|
|
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:41 | |
| - Strawberry schreef:
- Oh sorry, ik dacht dat je had getypt: Ik vind Lotus een best geldig voorvoegsel, ipv geweldig. :') Excuses!
Oh, hahaha. Maakt niet uit hoor! |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:41 | |
| Babs, Aw Beterschap! -Smoke steekt je aan met zijn grumpyness <'3 It makes me love you more!!-
Nath.. Dat is indd disgusting! Maak jij het topic nou of moet ik het maken? >3 |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:46 | |
| Lieve Emma, Misschien vind je het niet leuk... maar helaas moet ik je teleurstellen en melden dat ik het topic al gemaakt heb. KlikMán, waar heb ik last van. @Chris, A gatver, wat naar. God zijn dank had ik dat net niet. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:47 | |
| - Smokekit schreef:
- Lieve Emma,
Misschien vind je het niet leuk... maar helaas moet ik je teleurstellen en melden dat ik het topic al gemaakt heb. Klik Mán, waar heb ik last van.
@Chris, A gatver, wat naar. God zijn dank had ik dat net niet. Ik ik ik *valt Nath om de nek* Ik vergeef het je! Thanx voor the compliment btw <'3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:48 | |
| Iemand miss topicje met Otter? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:49 | |
| @Rebecca;; Ik wil wel met Ashie? :'D
Yes eindelijk thuis en morgen overleef ik wel. wiskunde en geschiedenis pw's ;-; en het is niet eens een toetsweek xD |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:51 | |
| @Rebecca; Ik wil wel met Lítill? :') Ik las dat ze een beetje evil werd hehe *kijkt onschuldig* |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:51 | |
| - Tallpaw schreef:
- Smokekit schreef:
- Lieve Emma,
Misschien vind je het niet leuk... maar helaas moet ik je teleurstellen en melden dat ik het topic al gemaakt heb. Klik Mán, waar heb ik last van.
@Chris, A gatver, wat naar. God zijn dank had ik dat net niet. Ik ik ik *valt Nath om de nek* Ik vergeef het je! Thanx voor the compliment btw <'3 Ik ben blij dat je het me vergeeft. *Klopt op rug* No problem@Rebecca, Sorry, ik nu even niet, heb het me zelf alweer druk genoeg gemaakt ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:55 | |
| - Shrewstar schreef:
- @Rebecca;;
Ik wil wel met Ashie? :'D
Yes eindelijk thuis en morgen overleef ik wel. wiskunde en geschiedenis pw's ;-; en het is niet eens een toetsweek xD Otterflight moet nog een moord opbiechten aan Shrewstar c: |
|
| |
Lianne 230 Actief Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:57 | |
| Alweer een goed idee voor een Warrior naam, maar geen kitten en een nestje om haar in te doen :c Dan gooi ik de naam maar op de 'someday to use' lijst. |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:58 | |
| Linn!! Where are youu? You've got PB on Leopardgaze (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 18:59 | |
| Welke naam Lianne? |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 19:09 | |
| Heb ik nog wat gemist de laatste tijd...? |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 19:10 | |
| Hey Esmee! Lang niet gezien x') Heb je de verrotte prooi stapel van Shadowclan meegekregen? En de stijgende rivier die het kamp van Riverclan tijsterd? Anders zou ik het zo één, twee, drie niet weten. |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 19:12 | |
| - Smokekit schreef:
- Hey Esmee! Lang niet gezien x')
Heb je de verrotte prooi stapel van Shadowclan meegekregen? En de stijgende rivier die het kamp van Riverclan tijsterd? Anders zou ik het zo één, twee, drie niet weten. Jaa lang geleden idd Oh die had ik nog niet meegekregen, ty |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 19:17 | |
| Fawnstep wordt Queen c: Ennem, Er is een RC apprentice verwond door Otter en een BC kater gedood door otter :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 19:20 | |
| 0.0 Fawnie! En badass Otter xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 19:21 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 19:22 | |
| - Otterflight schreef:
- Ze wás zo lief xD
Goede oude tijd =P What happend? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 19:23 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Otterflight schreef:
- Ze wás zo lief xD
Goede oude tijd =P What happend? Ze verandert gewoon c: Ze leek eerst helemaal niet op een SC kat maar nu wordt ze steeds killer en wil ze andere katten doden die op SC gebied komen Esmee, speelde jij niet Cherrypaw? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|