|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:02 | |
| Gefeli Soof x'D
Het is me gelukt, heb 'm in Maaike's sig gezet. >D |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:03 | |
| Babs wordt later een hacker, dat zullen we later nog wel zien x'D Nee grapje, ze wordt een eh.. dokter? (': Supersnelle en efficiënte postbezorger? xD |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:05 | |
| Haha Soof xD Ik heb het kouddd en lig al met een dikke deken, sokken, pyama, reuzenknuffel... Derp xD |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:06 | |
| Soms vraag ik me af wat die meisjes die zo amper kleren dragen (je kent ze wel, die in die rare stammen leven) doen als ze hun maandstonden hebben. Kwam er ineens op, had daarnet zo'n reclame gezien. xD |
|
| |
Sara 174 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:07 | |
| Ik ga maar eens slapen^^ Tot morgen iedereen. |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:08 | |
| @Chi; wss heeft de natuur er zich op aangepast, oftewel evolutie. Ik heb wel eens een documentaire gezien dat een vrouw in de oorlog gewoon geen ovulaties kreeg, omdat haar lichaam aanpaste aan de omstandigheden. Maar dat is mijn theorie xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:09 | |
| Babs, dat is gewoon echt super cute <'3
Chi.. Never thought about that actually…
Hebben jullie Eurovisie gekeken/kijken jullie het nu?? Ik wil weten of Wit Rusland door is *fan here!* |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:12 | |
| - Tallpaw schreef:
- Babs, dat is gewoon echt super cute <'3
Hebben jullie Eurovisie gekeken/kijken jullie het nu?? Ik wil weten of Wit Rusland door is *fan here!* JA DIE IS DOOR :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:13 | |
| Nja, ik ga m'n brein er in ieder geval niet meer over pijnigen, heb al genoeg last. :') @Emma, nee, k volg het al een lange tijd niet meer. ^^' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:14 | |
| - Runningpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Hebben jullie Eurovisie gekeken/kijken jullie het nu?? Ik wil weten of Wit Rusland door is *fan here!* JA DIE IS DOOR :'D JAAAAAA! *doet vreugdedansje* Ik ga morgen dus echt een topic aanmaken waarin Tall zich mooi maakt en dat dansje doet! >3 Chi, Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het nu al was, Eurovisie, tot ze er hier over begonnen en Nederlanders de andere landen begonnen af te kraken xD Toen heb ik tot aan Wit Rusland gekeken en ben ik enooorm fan geworden :') *guilty* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:15 | |
| - Tallpaw schreef:
- Runningpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Hebben jullie Eurovisie gekeken/kijken jullie het nu?? Ik wil weten of Wit Rusland door is *fan here!* JA DIE IS DOOR :'D JAAAAAA! *doet vreugdedansje* Ik ga morgen dus echt een topic aanmaken waarin Tall zich mooi maakt en dat dansje doet! >3
Chi, Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het nu al was, Eurovisie, tot ze er hier over begonnen en Nederlanders de andere landen begonnen af te kraken xD Toen heb ik tot aan Wit Rusland gekeken en ben ik enooorm fan geworden :') *guilty* Haha xD Ik heb de hoop voor België allaaang opgegeven. De laatste keer dat ik keek hadden ze iemand gestuurd die nog niet eens fatsoenlijk Engels kon. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:18 | |
| Spaanse actieforum had hier een tutorial voor. Als ik dit nou naast een signature kan zetten ziet dat er best leuk uit... Niet?:'D -pruts- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:19 | |
| Chi, Oef that hurts >3 Ik kan me voorstellen dat de Polen dat nu ook hebben, die act faaalde!
Babs, Nice! Ik weet niet of het zo goed past naast een normaal siggie though.. Meer iets als de osjes van Kiki ^^ |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:19 | |
| - Tallpaw schreef:
- Runningpaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Hebben jullie Eurovisie gekeken/kijken jullie het nu?? Ik wil weten of Wit Rusland door is *fan here!* JA DIE IS DOOR :'D JAAAAAA! *doet vreugdedansje* Ik ga morgen dus echt een topic aanmaken waarin Tall zich mooi maakt en dat dansje doet! >3
Chi, Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het nu al was, Eurovisie, tot ze er hier over begonnen en Nederlanders de andere landen begonnen af te kraken xD Toen heb ik tot aan Wit Rusland gekeken en ben ik enooorm fan geworden :') *guilty* Oh nee xD Eerst gaat hij zingen en nu dansen? D: |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:20 | |
| Emma@ Moet jij eens opletten (A) *Gaat verder* |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:21 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:25 | |
| Babs, oooeeeh! You made me curious!
Soof, Nooooooo! Hij floot xD Daar kan ik echt niet tegen >3 En hell yeah! Tall kan alles c: Dat andere filmpje is trouwens wel heel gaaf… Die gast heeft een glos in the dark viool!! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:31 | |
| Hij is een legend, saxophone guy xD En ja, die viool was indd superrr cool xD
Ah :c Maar het is zo vrolijk :'D |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:35 | |
| Soof, haha xD Ik zag net het awesome saxophone stukje toen ik mijn bericht verstuurd had, you're right.. He's AWESOME!!
Babs, respect *klapt* True, het kan leuk staan :') -Barney Stinson zegt ook altijd Nailed It' xD- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|