Algemene Onzin Topic - Pagina 31

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 12:43

Ik dacht aan volgende of de ceremonie daarna dat ze warriors zouden worden.
Tiger is al 11 maanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterplume
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 RtXuOo3
Esmee
462
Actief
Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.

CAT'S PROFILE
Rank:
Winterplume
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 12:44

Ja zou kunnen, heb de leeftijd niet echt bijgehouden
Gloriousnight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 DPKsfdL
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 12:51

Darkcloud schreef:
Gloriouskit schreef:
Darkcloud schreef:
En dan nu beginnen met mijn starters (van PARPG) te tekenen c: Waarom wil ik mijn Cyndaquil Dalek noemen o.O

DO IT xD
Hoe ver ben je nu met DW?
Niet veel verder dan een week geleden xD  (Begin season 2)

Echt waar, kijk door! Eind seizoen 2 wordt nogal.. speciaal. Ik weet niet of je al weet wat er dan gebeurd, maar ik heb gejankt als een baby xD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:37

Wow Esmee, dat is echt een super nice setje!

Volgens mij heb ik bij alle events gereageerd.. Bedankt iedereen die bij Broken's dood heeft gereageerd :')

Nu maar eens posten ~
Mazelock
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 31 FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:45

Yush, pc back <3

okay, time 2 post >3

Om 16.15 moet ik alweer weg... Stomme opendeurdag >:c Ik wil geen demo doen D:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:49

Bo don't leave us! Open deur dag?

Smokekit is echt geniaal xD
Mazelock
Member
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:51

Em:: Jep, zo'n reclame ding van school waar ze de richtingen voorstellen aan ouders en waar nieuwe leerlingen zich kunnen inschrijven. Ik zit in een richting die speciaal is aan de school waardoor er demo's zijn. Ik mag wel lekker dingen in brand zetten >3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:53

Awesome! Pyromaan xD Wat voor richting doe je dan?? Bij mij op school is 't gewoon havo, vwo, gymnasium enzo, en dan kies je later welke vakken je wilt houden, en welke niet… Bij jou niet?
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:54

Tallpaw schreef:
Wow Esmee, dat is echt een super nice setje!

Volgens mij heb ik bij alle events gereageerd.. Bedankt iedereen die bij Broken's dood heeft gereageerd :')

Nu maar eens posten ~
Ty, sig is made by Babs x3
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:55

Wachtende op antwoorden x)
*Sighs*

Iemand topic ? Very Happy
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:56

Rebecca ^^ Ik wil wel met Tall als jij maakt xD
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 13:59

@ Emma, heb je er nog openstaan?
Anders kom ik daar binnen vallen :3
Mazelock
Member
Bo II
333
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:00

Em:: Mhhh, zo werkt het niet echt in België xD Ik leg het even uit ;3
Je hebt ASO, TSO, KSO en BSO: Algemeen Secondair Onderwijs, Technisch Secondair Onderwijs, Kunstzinnig Secondair Onderwijs en Beroeps Secondair Onderwijs of gewoon Beroeps.
Elke categorie is een niveau zoals ik ze heb opgesteld: ASO is vooral theorie, TSO theorie + praktijk en BSO en KSO vooral praktijk.
De graad ligt hoger in het ASO en lager in het BSO. Je kan een richting kiezen die met de jaren steeds gerichter wordt. Je kan Talen doen, economie, bilogie, enzo. Allemaal in die verschillende graden.
We hebben ook een algemene vorming, iedereen moet bijvoorbeeld dezelfde pakket Talen en Wiskunde hebben gezien maar sommige kunnen daarop verder hebben gebouwd omdat hun graad hoger ligt ;3

Ik zit in Biotechnische Wetenschappen, een biogreichte richting die ASO wetenschappen en wiksunde van de hoogste graad bevat. Talen is de algemen richtlijn ^^ Dus het is een TSO richting met sterke trekken naar de ASO, omdat we nog praktijk hebben xD

En ik en vuur kunnen het wel nog goed met elkaar vinden. Het eerste wat ik ga oen als ik daar kom, is de faraoslang doen. Alcohol + Zand + Vuur = AWESOME!!!!! >3
Frostfeather
Member
Chrisseh
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Frostfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:04

