|
|
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 14:29 | |
| Ah fudge. Ben misselijk. Natuurkunde PW gaat morgen naar de knoppen ._. Amaaaaaaazing life, just amazing |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 14:44 | |
| Ik blijf de liedjes "Only teardrops" en "Fairytale" vvan Eurovisie het beste vinden. No offence, maar dit jaar zag ik er eigenlijk echt niks speciaals tussen zitten. De meeste hadden weg van opera zangers, een man met een baard(?!), heb het winnende liedje niet eens uitgezien, vond 't zo slecht. Om eerlijk te zijn, vond ik dat Nederland dan wel mocht winnen. Het gaat de laatste tijd meer om de looks dan echt om zang. :') |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 14:46 | |
| Chi, Baardmans heeft gewonnen hoor x) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 14:49 | |
| Weet ik, heb ook gezegd dat ik het niet heb uitgezien omdat ik het zo slecht vond. xD Goed, ik verkleed me volgend jaar als een man. Wedde dat 'k win. |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 14:50 | |
| xD I vote for u Chi |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 14:51 | |
| - Starlingpaw schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t17172-rotten-killpile
Zouden mensen, die hier nog niet op gereageerd hebben, hier a.u.b. op reageren? Ik bedoel, een hele prooistapel die weggerot is gebeurt niet elke dag en ik en Nath doen ons best om de Clan weer wat nieuws te geven.
de mensen die al gereageerd hadden zijn heel lief hoor <3 Ik zal proberen om te reageren ^^ |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:05 | |
| @Chi;; Tbh, iedereen heeft zn mening over dat liedje. Ik vond het persoonlijk echt heel mooi gezongen, dus het ligt zeker niet alleen aan wat hij als uiterlijk heeft ^^" Het stemmen gaat altijd wel oneerlijk, meestal wint het land dat ook wel grotendeels de beste buurvriendjes heeft.
@Marieke;; Thanks hun <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:09 | |
| Soof, Daar heb ik al op gereageerd Ik ga nu naar Starling ;D Q, oh zo! Man, wel respect dat je dat allemaal weet en kan toepassen! Weer wat geleerd vandaag xD Chi, das waar, maar Nl en Sweden hadden geen show en waren tweede en derde sooo… I dunno, nooit een groot fan geweest van 't eurovisie >3 |
|
| |
Esmee 232 Actief Where did you come from where did you go?!
Where did you come from Cotton Eye Joe!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:10 | |
| Als ik mn topics waar ik sws op moet posten, klaar heb, ga ik ook wel ff met mn katjes bij die events kijken C: In elk geval ben ik met Snowy ook al iemands dood aan het bijwonen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:10 | |
| Hij kan het mooi gezongen hebben, maar ik vond gewoon het liedje op zich niks. xD Ik moest trouwens nog vragen of we de kits wat ouder laten worden? Em had het een tijdje geleden gevraagd, was het vergeten. ^^ |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:11 | |
| NL met Ilse & Waylon waren gewoon mijn winnaars <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:11 | |
| Niet té oud hoor! Ik dacht aan zeven moons xD
DaanDaanDaanDaan! Heb je tijd? |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:13 | |
| - Littlestream schreef:
- Hij kan het mooi gezongen hebben, maar ik vond gewoon het liedje op zich niks. xD
Ik moest trouwens nog vragen of we de kits wat ouder laten worden? Em had het een tijdje geleden gevraagd, was het vergeten. ^^ Mja, niet iedereen dezelfde smaak, I guess? (': Oh sure xD Ik houd t ook niet echt goed meer bij x3 |
|
| |
| |
| Yo! Dan zet ik deze naar zeven moons >3 |
|
| |
| |
| Elke keer dat Tall een maandje ouder wordt, wordt Snowy ook een maandje ouder x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:14 | |
| - Starlingpaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Hij kan het mooi gezongen hebben, maar ik vond gewoon het liedje op zich niks. xD
Ik moest trouwens nog vragen of we de kits wat ouder laten worden? Em had het een tijdje geleden gevraagd, was het vergeten. ^^ Mja, niet iedereen dezelfde smaak, I guess? (': Oh sure xD Ik houd t ook niet echt goed meer bij x3 Moest je m'n moeder es weten. Toen ze in België die wedstrijd hielden wie het land mocht vertegenwoordigen, zei ze dat het kattengejank was toen Axelle optrad. En nu zegt ze dat hij de enige was die met gevoel zong. xD Ik liet d'r gewoon doen. :') En is goed. :3 8 moons? |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:15 | |
| Well, dan moet Arcane ook een moon omhoog :'D Ze is namelijk even oud als Tallie <3 Soo, voor de rest van Psychevoice's nestje, de leeftijd mag naar 7 moons :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:16 | |
| - Littlestream schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Littlestream schreef:
Ik moest trouwens nog vragen of we de kits wat ouder laten worden? Em had het een tijdje geleden gevraagd, was het vergeten. ^^ Mja, niet iedereen dezelfde smaak, I guess? (': Oh sure xD Ik houd t ook niet echt goed meer bij x3 Moest je m'n moeder es weten. Toen ze in België die wedstrijd hielden wie het land mocht vertegenwoordigen, zei ze dat het kattengejank was toen Axelle optrad. En nu zegt ze dat hij de enige was die met gevoel zong. xD Ik liet d'r gewoon doen. :') En is goed. :3 8 moons? YOU! Me: 77777777777777777777777777????! You: We doen 8 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:17 | |
| - Tallpaw schreef:
- Littlestream schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Littlestream schreef:
Ik moest trouwens nog vragen of we de kits wat ouder laten worden? Em had het een tijdje geleden gevraagd, was het vergeten. ^^ Mja, niet iedereen dezelfde smaak, I guess? (': Oh sure xD Ik houd t ook niet echt goed meer bij x3 Moest je m'n moeder es weten. Toen ze in België die wedstrijd hielden wie het land mocht vertegenwoordigen, zei ze dat het kattengejank was toen Axelle optrad. En nu zegt ze dat hij de enige was die met gevoel zong. xD Ik liet d'r gewoon doen. :') En is goed. :3 8 moons? YOU! Me: 77777777777777777777777777????!
You: We doen 8 Nee, sorry, ik had je bericht nog niet gezien. xD Doe dan maar 7^^ 1000 berichten op Little. Yay <'3
Laatst aangepast door Littlestream op zo 11 mei 2014 - 15:17; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 11 mei 2014 - 15:17 | |
| 7 moons! Anders kan het niet, Snow moet met 6 moons apprentice worden xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|