Algemene Onzin Topic - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende
Slenderstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:18

Em;; betrayer :hnn:
Bo;; aw pijnlijk ... verlicht het de pijn als je wilt wisselen ? jij m'n hooikoorts en ik je slaap Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:19

Nevermind schreef:
Strawberry schreef:
Nevermind schreef:
Ik kreeg daarnet een stamp van mijn paard tegen mijn hoofd, ik heb nog steeds pijn en druk op mijn hoofd, maar het is al bijna 2 uur geleden en het was tegen mijn slaap, ik weet niet echt wat ik moet doen :/
Huisarts..? Misschien is het een hersenschudding? Laat er alsjeblieft even naar kijken..
Ik durf niet echt iets tegen mijn ma te zeggen, ze begint me altijd uit te schelden als ik pijn heb... :/ Maar ik zal het proberen ^^

Doe maar wel. Zekere voor het onzekere en een stamp tegen je hoofd is toch wel iets anders dan bv. een random hoofdpijn...
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:20

@Bobo, ik neem aan niet een serieuze stamp? Anders was je allang dood, en dit meen ik. ^^'
Maar kzou sws laten nazien, aangezien de kans wel groot is dat je iets hebt dan.
Nee, ik wil je niet bang maken. :')
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:21

Wolftail schreef:
@Bobo, ik neem aan niet een serieuze stamp? Anders was je allang dood, en dit meen ik. ^^'
Maar kzou sws laten nazien, aangezien de kans wel groot is dat je iets hebt dan.
Nee, ik wil je niet bang maken. :')

Werkt niet >3 *bangerik me!*
Birchthorn
Member
Soof Bender <3
212
Actief

CAT'S PROFILE
Birchthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:23

Zou ik ook doen Bodiewodie :'( Just to be sure :c
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:25

Trouwens Bo, iedereen heeft wel gelijk :') Gewoon laten checken, want als het iets is en je ontdekt het niet op tijd ben je nog verder van huis ...
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:26

@Chi: Nee, niet echt. Ik was bezig aan zijn hoeven en hij was erg onrustig omdat de andere paarden buiten waren. Ik bukte me net toen een vreindin aan de andere kant hem duwde om door te kunnen en ik heel toevallig net mijn evenwicht verloor om zijn hoef te ontwijken, ben onder hem beland en hij wilde uit de kanten gaan, hierdoor raakte hij per ongeluk de zijkant van mijn hoofd, inclusief mijn slaap, toen hij zijn been wou verzetten. Nu heb ik het gevoel alsof er lichtjes druk op die kant zit en ik ben ook wat duizelig... Ik verwacht weer zoiets als: Ga maar slapen, je bent moe ofzo, van mijn ma. Het is niet de eerste keer hoor, heb het al een keer gehad. Ik kon toen niet recht blijven staan, geen dokter toen, dus deze keer waarschijnlijk ook niet :/
Wolftail
StarClan
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:26

Haha, ik vroeg vandaag aan mn leerkracht wanneer we precies een toets wiskunde hebben, zij zo mega droog "als we leerstof gezien hebben" xD
Maar we hadden dinsdag de hele namiddag wis dus dacht ik dat we misschien volgende les een toets opgegeven kregen. :c
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart

Altijd triest om te zien dat er toch nog plagiaat gepleegd wordt vanaf mijn forum :')
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:29

Kiki@ Wat dan?

Bo2@ Klinkt als een hersenschudding dear, daar moet echt wat aan gedaan worden.
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:30

Hihi, net Chrome eindelijk geïnstalleerd, wat een opluchting :'D
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:31

Nevermind schreef:
@Chi: Nee, niet echt. Ik was bezig aan zijn hoeven en hij was erg onrustig omdat de andere paarden buiten waren. Ik bukte me net toen een vreindin aan de andere kant hem duwde om door te kunnen en ik heel toevallig net mijn evenwicht verloor om zijn hoef te ontwijken, ben onder hem beland en hij wilde uit de kanten gaan, hierdoor raakte hij per ongeluk de zijkant van mijn hoofd, inclusief mijn slaap, toen hij zijn been wou verzetten. Nu heb ik het gevoel alsof er lichtjes druk op die kant zit en ik ben ook wat duizelig... Ik verwacht weer zoiets als: Ga maar slapen, je bent moe ofzo, van mijn ma. Het is niet de eerste keer hoor, heb het al een keer gehad. Ik kon toen niet recht blijven staan, geen dokter toen, dus deze keer waarschijnlijk ook niet :/

Kun je misschien zelf een afspraak maken met de huisarts? Het klinkt inderdaad als een hersenschudding.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:31

Ravenpaw, schreef:
Altijd triest om te zien dat er toch nog plagiaat gepleegd wordt vanaf mijn forum :')

Vertel ;p op wat voor n manier?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:35

Algemene Onzin Topic - Pagina 2 GZfjcwY

Alstu Juul~
'Silverwisp
Member
Megurine Juul. c:
201

CAT'S PROFILE
'Silverwisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:43

Thankyouu! It's so pwettyyy <3
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:49

Juulebuuulll ik eis topic Leaf x Silverrr
'Silverwisp
Member
Megurine Juul. c:
201

CAT'S PROFILE
'Silverwisp
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:54

Okeeee hariboooo ;D

Maar wel morgen, want nu ga ik lekker m'n bedje inkruipen c':

Als iemand nog een leuk plaatje heeft van een zilvere kat met blauwe ogen, zal altijd van pas komen :'D *Staart naar lelijke ava die ze net even snel heeft gemaakt met paint* Ik mis GIMP :'D *shot*
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:55

Okee, Salamanca is betaald. Doei €900 :'D Was leuk je gehad te hebben. Het werken om je te hebben was ook erg fijn.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:58

Wow something must be wrong with me.

All those angsty LR feels have actually helped me in a way, wow xD
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 2 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:01

Ergens voel ik me niet opgelucht, gewoon nog erger dan eerst. :/ *points @ Lucht je hart topic*

Ik ga maar eens proberen om mijn ma te overtuigen dat ik waarschijnlijk iets heb, wish me luck :/

En ik zal terug off gaan, tot zaterdag. *points @ LJHT* Daar staat waarom :c

Bye mensjes......
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 2 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: