|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:14 | |
| - Cherrykit' schreef:
- @Eef; Something like this? ;D
-
Ben net terug van training, 5-1 gewonnen ;D Heb wel te horen gekregen dat ons team wss opgesplitst word, wel balen... Oehh ziet er smexy uit ^^ Alleen vind ik die witte rand eromheen niet zo heel mooi. Edit: oke nu zie ik die witte rand niet meer xD Vaaaaag. |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:17 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Cherrykit' schreef:
-
Ben net terug van training, 5-1 gewonnen ;D Heb wel te horen gekregen dat ons team wss opgesplitst word, wel balen... Oehh ziet er smexy uit ^^ Alleen vind ik die witte rand eromheen niet zo heel mooi.
Edit: oke nu zie ik die witte rand niet meer xD Vaaaaag. Ik had eerst het verkeerde bestandje geupload, en daarna snel geëdit ;D |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:18 | |
| - Cherrykit' schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Cherrykit' schreef:
-
Ben net terug van training, 5-1 gewonnen ;D Heb wel te horen gekregen dat ons team wss opgesplitst word, wel balen... Oehh ziet er smexy uit ^^ Alleen vind ik die witte rand eromheen niet zo heel mooi.
Edit: oke nu zie ik die witte rand niet meer xD Vaaaaag. Ik had eerst het verkeerde bestandje geupload, en daarna snel geëdit ;D Smartypants xD Ik heb hem nu in gebruik Supertof, dankjewel voor het maken! |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:20 | |
| Toch meer inspi met Lítill dan ik dacht xD #lol |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:21 | |
| - Redpaw schreef:
- Cherrykit' schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Cherrykit' schreef:
-
Edit: oke nu zie ik die witte rand niet meer xD Vaaaaag. Ik had eerst het verkeerde bestandje geupload, en daarna snel geëdit ;D Smartypants xD
Ik heb hem nu in gebruik :DSupertof, dankjewel voor het maken! Geen dank xD Ik vind het altijd leuk om setjes te maken~ |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:23 | |
| Afschuwelijk dat werk :')
Zou om half 8 weg mogen, moest uiteindelijk doorwerken tot 8, werd daarna nog verlengd tot half 9 omdat er te veel vers restanten waren en onze groenteman dat niet aankon xD |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:24 | |
| - Icyrose schreef:
- Afschuwelijk dat werk :')
Zou om half 8 weg mogen, moest uiteindelijk doorwerken tot 8, werd daarna nog verlengd tot half 9 omdat er te veel vers restanten waren en onze groenteman dat niet aankon xD Klinkt als albert heijn werk :'D *is very happy dat ze weg is bij de ap* |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:27 | |
| - Redpaw schreef:
- Icyrose schreef:
Zou om half 8 weg mogen, moest uiteindelijk doorwerken tot 8, werd daarna nog verlengd tot half 9 omdat er te veel vers restanten waren en onze groenteman dat niet aankon xD Klinkt als albert heijn werk :'D *is very happy dat ze weg is bij de ap* Klopt :'D Ik werk in de kleinste appie van Maastricht waar veel en veel te veel studenten komen omdat we in de binnenstad zitten x'D Te vele kwade mensen in de winkel omdat we een product niet hebben (A) |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:31 | |
| - Icyrose schreef:
- Redpaw schreef:
- Icyrose schreef:
Zou om half 8 weg mogen, moest uiteindelijk doorwerken tot 8, werd daarna nog verlengd tot half 9 omdat er te veel vers restanten waren en onze groenteman dat niet aankon xD Klinkt als albert heijn werk :'D *is very happy dat ze weg is bij de ap* Klopt :'D Ik werk in de kleinste appie van Maastricht waar veel en veel te veel studenten komen omdat we in de binnenstad zitten x'D Te vele kwade mensen in de winkel omdat we een product niet hebben (A) Hahaha zon AH hebben we hier ook, daar doe ik altijd boodschappen Heb jij zin in een topic Red x Icy? Allebei windclannie =D |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:32 | |
| - Lítill schreef:
- Toch meer inspi met Lítill dan ik dacht xD #lol
Ahaha :'D Ik heb echt zin in dat topic :p |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:33 | |
| Icy ligt nog half doodgevroren in een dassennest, OMDAT LINN NIET POST x'D
Maar ik heb eventueel wel Acidkit - Paletree - Cinderpaw of Inkkit voor je x'D |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:40 | |
| - Eowyn schreef:
- Lítill schreef:
Ahaha :'D Ik heb echt zin in dat topic :p Hehe, hij slijmt alleen maar :') Straks is ie weer de kille Lítill :') @Q; ik wil iig ook met Lítill Lost helpen in dat topic van Greypaw's dood, omdat er nu ook twee RiverClan warriors zijn, but idk of dat mag x'D *Lítill to tha rescue!* |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:43 | |
| - Lítill schreef:
- Eowyn schreef:
- Lítill schreef:
Ahaha :'D Ik heb echt zin in dat topic :p Hehe, hij slijmt alleen maar :') Straks is ie weer de kille Lítill :')
@Q; ik wil iig ook met Lítill Lost helpen in dat topic van Greypaw's dood, omdat er nu ook twee RiverClan warriors zijn, but idk of dat mag x'D *Lítill to tha rescue!* Ahaha I know x'D |
|
| |
95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:43 | |
| Mhm, van mij mag je wel x'D Zal leuk worden denk ik zo :')
--
Ik moet Cinder's setje aanpassen :c Zal ik dit plaatje houden of andere gaan zoeken? -sigh- |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:46 | |
| |
|
| |
Daan :3 737 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:46 | |
| @Q, topicje Paletree x Leafstorm? Ze moet wat meer vrienden krijgen :'D |
|
| |
95 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:57 | |
| @Daan; Kan :') Maar ik ga zo eerst even mn posts @ SSA uitschrijven, dus zou jij dan willen maken? |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 21:58 | |
| |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:02 | |
| Game of thrones begint, ben weer weg. God, ben al drie uur tv aant kijken fzo. xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 22:14 | |
| Zo, een klein postje gepost *kuch*1015woorden*kuch* Ik begin echt terug inspi met Never te krijgen, ik zit te twijfelen om zijn karakter wat om te draaien >3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|