echt bullshit tot de max ;p Alsof die meisjes daar allemaal aan hebben meegedaan en ik vond het ook mooi dat ze gewoon punten kregen en shizz en niet als laatste eindigen

Misschien wel, maar het was spectaculairder dan dat van ons, wij gingen in het begin ook een tikkeltje verkeerd xD
Het is een zangwedstrijd. Dus ja, voor mij gaat het er toch echt om of iemand lekker klink of niet. Armenië klonk niet lekker. (Waz is hard als het hierom gaat, haters gonna hate)
Rushleap
Member
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:57

Ik vind dat de eindstand eigg wel eerlijk was.
Laat Oostenrijk lekker blij zijn met hun baardjes xD
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:59

Firestar schreef:
Shrewstar schreef:
Firestar schreef:

Het is een zangwedstrijd. Dus ja, voor mij gaat het er toch echt om of iemand lekker klink of niet. Armenië klonk niet lekker. (Waz is hard als het hierom gaat, haters gonna hate)
Ach ja, Oostenrijk heeft t ook wel verdiend gehaald, want hij zong het echt heel goed naar mijn mening (':
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 10:59

Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:01

Ik vond Oostenrijk scary 0.o
Gewn, what da hell wrm...
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:09

Jullie hebben wel de Ijslandse teletubbies gemist (':
https://www.youtube.com/watch?v=TwfGKEIn5xw
Hun liedje ging over dat iedereen gelijk was en bij hun finale optreden spelden ze op het eind 'love' dat was echt uber cute xD <3
en het filmpje is zo hilarisch haahha
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:14

Shrewstar schreef:
Jullie hebben wel de Ijslandse teletubbies gemist (':
https://www.youtube.com/watch?v=TwfGKEIn5xw
Hun liedje ging over dat iedereen gelijk was en bij hun finale optreden spelden ze op het eind 'love' dat was echt uber cute xD <3
en het filmpje is zo hilarisch haahha

XD
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:26

Ineens valt het me op dat Shrew weer een supernice setje heeft~
Lightfur
Member
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:40

Ik wil graag mijn AVA veranderen maar ik vind echt GEEN plaatjes!Kan iemand helpen?
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:48

Wauw, Maze... *stares @ word document* Wat doe ik die kat aan? xD
Ze heeft al haar broer en crush vermoord en word mishandelt door haar pleegmoeder en mentor xD

Maar ik moet gaan, bye mensjes ^^
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:50

Ik geloof dat ik eindelijk alles snap aan kattengenetica wat ik zou moeten snappen. Zelfs de points, munchkin en bengals ;D
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:52

Hmm, ontbeten met pizza~! Een mooi begin van de dag x'D
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:56

@Isa, pizza is awesome^-^
Fleckhound
Member
Richie
40
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Fleckhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:57

Ik heb ontbeten met gebak xD Vanmiddag en vanavond weer xD
Angelsong
Member
Isa(2)~
178
Actief

CAT'S PROFILE
Angelsong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 11:58

Owlflight schreef:

Jep, sowieso. Stiekem ben ik er voor dat pizza heilig verklaart moet worden x'D
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 12:01

Angelkit' schreef:
Owlflight schreef:

Jep, sowieso. Stiekem ben ik er voor dat pizza heilig verklaart moet worden x'D
+1
kent er hier iemand die creepy kortfilm 'Lights out'?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: