|
|
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 20:41 | |
| @Babs, klinkt best cool (:
---------
Dat moment dat je jeuk hebt op je rug en er niet bij kan om te krabben Dx |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 20:44 | |
| Ergens wil ik met Lítill in dat topic van Heartdestroyer en Otterflight komen, waar Lítill laat maar zeggen het lichaam van hem vind en dat Otter al weg is xD Dan kan hij nog een eervolle BloodClan begravenis krijgen in plaats van dat dat lichaam zo in ShadowClan ligt weet je wel x'D |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 20:47 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Smokekit schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Smokekit schreef:
- Hey Esmee! Lang niet gezien x')
Heb je de verrotte prooi stapel van Shadowclan meegekregen? En de stijgende rivier die het kamp van Riverclan tijsterd? Anders zou ik het zo één, twee, drie niet weten. Jaa lang geleden idd Oh die had ik nog niet meegekregen, ty Heb je tevens mee gekregen dat ik weer volledig thuis ben? Verder, Innerghost is ziek door dat ze van verrotte prooi heeft gegeten, en Smoketear heeft zijn moord opgebiecht. Brightspots heeft een partner, Polarbear, en weet niet of je hebt mee gekregen dat Thrushdive en Snowynight nu ook partners zijn. Tevens is er nu een grote verhaallijn aan het beginnen, the Prelude of Darkness.
//Dunno hoe lang je afwezig bent geweest x') Ooh nice dat je weer thuis bent x3 Ojee, ik moet miss ff naar die verhaallijn kijken haha
@Emma zal ik gewoon weer met Snowy op dat ene topic posten? Ah dankjewel dear x I'm starting to love SmokeJ <3 |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 20:50 | |
| - Lítill schreef:
- Ergens wil ik met Lítill in dat topic van Heartdestroyer en Otterflight komen, waar Lítill laat maar zeggen het lichaam van hem vind en dat Otter al weg is xD Dan kan hij nog een eervolle BloodClan begravenis krijgen in plaats van dat dat lichaam zo in ShadowClan ligt weet je wel x'D
Heartdestroyer moet nog reageren geloof ik x) Anders kunnen we het ook zo doen dat Lítill daar binnen komt en Otter al weg is? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 20:50 | |
| Emma@ Ik doe vanavond even helemaal niks meer, gezien het feit dat ik helemaal gek word. :') |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 20:52 | |
| - Tallpaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Wat als ik een hover zou kunnen maken over het plaatje van mijn signature en daarin links kan plaatsen zoals voorsteltopics enzo?;D (Moet 't nog even maken als voorbeeld though)
Dat klinkt gaaf! -ook waanzinnig lastig >3- Had jij geen examens though? xD
Esmee, he's not committed to anyone yet >:3 Snowy stiekem wel though :3Iemand een topicje met een van mn accounts? Noem maar whatever je wilt. Ik heb geen idee welke accs ik precies actief wil maken en er liggen er nog te veel onder het stof ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 20:59 | |
| - Otterflight schreef:
- Lítill schreef:
- Ergens wil ik met Lítill in dat topic van Heartdestroyer en Otterflight komen, waar Lítill laat maar zeggen het lichaam van hem vind en dat Otter al weg is xD Dan kan hij nog een eervolle BloodClan begravenis krijgen in plaats van dat dat lichaam zo in ShadowClan ligt weet je wel x'D
Heartdestroyer moet nog reageren geloof ik x) Anders kunnen we het ook zo doen dat Lítill daar binnen komt en Otter al weg is? Voor mijn part goed, maar ik weet niet wat Liz wilt :') |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:04 | |
| - Lítill schreef:
- Otterflight schreef:
- Lítill schreef:
Heartdestroyer moet nog reageren geloof ik x) Anders kunnen we het ook zo doen dat Lítill daar binnen komt en Otter al weg is? Voor mijn part goed, maar ik weet niet wat Liz wilt :') Vraag het? xD Ik heb gepost btw |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:05 | |
| Vixenpaw of the Thunderclan <3
A little Vixen in her Hidey Hole Moet 'm nog publiceren, maar dit is het idee. x'D En ik moet de opvulling nog beter maken. |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:07 | |
| - Poppyleaf schreef:
Vixenpaw of the Thunderclan <3
A little Vixen in her Hidey Hole
Moet 'm nog publiceren, maar dit is het idee. x'D En ik moet de opvulling nog beter maken. Purrritty awesome C: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:07 | |
| @Babs;; Cool! (:
@Em;; Ja ofc, hun kittens zouden zo fluffy worden xD |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:08 | |
| - Lítill schreef:
- Otterflight schreef:
- Lítill schreef:
Heartdestroyer moet nog reageren geloof ik x) Anders kunnen we het ook zo doen dat Lítill daar binnen komt en Otter al weg is? Voor mijn part goed, maar ik weet niet wat Liz wilt :') Ohw Mousedung wist niet dat Rebecca al gereageerd had haha Maar ik vind het goed hoor ^^ Zal zo dadelijk reageren~ |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:08 | |
| Wauw Babs, die is echt cool! |
|
| |
410
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:09 | |
| Dank jullie <3 Ik ga even douchen en daarna kijken of ik nog wat meer gimmicks kan maken. |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:11 | |
| Zal ik deze maar eens instellen? x3 Yep. Al die tijd bewaard, heb jij nog gemaakt Babs haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:11 | |
| - Austin schreef:
- Lítill schreef:
- Otterflight schreef:
- Lítill schreef:
Heartdestroyer moet nog reageren geloof ik x) Anders kunnen we het ook zo doen dat Lítill daar binnen komt en Otter al weg is? Voor mijn part goed, maar ik weet niet wat Liz wilt :') Ohw Mousedung wist niet dat Rebecca al gereageerd had haha Maar ik vind het goed hoor ^^ Zal zo dadelijk reageren~ Haha oke, dan wacht ik eerst wel op je :3 Want dan krijgt Heart ook een eervolle begraving {zoals bij iedere BC'er iig moet gebeuren maar ik kan niet alles regelen xD} |
|
| |
Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:12 | |
| Ik word echt eens vroegtijdig grijs man ;-; |
|
| |
Marieke 390 Actief
| |
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:14 | |
| - Darkcloud schreef:
- Wingpaw schreef:
Zal ik deze maar eens instellen? x3 Yep. Al die tijd bewaard, heb jij nog gemaakt Babs haha Is die OS niet te groot? Denk t wel, maybe moet iemand m maar ff verkleinen xd Zit nu op de Ipad, dus tja... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 8 mei 2014 - 21:16 | |
| Weet je, Leafbreeze is het zusje van Smoketear, en dus de tante van Smokekit... {Dus Ashlily is like... haar... Peet zus ofzo idek xD} xD {al die familie, kan het soms niet meer bijhouden xDD} |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|