|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:18 | |
| Em;; betrayer :hnn: Bo;; aw pijnlijk ... verlicht het de pijn als je wilt wisselen ? jij m'n hooikoorts en ik je slaap |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:19 | |
| - Nevermind schreef:
- Strawberry schreef:
- Nevermind schreef:
- Ik kreeg daarnet een stamp van mijn paard tegen mijn hoofd, ik heb nog steeds pijn en druk op mijn hoofd, maar het is al bijna 2 uur geleden en het was tegen mijn slaap, ik weet niet echt wat ik moet doen :/
Huisarts..? Misschien is het een hersenschudding? Laat er alsjeblieft even naar kijken.. Ik durf niet echt iets tegen mijn ma te zeggen, ze begint me altijd uit te schelden als ik pijn heb... :/ Maar ik zal het proberen ^^ Doe maar wel. Zekere voor het onzekere en een stamp tegen je hoofd is toch wel iets anders dan bv. een random hoofdpijn... |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:20 | |
| @Bobo, ik neem aan niet een serieuze stamp? Anders was je allang dood, en dit meen ik. ^^' Maar kzou sws laten nazien, aangezien de kans wel groot is dat je iets hebt dan. Nee, ik wil je niet bang maken. :') |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:21 | |
| - Wolftail schreef:
- @Bobo, ik neem aan niet een serieuze stamp? Anders was je allang dood, en dit meen ik. ^^'
Maar kzou sws laten nazien, aangezien de kans wel groot is dat je iets hebt dan. Nee, ik wil je niet bang maken. :') Werkt niet >3 *bangerik me!* |
|
| |
Soof Bender <3 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:23 | |
| Zou ik ook doen Bodiewodie :'( Just to be sure :c |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:25 | |
| Trouwens Bo, iedereen heeft wel gelijk :') Gewoon laten checken, want als het iets is en je ontdekt het niet op tijd ben je nog verder van huis ... |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:26 | |
| @Chi: Nee, niet echt. Ik was bezig aan zijn hoeven en hij was erg onrustig omdat de andere paarden buiten waren. Ik bukte me net toen een vreindin aan de andere kant hem duwde om door te kunnen en ik heel toevallig net mijn evenwicht verloor om zijn hoef te ontwijken, ben onder hem beland en hij wilde uit de kanten gaan, hierdoor raakte hij per ongeluk de zijkant van mijn hoofd, inclusief mijn slaap, toen hij zijn been wou verzetten. Nu heb ik het gevoel alsof er lichtjes druk op die kant zit en ik ben ook wat duizelig... Ik verwacht weer zoiets als: Ga maar slapen, je bent moe ofzo, van mijn ma. Het is niet de eerste keer hoor, heb het al een keer gehad. Ik kon toen niet recht blijven staan, geen dokter toen, dus deze keer waarschijnlijk ook niet :/ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Haha, ik vroeg vandaag aan mn leerkracht wanneer we precies een toets wiskunde hebben, zij zo mega droog "als we leerstof gezien hebben" xD
Maar we hadden dinsdag de hele namiddag wis dus dacht ik dat we misschien volgende les een toets opgegeven kregen. :c
|
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Altijd triest om te zien dat er toch nog plagiaat gepleegd wordt vanaf mijn forum :') |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:29 | |
| Kiki@ Wat dan?
Bo2@ Klinkt als een hersenschudding dear, daar moet echt wat aan gedaan worden. |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:30 | |
| Hihi, net Chrome eindelijk geïnstalleerd, wat een opluchting :'D |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:31 | |
| - Nevermind schreef:
- @Chi: Nee, niet echt. Ik was bezig aan zijn hoeven en hij was erg onrustig omdat de andere paarden buiten waren. Ik bukte me net toen een vreindin aan de andere kant hem duwde om door te kunnen en ik heel toevallig net mijn evenwicht verloor om zijn hoef te ontwijken, ben onder hem beland en hij wilde uit de kanten gaan, hierdoor raakte hij per ongeluk de zijkant van mijn hoofd, inclusief mijn slaap, toen hij zijn been wou verzetten. Nu heb ik het gevoel alsof er lichtjes druk op die kant zit en ik ben ook wat duizelig... Ik verwacht weer zoiets als: Ga maar slapen, je bent moe ofzo, van mijn ma. Het is niet de eerste keer hoor, heb het al een keer gehad. Ik kon toen niet recht blijven staan, geen dokter toen, dus deze keer waarschijnlijk ook niet :/
Kun je misschien zelf een afspraak maken met de huisarts? Het klinkt inderdaad als een hersenschudding. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:31 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Altijd triest om te zien dat er toch nog plagiaat gepleegd wordt vanaf mijn forum :')
Vertel ;p op wat voor n manier? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:35 | |
| Alstu Juul~ |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:43 | |
| Thankyouu! It's so pwettyyy <3 |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:49 | |
| Juulebuuulll ik eis topic Leaf x Silverrr |
|
| |
Megurine Juul. c: 201
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:54 | |
| Okeeee hariboooo ;D
Maar wel morgen, want nu ga ik lekker m'n bedje inkruipen c':
Als iemand nog een leuk plaatje heeft van een zilvere kat met blauwe ogen, zal altijd van pas komen :'D *Staart naar lelijke ava die ze net even snel heeft gemaakt met paint* Ik mis GIMP :'D *shot* |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:55 | |
| Okee, Salamanca is betaald. Doei €900 :'D Was leuk je gehad te hebben. Het werken om je te hebben was ook erg fijn. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 21:58 | |
| Wow something must be wrong with me.
All those angsty LR feels have actually helped me in a way, wow xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:01 | |
| Ergens voel ik me niet opgelucht, gewoon nog erger dan eerst. :/ *points @ Lucht je hart topic*
Ik ga maar eens proberen om mijn ma te overtuigen dat ik waarschijnlijk iets heb, wish me luck :/
En ik zal terug off gaan, tot zaterdag. *points @ LJHT* Daar staat waarom :c
Bye mensjes...... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|