|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 22:13 | |
| Bo, ik maak wel, wacht ff
Chi wat is Code Geass? Of is het wat ik denk dat het is? Ik denk het niet >3 |
|
| |
Bo~ 40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 22:14 | |
| |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 22:16 | |
| - Tallpaw schreef:
- Bo, ik maak wel, wacht ff
Chi wat is Code Geass? Of is het wat ik denk dat het is? Ik denk het niet >3 Een anime xD Gaat over dat Japan over is genomen, en dat een bepaalde persoon de kracht krijgt om hier verandering in te brengen. Echter gaat het nog veel dieper dan dat. ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 22:19 | |
| - Wolftail schreef:
- Tallpaw schreef:
- Bo, ik maak wel, wacht ff
Chi wat is Code Geass? Of is het wat ik denk dat het is? Ik denk het niet >3 Een anime xD Gaat over dat Japan over is genomen, en dat een bepaalde persoon de kracht krijgt om hier verandering in te brengen. Echter gaat het nog veel dieper dan dat. ^^ Oooh Klinkt gaaf! Het is indd niet wat ik dacht dat het was xD https://www.warriorcatsnl.com/t16883-nobody#394596 Tadaa Bo, there you go -dat rijmt xD- |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 22:32 | |
| Soo. Accounts eens even goed ingedeeld, alles in mijn sig houd ik enkel :3 |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 22:44 | |
| Tijd voor een nieuw Smokebreath voorsteltopic~ |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 23:07 | |
| Great. Nou heb ik 1 postje gemaakt tegen dat ik een uur langer dan normaal op de laptop bleef... Ah well lekker sociaal gedaan vanaav dan maar ;p *kuch* ik ga echt niet zeggen dat ik een sociaal leven heb xd
Soo nu vlug een kort postje met slender want m'n ouders liggen alsnog te slapen xd |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 23:57 | |
| Hello peeps~ ^^ Posten zat er vandaag niet in, ik was de hele dag weg. En ik voel me nu schuldig, omdat mijn paard een allergische reactie op iets heeft en het is allemaal zeker mijn schuld... En ik kon niet bij zijn onderzoek zijn! Mijn arme beestje... :c Mag nu 2 weken niet rijden, maar het enigste waar ik mee inzit is dat hij pijn heeft... Ik ben gewoon te bezorgd :c
Hoe dan ook, ik ga slapen. Bye mensjes ^^ |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 0:08 | |
| Arme schat. Je kunt me altijd bereiken heh als je het nodig hebt.
Great. Nu wíl ik es posten… ben ik slaperig -.- Well c ya guys. Tot vanmiddag dan maar xd |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 0:31 | |
| Is er hier iemand die net zo enthousiast is als ik dat over 2 dagen alweer de volgende aflevering van Game of Thrones is? En iemand die dat dus ook hard volgt via HBO ofzo Of het meteen de dag erna bekijkt. |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 0:38 | |
| Dubbelpost met een ander account, maar ik plaats dit nog even voordat ik met de laptop naar bed verhuis: https://www.warriorcatsnl.com/t16886-strength-open#394614 Open topic! Het viel me op dat er heel veel topics geopend zijn specifiek voor één persoon, dus ik wilde dat even doorbreken ^^ |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 8:49 | |
| Ik heb zoooo zin in Straks ♥♥♥ kan niet wachten tot Iro aan komt lopen ♥♥♥♥♥♥♥ |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 9:23 | |
| |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 9:32 | |
| Goedemorgen *stuitert op en neer* Ik heb zin in morgen |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 9:57 | |
| Goedemorgen! - Nimblepaw schreef:
- Is er hier iemand die net zo enthousiast is als ik dat over 2 dagen alweer de volgende aflevering van Game of Thrones is? En iemand die dat dus ook hard volgt via HBO ofzo Of het meteen de dag erna bekijkt.
Omg, ja! <3 Oke, honestly, ik heb aflevering 2 nog niet gezien. Maar ik weet wel wat er gaat gebeuren (Ik heb alle boeken zo snel mogelijk gelezen, om onverhoopte spoilers voor te zijn, haha) en ik kan echt niet wachten om 'm te zien. Maar ik kijk altijd samen met m'n zus en m'n moeder, dus het is altijd een beetje puzzelen wanneer we alle drie tijd hebben om te kijken. Grote kans dat we aankomende woensdag afl. 2 en 3 gaan kijken, though. ...Oké, en nu weer terug naar - bah - schoolwerk. Ben bezig met audio en als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het wel audio toevoegen bij filmpjes. >.< [/sog-modus uit] |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 10:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 10:57 | |
| Haaalllooo! Oke random.. Ik weet bijna zeker dat niemand zo'n geniaal ontbijt heeft gehad als ik -misschien ook wel- ik ben nu in ieder geval vrolijk daardoor :'D |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 10:57 | |
| @Emma, wat was je ontbijt? :3 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 19 apr 2014 - 11:05 | |
| Verveling heerst bij mij .-. |