|
|
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:18 | |
| - Lítill schreef:
- Austin schreef:
- Lítill schreef:
- Otterflight schreef:
- Lítill schreef:
- Ergens wil ik met Lítill in dat topic van Heartdestroyer en Otterflight komen, waar Lítill laat maar zeggen het lichaam van hem vind en dat Otter al weg is xD Dan kan hij nog een eervolle BloodClan begravenis krijgen in plaats van dat dat lichaam zo in ShadowClan ligt weet je wel x'D
Heartdestroyer moet nog reageren geloof ik x) Anders kunnen we het ook zo doen dat Lítill daar binnen komt en Otter al weg is? Voor mijn part goed, maar ik weet niet wat Liz wilt :') Ohw Mousedung wist niet dat Rebecca al gereageerd had haha Maar ik vind het goed hoor ^^ Zal zo dadelijk reageren~ Haha oke, dan wacht ik eerst wel op je :3 Want dan krijgt Heart ook een eervolle begraving {zoals bij iedere BC'er iig moet gebeuren maar ik kan niet alles regelen xD} Dan post ik nog na Heartdestroyer en dan kan Lítill komen |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:21 | |
| OMGOMG IK BEN NU ZO BLIJ Ik heb net een test gedaan om te kijken of ik paranormaal ben, en er is dit uit gekomen: Je hebt wel paranormale vermogens maar vermoedelijk (nog) niet zo sterk ontwikkeld. Als je wilt zou je deze vermogens veel verder kunnen ontwikkelen door het volgen van een of meer goede cursussen. Ook zou je een Spiritueel Coach kunnen inschakelen, die je individueel begeleid. Het doel van beide is (of zou in ieder geval moeten zijn) dat je in je dagelijkse leven beter gebruik van kunt maken van je gaven. Tuurlijk is het niet veel, maar het ís iets en daar ben ik al blij mee |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:23 | |
| Oeh, waar heb je die test gedaan? |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:25 | |
| @Bo & Rebecca Ga los :'3
__
Ga Heart toch wel missen, mr denk dat dit het beste was <'3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:26 | |
| Ik post waarschijnlijk morgen, ik moet nu helaas weg :/ |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:26 | |
| Ik weet niet of ik paranormaal ben, maar ik weet wel dat ik Hypersensitief ben... (Klik op het woordje Hypersensitief voor een webpagina met uitleg over wat dat is ) |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:28 | |
| Wing is growing up~ Iemand een topicje met 'r? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:32 | |
| OMG waar heb ik vandaag nog Wing als naam zien staan 0.0 Iewl creepy zo'n déjavu
euhm ik heb laatst echt raar gedroomd(wat al een hele tijd zo is) maar ik vond het echt zo'n vreemde droom, en het voelde aan alsof het echt was, ook al kwamen er onrealistische dingen in voor... Heb dit nog eens gehad en toen kwam het ook werkelijk uit, thus, iemand die me van de gedachte kan afhelpen dat het niets meer dan een droom was... |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:33 | |
| @Esmee;; Met Starling? :'D |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:38 | |
| Eens kijken. - Lijst met kenmerken van hypersensitief:
Snel schrikken.
· Last hebben van kleren die kriebelen, naden in sokken of kledingmerkjes tegen de huid: Jup
· Niet houden van verrassingen: Jup, ik moet echt niet weten dat er een verrassing te wachten staat.
· Meer leren van een vriendelijke terechtwijzing dan van strenge straf: Inderdaad
· Lijkt gedachten te kunnen lezen: Ik vul snel in ja.
· Moeilijke woorden gebruiken voor de leeftijd: Dat klopt, dat deed ik al als iemand van 8.
· Elk vreemd geurtje ruiken: Geuren vallen me snel op ja, maar weet niet of het zo heftig is als dit mogelijk bedoeld word.
· Een scherpzinnig gevoel voor humor hebben: Mensen zeggen van wel ja, klopt denk ik ook wel.
· Zeer intuïtief lijken: Ja, ik reageer zeker instinctief
· Moeilijk in slaap te krijgen na een opwindende dag: Zeker
· Moeite hebben met grote veranderingen: Zeker
· Wil zich verkleden als de kleren nat of zanderig zijn geworden: Hangt er vanaf in wat voor mood ik ben, zanderig wil ik sowieso verkleden.
· Veel vragen stellen: Ja, zelfs soms als ik het ergens wel weet.
· Perfectionistisch zijn: Ja man.
· Oog hebben voor het verdriet van anderen: Ja
· Van rustige spelletjes houden: Ja, zoals ganzenborden ofzo.
· Diepzinnige, beschouwende vragen stellen: Jep
· Zeer gevoelig zijn voor pijn: Innerlijke pijn, ja, lichamelijke pijn, ook wel, maar ik kan me er ook goed voor afsluiten, ik doe niet voor niets karate.
· Slecht kunnen tegen een luidruchtige omgeving: Zeker wel.
· Oog hebben voor detail (iets dat van plaats is veranderd, een verandering in iemand uiterlijk): Ja zeker, als iemand haar haar heeft gepunt valt mij dat meestal als eerste op, foto lijstjes moeten recht hangen, en ik kan snel zien als iemand aan mijn boeken gezeten heeft.
· Eerst kijken of het veilig is alvorens ergens in te klimmen: Ja zeker.
· Het best presteren wanneer er geen vreemden bij zijn: Klopt inderdaad.
· De dingen intensief beleven: Hangt er vanaf.
Dat was het xD |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 22:03 | |
| |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 22:06 | |
| |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 22:08 | |
| - Choppedpaw schreef:
- Smokekit schreef:
- Oeh, waar heb je die test gedaan?
http://www.spiritplaza.org/testen/paranormaal-test.php O.o ik ben 65% Ik heb heel vaak dat ik dromen heb die dan ook echt uitkomen. Dat heb ik echt al zó vaak gehad... En dan zit ik echt van; O.o Dit heb ik een paar dagen geleden gedroomd, en mijn vriendinnen; "Nehh, vast niet. Dat verbeeld je je maar!" |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 22:14 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 22:37 | |
| Ik ga Maaike's signature saboteren met een hover. Wat vinden jullie?(A)
Laatst aangepast door Strawberry op do 8 mei 2014 - 22:43; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 22:40 | |
| Ik ga Maaike's signature saboteren met een hover. Wat vinden jullie?(A) <3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 22:40 | |
| |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 22:41 | |
| Ik ga Maaike's signature saboteren met een hover. Wat vinden jullie?(A) Dat is super schattig<3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:00 | |
| Brrrr precies naast mn bed komt er koude lucht naar binnen :') heerlijk *kuch* toch xd |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 23:01 | |
| Yes Robin Thicke jr is door! >:'D And tha Swiss happy song xD EN POLEN ASDFGHJKL |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|