Algemene Onzin Topic - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:02

@Bo; Succes meis :c <3
@Juul; ik maak wel morgen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstar
Editor
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:04

Firestar schreef:
Wow something must be wrong with me.

All those angsty LR feels have actually helped me in a way, wow xD

Hehe, zo Juul en ik hebben er goed aan gedaan om je te dwingen die game uit te spelen. x'D
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:07

Silverfang schreef:
Firestar schreef:

Hehe, zo Juul en ik hebben er goed aan gedaan om je te dwingen die game uit te spelen. x'D
Dat weet ik niet helemaal zeker.
My emotions keep going everywhere, life seems pointless and I have no patience whatsoever.
Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:08

Firestar schreef:
Silverfang schreef:
Firestar schreef:

My emotions keep going everywhere, life seems pointless and I have no patience whatsoever.

But at least you saw the awesome hoperai ending. «3
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:08

@ Eef & Babs: Op Serigala heb ik zo'n welkomst ding met tekst erin, en die is gewoon gekopieerd en geplakt en aangepast naar hoe de RPG werkt :'D Dus met fantasie wezens in plaats van wolven. Erg tragisch :"D
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:09

Silverfang schreef:
Firestar schreef:
Silverfang schreef:
Firestar schreef:

But at least you saw the awesome hoperai ending. «3

Dude, het enige waar ik nog aan denk is LR en Hoperai. It's not healthy anymore I swear.
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:11

@Kiki: kan je er niet wat van zeggen?
@Wazoula: klinkt alsof je pittig verslaafd bent en nu aan t afkicken bent.
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:12

Nah, is niet nodig. Het forum is zo dood als een pier en als er meer plagiaat komt dan weet ik ze te vinden c:
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:12

Nimblepaw schreef:
Afkicken zou ik het niet noemen, want k doe er niets aan om te minderen xD Maar k ben wel verslaafd ja, no doubt about it.
Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:13

Ravenpaw, schreef:
@ Eef & Babs: Op Serigala heb ik zo'n welkomst ding met tekst erin, en die is gewoon gekopieerd en geplakt en aangepast naar hoe de RPG werkt :'D Dus met fantasie wezens in plaats van wolven. Erg tragisch :"D

Feel my pain. :c
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:14

Firestar schreef:
Nimblepaw schreef:
Afkicken zou ik het niet noemen, want k doe er niets aan om te minderen xD Maar k ben wel verslaafd ja, no doubt about it.

Hahaha je geeft het in ieder geval toe xD
Talking about that.. Ik ga even een kort hoofdstukje rechten doen. Die 110 pagina's van gister is niet gelukt, maar ik moet ze toch nog lezen >< Dan maar de overige 74 voor vrijdag.
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:14

Silverfang schreef:
Ravenpaw, schreef:

Ik voel het, ik voel het diep in mijn kokoro. :'c
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:16

Nimblepaw schreef:
Firestar schreef:
Nimblepaw schreef:

Hahaha je geeft het in ieder geval toe xD
Talking about that.. Ik ga even een kort hoofdstukje rechten doen. Die 110 pagina's van gister is niet gelukt, maar ik moet ze toch nog lezen >< Dan maar de overige 74 voor vrijdag.

Het zou niet echt eerlijk zijn om te zeggen dat k t niet was xD Ik doe in ieder geval geen moeite om het te verbergen ofzo xD
Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:17

Ravenpaw, schreef:
Silverfang schreef:
Ravenpaw, schreef:

Ik voel het, ik voel het diep in mijn kokoro. :'c

Tegenwoordig kan je zowat niks origineels meer verzinnen, of het wordt gejat. :')
Mya, ergens ook wel weer een eer, non? People like your stuff. xD
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:19

I NEED SOME HELP D:

Oké, vrijdag heb ik een presentatie voor Nederlands waarin ik de volgende stelling als 't ware moet 'verdedigen': Voor leraren moeten dezelfde regels gelden als voor de leerlingen. Wel, ik moet dus drie argumenten hebben waarom deze stelling goed is, maar heb er pas eentje, en weet niet eens of die wel goed is
- Docenten hebben een voorbeeldfunctie
- ?
- ?

Please, someone help me D:
Silverstar
Editor
Maaike
1775
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:24

Ehm.. Leerlingen hebben graag dat ze als gelijke worden gezien?
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:25

Fawnstep schreef:
I NEED SOME HELP D:

Oké, vrijdag heb ik een presentatie voor Nederlands waarin ik de volgende stelling als 't ware moet 'verdedigen': Voor leraren moeten dezelfde regels gelden als voor de leerlingen. Wel, ik moet dus drie argumenten hebben waarom deze stelling goed is, maar heb er pas eentje, en weet niet eens of die wel goed is
- ?
- ?

Die eerste van je is goed. Maar eerlijk gezegd vind ik het verder een moeilijke stelling om te verdedigen. Ik zou eerder tegen zijn, namelijk.
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:27

Hmm... misschien dat er een algemeen schoolregelement is, waar leraren en leerlingen allebei 'onderdelen' van zijn, en dat ze zich allebei daarom aan dezelfde regels moeten houden?
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:28

Nimblepaw schreef:
Fawnstep schreef:
I NEED SOME HELP D:

- ?
- ?

Die eerste van je is goed. Maar eerlijk gezegd vind ik het verder een moeilijke stelling om te verdedigen. Ik zou eerder tegen zijn, namelijk.
Dat is het ook D: Die van Maaike is ook goed, inderdaad iets met respect etc.

Maar please, tell me wat je er tegenin zou brengen, want ik moet zelf ook een argument al meteen ontkrachten, maar ik moet er wel eentje hebben D:

@Honey, ik snap 'm niet helemaal :'D
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 3 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:31

Fawnstep schreef:
Nimblepaw schreef:
Fawnstep schreef:
I NEED SOME HELP D:

- ?
- ?

Dat is het ook D: Die van Maaike is ook goed, inderdaad iets met respect etc.

Maar please, tell me wat je er tegenin zou brengen, want ik moet zelf ook een argument al meteen ontkrachten, maar ik moet er wel eentje hebben D:

@Honey, ik snap 'm niet helemaal :'D

Maar goed: er zijn vaak op scholen van die algemene leerlingenregels. Aangezien zowel leerlingen als leraren 'onderdeel' zijn van een school, moeten ze dezelfde regels hebben.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 3 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: