Algemene Onzin Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:35

Die van Maaike kan je wel heel makkelijk onderuit halen: 'het feit dat leerlingen graag met respect behandelt worden, maakt het een goed plan? Leerlingen willen ook spijbelen en wiet roken, maakt dat dat ook een goed plan?' Beetje zwakke onderuithaling, daar niet van. Maar wat ik wil zeggen is dat het niet verstandig is om te zeggen dat het een goede stelling is, omdat leerlingen dat graag willen. Het feit dat leerlingen iets willen, maakt het namelijk niet per definitie een goed plan. Dan zou je met redenen moeten komen waarom het goed is om naar die wens van leerlingen te luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:39

@Eef, mm.. Misschien omdat ze dan betere prestaties leveren en dat is wat de school wilt?
@Honey, daar kan ik maybe ook wel iets mee..

Dan heb ik:
- Voorbeeldfunctie
- Respect (en dan als tegen argument dat van Eef geven, maar dan zeggen dat leerlingen betere prestaties leveren en dat is het doel van een school, want ik moet een ding onderuit halen als 't ware maar deze dan weer 'goed' maken :'D)
- En dan dat over de schoolregels, gelijke rechten etc

Zou dat goed zijn?
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:42

@Eef: Nou ik bedoel meer, dat als je leerlingen als ongelijke gaat behandelen (dus ondergeschikt aan leraren), ze daardoor juist opstandig kunnen worden. En dat wil je natuurlijk voorkomen. Ik zeg niet dat de stelling ook meteen goed is, maar het zou een reden kunnen zijn. :')

@Daan: Ja ik denk het wel. Ziet er goed uit zo. ^^

&& Omg Look at the adorableness. Thanks Babs. «33
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:45

Thanks Maaike!
Ik moet dus proberen die stelling zo goed mogelijk te verdedigen, so xp

Amg how cute <3
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:46

@Maaike: je hebt zeker een punt. Maar dan zou ik het anders verwoorden denk ik.. Want 'als gelijken worden gezien' en 'respectvol behandeld worden' zijn twee verschillende dingen. En om respectvol behandeld te worden, hoef je niet dezelfde regels op beiden te laten gelden.
@Daan: om te zeggen dat leerlingen daardoor beter gaan presteren, moet je wel even een bron vinden die dat bewijst. Anders zeg je maar wat, en je moet wel kunnen aangeven uit welk onderzoek is gebleken.
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:48

Fawnstep schreef:
@Eef, mm.. Misschien omdat ze dan betere prestaties leveren en dat is wat de school wilt?

Dan heb ik:
- Voorbeeldfunctie
- Respect (en dan als tegen argument dat van Eef geven, maar dan zeggen dat leerlingen betere prestaties leveren en dat is het doel van een school, want ik moet een ding onderuit halen als 't ware maar deze dan weer 'goed' maken :'D)

Zou dat goed zijn?

Ik denk bij dat 'gelijke regels zorgt voor betere prestaties'-argument aan van die Vrije Scholen (http://www.vrijescholen.nl/). Misschien kun je daar nog iets mee?
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:50

Littlewish schreef:
@Eef: Nou ik bedoel meer, dat als je leerlingen als ongelijke gaat behandelen (dus ondergeschikt aan leraren), ze daardoor juist opstandig kunnen worden. En dat wil je natuurlijk voorkomen. Ik zeg niet dat de stelling ook meteen goed is, maar het zou een reden kunnen zijn. :')

@Daan: Ja ik denk het wel. Ziet er goed uit zo. ^^

&& Omg Look at the adorableness. Thanks Babs. «33
Oh man! Cuteness overload!!!

Anyways, Mijn telefoon beste mensen, heeft nog 1 procent... Dus ik ga xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:52

Honeydew schreef:
Fawnstep schreef:

Dan heb ik:
- Voorbeeldfunctie

Zou dat goed zijn?

Ik denk bij dat 'gelijke regels zorgt voor betere prestaties'-argument aan van die Vrije Scholen (http://www.vrijescholen.nl/). Misschien kun je daar nog iets mee?

En daar heb je je bron Very Happy
Honeydew
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 22:56

Nimblepaw schreef:
Honeydew schreef:
Fawnstep schreef:

Dan heb ik:
- Voorbeeldfunctie

Zou dat goed zijn?

En daar heb je je bron Very Happy

En ik citeer: Vrijeschoolonderwijs vraagt om situaties waarin leraren en leerlingen het beste dat ze in huis hebben laten zien, zich door elkaar laten uitdagen en elkaar inspireren. Zodat kinderen uitgroeien tot mensen die zelf betekenis en richting aan hun leven geven. Die hun eigen plek weten te vinden in de huidige, snel veranderende samenleving.

Klinkt best wel als gelijke regels ^^
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:05

Tenzij het echt niet anders kan, ga ik gewoon al m'n topics open zetten :'D
Rushleap
Member
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:07

Bayern verloren :c
Ik ga maar weer eens, dag dag.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:08

Ik ga slapen huns <3
Morgen dagje Duinrel xD Ik GA ME ALS EEN KIND GEDRAGEN DAAR EN NIEMAND STOPT ME >:'D
Hummingkit
Member
Daan.
26
Actief

CAT'S PROFILE
Hummingkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:11

Nu snap ik der helemaal niks meer van xD kunnen jullie t uitleggen? (ook Daan btw hier)
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:20

Whee ben super blij met Sagepaw's nieuwe mentor! :'3 Bedankt Dawnstar, je bent pro in matchen c':
-
Meh ga slapen, morgen er vroeg uit D; Pfu ik wil weer paasvakantie! *snift* :'c Slaapwel!~

Laatst aangepast door Sagepaw op wo 23 apr 2014 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:21

YAY DANK JE THESSA <3

Hello thar Flare =w=
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:23

Afwegen ... Manipuleren of GoT kijken ...
Peepz, help? :'D
Dogdance
Member
Babs
1452

CAT'S PROFILE
Dogdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:27

Beide tegelijk?;D
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:28

Niet mogelijk x'D Dat wordt me echt te confusing x'D
Wolfgaze
Member
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:32

Babs@ You're Welcome ^o^
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:34

Ik moet ook nog steeds Game of Thrones kijken mijn god. Ik ga nu dan maar even écht snel m'n dingen lezen, en dan hopelijk nog GOT kijken D:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: