|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:07 | |
| - Raspberrypaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Ik moet echt een topic aanmaken maar ik heb geen inspiratie :'c
Which Esmee are you? Als je de Esmee van Snowy bent, dan heb ik goed nieuws voor je, zo niet, dan ook wel ;D
Daaan! *wordt opgetild en gehugged* Hoi :") I missed you! Hoe gingen je toetsen? Nee, ik ben de andere Esmée >~< Oh xD Sorry daarvoor, ik ben hier echt slecht in >3
Sjonge, ik heb zoveel inactieve topics liggen, mensjes! Reageer pleeaaaze? Daaaaan, jij moet nog reageren bij Fawn xD Maakt niet uit XD
Misschien moet ik mijn naam veranderen in 'de andere Esmée' ofzo >~< Dat zou niets uitmaken denk ik xD Ik zal het maar gewoon moeten leren xD Guys, I need to go, C U!! |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:09 | |
| - Tallpaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Ik moet echt een topic aanmaken maar ik heb geen inspiratie :'c
Which Esmee are you? Als je de Esmee van Snowy bent, dan heb ik goed nieuws voor je, zo niet, dan ook wel ;D
Daaan! *wordt opgetild en gehugged* Hoi :") I missed you! Hoe gingen je toetsen? Nee, ik ben de andere Esmée >~< Oh xD Sorry daarvoor, ik ben hier echt slecht in >3
Sjonge, ik heb zoveel inactieve topics liggen, mensjes! Reageer pleeaaaze? Daaaaan, jij moet nog reageren bij Fawn xD Maakt niet uit XD
Misschien moet ik mijn naam veranderen in 'de andere Esmée' ofzo >~< Dat zou niets uitmaken denk ik xD Ik zal het maar gewoon moeten leren xD
Guys, I need to go, C U!! Succes daarmee dan >3 ~ Ik moet ook maar eens gaan, een vriendin komt dadelijk frozen kijken >~< |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:14 | |
| Emma, je bent te enthousiast XD |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:16 | |
| I need to stop making new accounts Dx |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:20 | |
| @Emma, de toetsen gingen goed :} Nu lekker weekend <3 |
|
| |
Marieke 254 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:22 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:24 | |
| CAN I GET A 'HELL YEAH' VOOR VAKANTIE? :'D |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:24 | |
| Mijn moeder zaaaaaaaagt. Ze praat al uren over haar sleutelbeen breuk en over hoe zeer het doet en hoe lang het nog gaat duren.. :'D Ben het afgetrapt. :') |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:38 | |
| DERP. Ik kan gewoon niet tekenen D: |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:41 | |
| Hier is de 'Snowy' Esmee xP Is t goede nieuws dat je gepost hebt Emma? :3 |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:43 | |
| I like Inner the way I play her now <3 Not a pussy but a real Shadowclan cat <3 Somehow she makes me think of Russetfur... duh, ik heb Inner op Russetfur gebaseerd, kind of xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:48 | |
| Waarom willen mensen deze gast zo graag shippen?x'D Ik heb nu al de volgende dingen gehad:
Smoke x Leafpaw Smoke x Shrewstar Smoke x Dawnstar Smoke x Littlestream...
Where does it end D: |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:50 | |
| - Smokebreath schreef:
- Waarom willen mensen deze gast zo graag shippen?x'D Ik heb nu al de volgende dingen gehad:
Smoke x Leafpaw Smoke x Shrewstar Smoke x Dawnstar Smoke x Littlestream...
Where does it end D: Neveeeer.... it won't ever stop :'D Smoke x Kestrelwing Smoke x Snowykit Smoke x Strawberry Smoke x Firestar Smoke x Everstar |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:51 | |
| |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 19:57 | |
| En ook Smoke x Runningpaw
Jullie mensen zijn vreselijk. :')
(Really, Smoke x Strawberry? Ik ben niet zo wanhopig dat ik m'n eigen acc ga koppelen x'D) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 20:01 | |
| Nee, lijkt alleen maar zo - .:
grapje
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 20:02 | |
| - Smokebreath schreef:
- En ook Smoke x Runningpaw
(Really, Smoke x Strawberry? Ik ben niet zo wanhopig dat ik m'n eigen acc ga koppelen x'D) Ik ben wel zo wanhopig dat ik jouw accs koppel xDJah, komt omdat mijn eigen accs toch niet gekoppeld worden, dus koppel ik jouw accs aan random shizzle :3 |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 20:14 | |
| - Smokebreath schreef:
- En ook Smoke x Runningpaw
(Really, Smoke x Strawberry? Ik ben niet zo wanhopig dat ik m'n eigen acc ga koppelen x'D) Well.. You want us to say something else than? D: -runs to shipping topic- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 20:18 | |
| Smoke x a Chair ^^ Te lang geleden dat ik een nestje kittens had eigelijk xD |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 18 apr 2014 - 20:19 | |
| Got to post maar heb geen zin en zooo veel honger. Someone who take in my place to post ? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|