|
|
Amy 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 18:37 | |
| Weet iemand of deze al in gebruik is ? |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 18:40 | |
| - Wolftooth schreef:
- Weet iemand of deze al in gebruik is ?
Niet tot zo ver ik weet ^^ |
|
| |
Amy 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 18:41 | |
| - Fisheye schreef:
- Wolftooth schreef:
- Weet iemand of deze al in gebruik is ?
Niet tot zo ver ik weet ^^ Oke, dankje ^^ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 18:47 | |
| Meh, Dying's familie moet eens reageren :c |
|
| |
Amy 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 18:53 | |
| Wilt iemand alsjeblieft eerlijk zeggen of het oog (op de avatar) te erg getrukeerd lijkt? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 18:57 | |
| - Wolftooth schreef:
- Wilt iemand
alsjeblieft eerlijk zeggen of het oog (op de avatar) te erg getrukeerd lijkt? Is dat getrukeerd? :O Als je het niet gezegd had had ik het niet gemerkt xD |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 19:03 | |
| - Firestar schreef:
- Sure Bo, wie maakt?
Kun jij, ik moet weg ^^ |
|
| |
Amy 226 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 19:04 | |
| - Dyingblack schreef:
- Wolftooth schreef:
- Wilt iemand
alsjeblieft eerlijk zeggen of het oog (op de avatar) te erg getrukeerd lijkt? Is dat getrukeerd? :O Als je het niet gezegd had had ik het niet gemerkt xD Ja, het is eigenlijk het andere oog xD Goed, dankje :3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 19:39 | |
| Is het heel, heel erg gek als ik geirriteerd raak van mensen die je 100x dezelfde vraag stellen omdat ze je accs vergeten, en alleen in de chat zijn om zogenaamd ongezien reclame te maken voor hun forum en andere mensen ook steeds bestoken met die vraag? Want dan zou ik graag willen weten wat ik aan die irritatie vanbinnen kan doen. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 19:47 | |
| - Snowykit schreef:
- Is het heel, heel erg gek als ik geirriteerd raak van mensen die je 100x dezelfde vraag stellen omdat ze je accs vergeten, en alleen in de chat zijn om zogenaamd ongezien reclame te maken voor hun forum en andere mensen ook steeds bestoken met die vraag? Want dan zou ik graag willen weten wat ik aan die irritatie vanbinnen kan doen.
Ik denk dat het normaal is om geïrriterd te raken dan ^^" --- Weer wat getekend, ik denk dat ik jullie gewoon onderspam met tekeningen xD Het zijn gewoon wat random katten~ |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 19:49 | |
| - Dyingblack schreef:
- Snowykit schreef:
- Is het heel, heel erg gek als ik geirriteerd raak van mensen die je 100x dezelfde vraag stellen omdat ze je accs vergeten, en alleen in de chat zijn om zogenaamd ongezien reclame te maken voor hun forum en andere mensen ook steeds bestoken met die vraag? Want dan zou ik graag willen weten wat ik aan die irritatie vanbinnen kan doen.
Ik denk dat het normaal is om geïrriterd te raken dan ^^" --- Weer wat getekend, ik denk dat ik jullie gewoon onderspam met tekeningen xD
Het zijn gewoon wat random katten~ Mz, dan heb ik normale gevoelens xP And nice btw! ;3 ----- Okeyy, mijn kat ging zojuist op de printer zitten, drukte op een knop en printte wat uit O.o |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 19:57 | |
| Bedankt ^^ Heb je trouwens zin in een topicje snowy x force?
Ik denk dat force iedereen de kriebels geeft met haar emotieloze, priemende blik x'D Haha, wat hou ik van haar x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 20:06 | |
| - forcekit schreef:
- Bedankt ^^
Heb je trouwens zin in een topicje snowy x force?
Ik denk dat force iedereen de kriebels geeft met haar emotieloze, priemende blik x'D Haha, wat hou ik van haar x'D Ja okey is goed ^-^ Zal ik deze instellen? |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 20:07 | |
| Yay ik kan eindelijk op dit account ^^ |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 20:10 | |
| - Snowykit schreef:
- forcekit schreef:
- Bedankt ^^
Heb je trouwens zin in een topicje snowy x force?
Ik denk dat force iedereen de kriebels geeft met haar emotieloze, priemende blik x'D Haha, wat hou ik van haar x'D Ja okey is goed ^-^
Zal ik deze instellen? Die is wel mooi ja ^^Wie maakt het topicje, --- @Eef: Jeej ^^ In welke clan ga je 'm droppen? |
|
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 20:11 | |
| @Bun: Windclan Leek me het beste bij hem passen. Nu even wachten tot ik geaccepteerd ben. Hopelijk snel haha. |
|
| |
| |
| |
| |
Eef 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 20:20 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 20:25 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 20:26 | |
| - Tallpaw schreef:
- Redpaw schreef:
- http://amythefreak.deviantart.com/art/Gandhi-The-Mutant-Cat-23587613
Dit... is echt de.. ALLERlelijkste kat ooit. Well that's not nice xD
Nog maar zo'n twintig topics om op te reageren, en twee om aan te maken xD Hup, hup hup Emma, werk aan de winkel! *Winks at topic*Niet te veel hooi topics op je vork nemen he :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|