|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:12 | |
| |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:14 | |
| - Riverpaw. schreef:
- #Bregje: Binnenkort hebben wij een trainingstopic samen, gezien ik je deel met Highfive. Het is ook mijn mentor :DMaar ik wil wel een topic doen vooraf om te meeten? c: Jij maakt dan
https://www.warriorcatsnl.com/t16901-wild-child#395029Dit word weer een avondje posten, dat voel ik. |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:15 | |
| #Babs: 200 woorden vind ik voor mezelf nogal weinig. Als ik al weinig post, zal het rond de 300 à 500 woorden zijn. Hoewel ik daarnet nog 298 woorden heb gepost, maar het is close naar 300, ahaha xD
#Bregje: Girl, ik kan heel de avond blijven posten als je wilt. Tot elf uur 's avonds dan toch xD Maar goed, ik kan best snel posten, al zeg ik het zelf (a) |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:16 | |
| Ik kon niet inloggen op Dawn en Aury dus ik raak helemaal in paniek, bleek de l van mijn toetsenbord het even niet meer te doen (zat kruimel tussen ofzo ;p) en dat zit in hun ww xD Ja mijn eerste gedachte was van omg ik ben gehackt whuutt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:17 | |
| Hahaha xD Stress gehad Isa? (A)
Ergens moet ik Foxsong weer actief maken. Was vroeger zo dol op 'm :/ |
|
| |
Isa :3 358 Actief "Don't be trapped in someone else's dreams."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:19 | |
| Haha ja ik andere katten geprobeerd, mintfang, en die deed het wel dus het was van omggg xD Maar toen begon ik gwn super hard te drukken bij elke letter en toen deed hij het weer dus tja, HIER BEN IKKK |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:21 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Sorry Bregje, ik denk niet dat ik een char heb dat samen kan gaan. Ik heb alleen Redpaw (windclan) en Nimblepaw (Thunderclan)
Dat kan wel hoor, op neutraal territory. Maak jij het topic? |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:23 | |
| Zop here I'm done with this girl. Nu op naar Broken dacht ik. Ah maakt het uit ik post sws wel Stiekem wil ik een nieuw topic met één van m'n accs, Thus wie wil een topicje. Ik heb Lavenderfeather, Brokenkit., Snowbell, Indi, Spider, en Ezo |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:23 | |
| #Isa: Geloof me, ik voer mijn wachtwoord 3x altijd fout in, ook al werkt mijn toetsenbord gewoon goed xD
#Slenderpaw: Mocht je een RC-cat hebben, dan wil ik wel een topic :3 |
|
| |
Floriske 291 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:24 | |
| Het hoofdstuk dat ik nu aan het schrijven ben voor mijn verhaal is zielig |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 20:26 | |