|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 10:48 | |
| - Firestar schreef:
- Plus als er ergens over gezeikt mag worden dan is het dat boe geroep om die Russische dames van 17.
Edit: Armenië ging vals as Mousedung, sorry xD Ja inderdaad, dat vond ik ook echt bullshit tot de max ;p Alsof die meisjes daar allemaal aan hebben meegedaan en ik vond het ook mooi dat ze gewoon punten kregen en shizz en niet als laatste eindigen Misschien wel, maar het was spectaculairder dan dat van ons, wij gingen in het begin ook een tikkeltje verkeerd xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 10:50 | |
| Laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat ik t gemist heb ~~~ Mn kat Willy heeft weer een merel aangevallen. Gelukkig hebben we die merel kunnen redden. Willy met z'n jachtinstinct ook /: Hij zou een goede warrior zijn xD |
|
| |
Dieuw :] 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 10:53 | |
| *Komt mengen* Ik vond Nederland wel goed. Tenminste één normaal nummer. |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 10:54 | |
| Goede morgen mensen Dat Eurosongfestival is niet mijn ding. Ik geloof het allemaal en lach me rot over hoe mensen uit hun sloffen schieten erover xD |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 10:54 | |
| - Shrewstar schreef:
- Firestar schreef:
- Plus als er ergens over gezeikt mag worden dan is het dat boe geroep om die Russische dames van 17.
Edit: Armenië ging vals as Mousedung, sorry xD Ja inderdaad, dat vond ik ook echt bullshit tot de max ;p Alsof die meisjes daar allemaal aan hebben meegedaan en ik vond het ook mooi dat ze gewoon punten kregen en shizz en niet als laatste eindigen
Misschien wel, maar het was spectaculairder dan dat van ons, wij gingen in het begin ook een tikkeltje verkeerd xD Het is een zangwedstrijd. Dus ja, voor mij gaat het er toch echt om of iemand lekker klink of niet. Armenië klonk niet lekker. (Waz is hard als het hierom gaat, haters gonna hate) |
|
| |
Dieuw 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 10:57 | |
| Ik vind dat de eindstand eigg wel eerlijk was. Laat Oostenrijk lekker blij zijn met hun baardjes xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 10:59 | |
| - Firestar schreef:
- Shrewstar schreef:
- Firestar schreef:
Edit: Armenië ging vals as Mousedung, sorry xD Ja inderdaad, dat vond ik ook echt bullshit tot de max ;p Alsof die meisjes daar allemaal aan hebben meegedaan en ik vond het ook mooi dat ze gewoon punten kregen en shizz en niet als laatste eindigen
Misschien wel, maar het was spectaculairder dan dat van ons, wij gingen in het begin ook een tikkeltje verkeerd xD Het is een zangwedstrijd. Dus ja, voor mij gaat het er toch echt om of iemand lekker klink of niet. Armenië klonk niet lekker. (Waz is hard als het hierom gaat, haters gonna hate) Ach ja, Oostenrijk heeft t ook wel verdiend gehaald, want hij zong het echt heel goed naar mijn mening (': |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 10:59 | |
| |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:01 | |
| Ik vond Oostenrijk scary 0.o Gewn, what da hell wrm... |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:09 | |
| Jullie hebben wel de Ijslandse teletubbies gemist (': https://www.youtube.com/watch?v=TwfGKEIn5xwHun liedje ging over dat iedereen gelijk was en bij hun finale optreden spelden ze op het eind 'love' dat was echt uber cute xD <3 en het filmpje is zo hilarisch haahha |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:14 | |
| - Shrewstar schreef:
- Jullie hebben wel de Ijslandse teletubbies gemist (':
https://www.youtube.com/watch?v=TwfGKEIn5xw Hun liedje ging over dat iedereen gelijk was en bij hun finale optreden spelden ze op het eind 'love' dat was echt uber cute xD <3
en het filmpje is zo hilarisch haahha XD |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:26 | |
| Ineens valt het me op dat Shrew weer een supernice setje heeft~ |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:40 | |
| Ik wil graag mijn AVA veranderen maar ik vind echt GEEN plaatjes!Kan iemand helpen? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:48 | |
| Wauw, Maze... *stares @ word document* Wat doe ik die kat aan? xD Ze heeft al haar broer en crush vermoord en word mishandelt door haar pleegmoeder en mentor xD
Maar ik moet gaan, bye mensjes ^^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:50 | |
| Ik geloof dat ik eindelijk alles snap aan kattengenetica wat ik zou moeten snappen. Zelfs de points, munchkin en bengals ;D |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:52 | |
| Hmm, ontbeten met pizza~! Een mooi begin van de dag x'D |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:56 | |
| @Isa, pizza is awesome^-^ |
|
| |
Richie 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:57 | |
| Ik heb ontbeten met gebak xD Vanmiddag en vanavond weer xD |
|
| |
Isa(2)~ 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 11:58 | |
| - Owlflight schreef:
- @Isa, pizza is awesome^-^
Jep, sowieso. Stiekem ben ik er voor dat pizza heilig verklaart moet worden x'D |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 12:01 | |
| - Angelkit' schreef:
- Owlflight schreef:
- @Isa, pizza is awesome^-^
Jep, sowieso. Stiekem ben ik er voor dat pizza heilig verklaart moet worden x'D +1 kent er hier iemand die creepy kortfilm 'Lights out'? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|