|
|
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:25 | |
| Ik heb een nieuw account aangemaakt!!!! Ik kreeg inspiratie door het lied Watership Down. Dus nu heet ze Watership. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:31 | |
| Ik ga maar weer, bye mensjes ^^ |
|
| |
95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:34 | |
| @Mattijn; Waterships Down <'3 Te weinig mensen uit mijn omgeving kennen dat ;w; |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:37 | |
| And all over again ben ik weer bot tegen iedereen. Maar ze moesten de waarheid eens weten. Ze moesten eens weten dat ik m'n broer zo graag bij z'n keel zou grijpen en zijn schedel wil inbeuken, ofwel 1 van die 1e jaartjes op school.... Ze moesten eens weten hoeveel ik van bloed aan m'n vingers houd.... Ik kom er zo gek van maar de tijd van me uitlachen is echt genoeg geweest. |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:38 | |
| - Cinderpaw, schreef:
- @Mattijn; Waterships Down <'3
Te weinig mensen uit mijn omgeving kennen dat ;w; Jammer hé, het is een best mooi lied. Het boek en de film zijn ook erg leuk. |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:43 | |
| Litill en Autumnwish in 1 topic. Ik ben bang ;w; Don't hurt her. :c |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:46 | |
| Waterships Down <3 Mijn moeder zong dat liedje altijd voor me toen ik nog baby was. :-) |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:46 | |
| Riverflows,... could be a perfect warrior name :3 Maar 'k heb Snowyflow |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:48 | |
| - Saltpaw schreef:
- Litill en Autumnwish in 1 topic. Ik ben bang ;w; Don't hurt her. :c
I'll try, I'll try :') |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:49 | |
| - Frostlake schreef:
- Waterships Down <3
Mijn moeder zong dat liedje altijd voor me toen ik nog baby was. :-) Ik kwam pas achter dit lied toen ik mijn spreekbeurt over Simon and Garfunkel deed. Ik hield toen echt van hun muziek. |
|
| |
Kiki c: 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:50 | |
| - Lítill schreef:
- Saltpaw schreef:
- Litill en Autumnwish in 1 topic. Ik ben bang ;w; Don't hurt her. :c
I'll try, I'll try :') -stares- At least don't kíll her. x'D |
|
| |
64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:53 | |
| *Recht rug en hoort gekraak*
Sorry mensen voor mijn inactiviteit hier, school is killing me and my back |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:59 | |
| Ik heb geen zin om m'n dag te verspillen morgen om 8 uren op school te gaan werken... Stomme regels. Welke school laat kinderen nu tijdens de vakantie komen werken... Ik kom er echt woedend van. Ik zou zo graag iets willen slaan. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 0:04 | |
| - Watership schreef:
- Frostlake schreef:
- Waterships Down <3
Mijn moeder zong dat liedje altijd voor me toen ik nog baby was. :-) Ik kwam pas achter dit lied toen ik mijn spreekbeurt over Simon and Garfunkel deed. Ik hield toen echt van hun muziek. M'n moeder zette vroeger altijd Mrs. Robinson op, omdat ik altijd Janneman Robinson verstond (van Winnie the Pooh) |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 0:05 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Watership schreef:
- Frostlake schreef:
- Waterships Down <3
Mijn moeder zong dat liedje altijd voor me toen ik nog baby was. :-) Ik kwam pas achter dit lied toen ik mijn spreekbeurt over Simon and Garfunkel deed. Ik hield toen echt van hun muziek. M'n moeder zette vroeger altijd Mrs. Robinson op, omdat ik altijd Janneman Robinson verstond (van Winnie the Pooh) Ik heb dat liedje op cd staan. Echt een mooi liedje. Mijn moeder zette altijd El Condor Pasa op. |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 0:19 | |
| Ergens wil ik echt niet naar mn kamer gaan om te slapen. Ben like bang door mn post dat er opeens een monster in mn kamer zou staan :'D Heb nochtans in geen maanden geen horror meer gezien... What's wrong the
En ik ben agressief maar dat boeit niet zo want er is al niemand beneden meer waarop ik me kan laten uitrazen.. |
|
| |
95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 1:02 | |
| Waarom kom ik er nu pas achter dat ik Bol.com de Warriors: Omen of the Stars box heeft? xD
Dayum, ik loop achter~ Misschien dat ik die besteld als ik mn salaris heb, dan heb ik in de vakantie wat te lezen <3 |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 1:12 | |
| Ik heb vandaag €250,- gekregen van m'n opa en oma omdat ze 50 jaar getrouwd zijn. Dat ging meteen naar m'n spaarrekening voor al m'n vakanties ^^ Oke en stiekem 50 euro omdat ik daar morgen schoenen van ga kopen ;D |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 1:19 | |
| Naw wat leuk voor jullie (lees: hen én jij c: ) Ik kreeg voor mn 17e 200€ van mn oma en voor deze vakantie kreeg ik opeens ook €200 mee. We zeggen dan dat het niet hoeft, dat we blij zijn als we iets kleins van haar krijgen, like een knuffeltje of €5 of zo. Maar dan zegt ze: wat moet ik daar op mn leeftijd nog mee. Ze had vroeger de lotto es gewonnen, maar toen was er iets gebeurd met haar vriend.
Hmm ik ga beter naar bed. Ik hoor kabaal boven me ;s Urgh heb geen zin i morgen :c |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 1:23 | |
| Jaa haha, veel vriendinnen van me krijgen ook soms zoveel geld van hun opa en oma. Maar mijn opa en oma zijn nogal zuur rondom geld, dus ik krijg ook niet zo heel vaak iets leuks tussendoor, of geld voor vakanties. Dus ik was echt vet verrast door die 250 euro! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|