We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Veronica: ja, inderdaad >;3 nimble zou kunnen ontdekken dat white haar vader is, en dat ie nog kittens heeft, en dan zouden die elkaar later kunnen ontmoeten als die apprentice zijn >D
@Assie: Ja, das ook waar x'D Er is wel iets dat je met het draadje van je oplader je ipod kunt gebruiken als usb stick, maar ik weet niet precies hoe dat werkt :# Misschien kun je het eens googlen?
Is Chain niet een beetje te jong om aan jongens te denken? *kijkt naar Chains partnertekstje*
Er is geen limiet op liefde (A) xD
@Dieuw: Ah, ik had die net gemaakt, crashte m'n internet, ik type hem zo opnieuw ;3
@Bunny: Hehehehe, zo vader zo dochter, niet? xD
Je hebt echt het beste onderschrift ooit omg
Omg, tx :3 SELFIE! >3
@Freedje: Wait, was dat vanavond.... YAY! Eindelijk een goede film! x3
@Babs: Ja! :3
@Bregje: Maar ze is zwart D: (Dat klinkt racistisch) xc
@Jamie: Ga je Lone & Wander nu allebei in de WC stoppen? *facepaw*
@Bunny: Nimblepaw is dan toch het halfzusje van Chain, Sorrow en Deter? Misschien kunnen we daar ook iets mee doen in de verhaallijn c:
Bwahaha, dat is zo Chain x3 Chain zal Nimble nooit mogen. Rood is niet haar kleur xD
@Dieuw: Topic staat er ^^
Honeydew
Member
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
@Veronica: ja, inderdaad >;3 nimble zou kunnen ontdekken dat white haar vader is, en dat ie nog kittens heeft, en dan zouden die elkaar later kunnen ontmoeten als die apprentice zijn >D
@Assie: Ja, das ook waar x'D Er is wel iets dat je met het draadje van je oplader je ipod kunt gebruiken als usb stick, maar ik weet niet precies hoe dat werkt :# Misschien kun je het eens googlen?
Ik bedacht me net dat White ook nog een zusje heeft, Snowbird (die is nu inactief, een witte, blinde elder van een moon of 6), dus ze hebben ook een tante >D
@Bregje: maar miss valt night wel op oudere katers? *wenkbrauwwiebel*
Erhm de hunger games zijn al begonnen en ik ben nog steeds bezig met die stomme foto's en dat wof staat nog steeds in de living te strijken (niet aangenaam dus)