Oh, Wingpaw, hoe moet ik het topic noemen x(
Als we dat nog doorzetten :3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:04

Liever lui dan moe he Rebecca xD
https://www.warriorcatsnl.com/t17166-hit-n-run-quack
Doe daar dan maar ;D

Bo.. Wow dat is confusing! Klinkt wel heel gaaf!
Jij en vuur xD Film het! Ik wil 't ook zien!!
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:07

Mazelock schreef:
Em:: Mhhh, zo werkt het niet echt in België xD Ik leg het even uit ;3
Je hebt ASO, TSO, KSO en BSO: Algemeen Secondair Onderwijs, Technisch Secondair Onderwijs, Kunstzinnig Secondair Onderwijs en Beroeps Secondair Onderwijs of gewoon Beroeps.
Elke categorie is een niveau zoals ik ze heb opgesteld: ASO is vooral theorie, TSO theorie + praktijk en BSO en KSO vooral praktijk.
De graad ligt hoger in het ASO en lager in het BSO. Je kan een richting kiezen die met de jaren steeds gerichter wordt. Je kan Talen doen, economie, bilogie, enzo. Allemaal in die verschillende graden.
We hebben ook een algemene vorming, iedereen moet bijvoorbeeld dezelfde pakket Talen en Wiskunde hebben gezien maar sommige kunnen daarop verder hebben gebouwd omdat hun graad hoger ligt ;3

Ik zit in Biotechnische Wetenschappen, een biogreichte richting die ASO wetenschappen en wiksunde van de hoogste graad bevat. Talen is de algemen richtlijn ^^ Dus het is een TSO richting met sterke trekken naar de ASO, omdat we nog praktijk hebben xD

En ik en vuur kunnen het wel nog goed met elkaar vinden. Het eerste wat ik ga oen als ik daar kom, is de faraoslang doen. Alcohol + Zand + Vuur = AWESOME!!!!! >3

Dat was waar ik zo slim was om het uitleg topic die sykes ooit es op ww geplaatst had waar ze het secundair van NL en BE met elkaar vergeleek te verwijderen ;/
En ik wil KSO D: bso is zooo boring.. Ik wil fotografie doen maar anderzijds wil ik graag dierenzorg blijven voortdoen, mn bedrijfsbeheer halen en een dierenpension beginnen xd of bij een dierenarts gaan helpen of zo..
Meh ik weet gewoon niet meer wat ik wil D: dier, fotografie, of journalistiek want dat laatste heb ik ook een passie voor..
Mazelock
Member
Bo II
333
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:10

Em:: België is gewoon één al confusing xD
En ik zal zien wat ik kan doen >3

Gen:: Gewoon iets doen wat je je goed bij voelt, Journalistiek en fotografie ziet er echt wel nog iets uit voor jou ;3 Maar ik weet hoe graag je dierenverzorging doet xD
Maar je kan na je secondair nascholing doen waar je 1 jaar voor moet studeren ofzo -ik denk een paar lessen- en dan krijg je je diploma bedrijfsbeheer, dat ga ik ook doen ;3
Wingpaw
Member
Esmee
544
Actief

CAT'S PROFILE
Wingpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:10

Frostfeather schreef:
Oh, Wingpaw, hoe moet ik het topic noemen x(
Als we dat nog doorzetten :3
I dunno, doe maar wat leuks ^^
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:12

Assie.. Dat verwarde me alleen maar verder xD Doe gewoon wat je leuk genoeg vindt om de rest van je leven te doen ;D
Bo, That is so TRUE!!! En doe dat >3 Ik zal vol verwachting hopen ;D
Mazelock
Member
Bo II
333
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 14:14

Em:: Yush, je zal me dan waarschijnlijk op de achtergrond horen giechelen als ik dat zand in vuur en vlam zet. THIS GIRL SAND IS ON FIRE >3
Ik wil topic Jolt x Maze, maar mag dat eig al? :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 31 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 31 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 40 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: