|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:35 | |
| Die van Maaike kan je wel heel makkelijk onderuit halen: 'het feit dat leerlingen graag met respect behandelt worden, maakt het een goed plan? Leerlingen willen ook spijbelen en wiet roken, maakt dat dat ook een goed plan?' Beetje zwakke onderuithaling, daar niet van. Maar wat ik wil zeggen is dat het niet verstandig is om te zeggen dat het een goede stelling is, omdat leerlingen dat graag willen. Het feit dat leerlingen iets willen, maakt het namelijk niet per definitie een goed plan. Dan zou je met redenen moeten komen waarom het goed is om naar die wens van leerlingen te luisteren. |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:39 | |
| @Eef, mm.. Misschien omdat ze dan betere prestaties leveren en dat is wat de school wilt? @Honey, daar kan ik maybe ook wel iets mee..
Dan heb ik: - Voorbeeldfunctie - Respect (en dan als tegen argument dat van Eef geven, maar dan zeggen dat leerlingen betere prestaties leveren en dat is het doel van een school, want ik moet een ding onderuit halen als 't ware maar deze dan weer 'goed' maken :'D) - En dan dat over de schoolregels, gelijke rechten etc
Zou dat goed zijn? |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:42 | |
| @Eef: Nou ik bedoel meer, dat als je leerlingen als ongelijke gaat behandelen (dus ondergeschikt aan leraren), ze daardoor juist opstandig kunnen worden. En dat wil je natuurlijk voorkomen. Ik zeg niet dat de stelling ook meteen goed is, maar het zou een reden kunnen zijn. :')
@Daan: Ja ik denk het wel. Ziet er goed uit zo. ^^
&& Omg Look at the adorableness. Thanks Babs. «33 |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:45 | |
| Thanks Maaike! Ik moet dus proberen die stelling zo goed mogelijk te verdedigen, so xp
Amg how cute <3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:46 | |
| @Maaike: je hebt zeker een punt. Maar dan zou ik het anders verwoorden denk ik.. Want 'als gelijken worden gezien' en 'respectvol behandeld worden' zijn twee verschillende dingen. En om respectvol behandeld te worden, hoef je niet dezelfde regels op beiden te laten gelden. @Daan: om te zeggen dat leerlingen daardoor beter gaan presteren, moet je wel even een bron vinden die dat bewijst. Anders zeg je maar wat, en je moet wel kunnen aangeven uit welk onderzoek is gebleken. |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:48 | |
| - Fawnstep schreef:
- @Eef, mm.. Misschien omdat ze dan betere prestaties leveren en dat is wat de school wilt?
@Honey, daar kan ik maybe ook wel iets mee..
Dan heb ik: - Voorbeeldfunctie - Respect (en dan als tegen argument dat van Eef geven, maar dan zeggen dat leerlingen betere prestaties leveren en dat is het doel van een school, want ik moet een ding onderuit halen als 't ware maar deze dan weer 'goed' maken :'D) - En dan dat over de schoolregels, gelijke rechten etc
Zou dat goed zijn? Ik denk bij dat 'gelijke regels zorgt voor betere prestaties'-argument aan van die Vrije Scholen (http://www.vrijescholen.nl/). Misschien kun je daar nog iets mee? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:50 | |
| - Littlewish schreef:
- @Eef: Nou ik bedoel meer, dat als je leerlingen als ongelijke gaat behandelen (dus ondergeschikt aan leraren), ze daardoor juist opstandig kunnen worden. En dat wil je natuurlijk voorkomen. Ik zeg niet dat de stelling ook meteen goed is, maar het zou een reden kunnen zijn. :')
@Daan: Ja ik denk het wel. Ziet er goed uit zo. ^^
&& Omg Look at the adorableness. Thanks Babs. «33 Oh man! Cuteness overload!!! Anyways, Mijn telefoon beste mensen, heeft nog 1 procent... Dus ik ga xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:52 | |
| - Honeydew schreef:
- Fawnstep schreef:
- @Eef, mm.. Misschien omdat ze dan betere prestaties leveren en dat is wat de school wilt?
Zou dat goed zijn? Ik denk bij dat 'gelijke regels zorgt voor betere prestaties'-argument aan van die Vrije Scholen (http://www.vrijescholen.nl/). Misschien kun je daar nog iets mee? En daar heb je je bron |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 22:56 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Honeydew schreef:
- Fawnstep schreef:
Zou dat goed zijn? Ik denk bij dat 'gelijke regels zorgt voor betere prestaties'-argument aan van die Vrije Scholen (http://www.vrijescholen.nl/). Misschien kun je daar nog iets mee? En daar heb je je bron En ik citeer: Vrijeschoolonderwijs vraagt om situaties waarin leraren en leerlingen het beste dat ze in huis hebben laten zien, zich door elkaar laten uitdagen en elkaar inspireren. Zodat kinderen uitgroeien tot mensen die zelf betekenis en richting aan hun leven geven. Die hun eigen plek weten te vinden in de huidige, snel veranderende samenleving.Klinkt best wel als gelijke regels ^^ |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:05 | |
| Tenzij het echt niet anders kan, ga ik gewoon al m'n topics open zetten :'D |
|
| |
Dieuw 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:07 | |
| Bayern verloren :c Ik ga maar weer eens, dag dag. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:08 | |
| Ik ga slapen huns <3 Morgen dagje Duinrel xD Ik GA ME ALS EEN KIND GEDRAGEN DAAR EN NIEMAND STOPT ME >:'D |
|
| |
Daan. 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:11 | |
| Nu snap ik der helemaal niks meer van xD kunnen jullie t uitleggen? (ook Daan btw hier) |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:20 | |
| Whee ben super blij met Sagepaw's nieuwe mentor! :'3 Bedankt Dawnstar, je bent pro in matchen c': - Meh ga slapen, morgen er vroeg uit D; Pfu ik wil weer paasvakantie! *snift* :'c Slaapwel!~
Laatst aangepast door Sagepaw op wo 23 apr 2014 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:21 | |
| YAY DANK JE THESSA <3
Hello thar Flare =w= |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:23 | |
| Afwegen ... Manipuleren of GoT kijken ... Peepz, help? :'D |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:27 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:28 | |
| Niet mogelijk x'D Dat wordt me echt te confusing x'D |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:32 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 23 apr 2014 - 23:34 | |
| Ik moet ook nog steeds Game of Thrones kijken mijn god. Ik ga nu dan maar even écht snel m'n dingen lezen, en dan hopelijk nog GOT kijken D: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|