Algemene Onzin Topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:53

@Freedje: Mja je kan hem ook moeilijk aan het lijntje houden, want dan komt het misschien nog harder aan als je het hem uiteindelijk verteld. Sure, als hij je leuk vind is hij er even kapot van, maar dat is nu eenmaal zo. (niet dat het makkelijk is, god no *ervaring*)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:54

Tallpaw schreef:
Eef, Yo! Niet zo veel.. Behalve dan dat Tall Nimble niet meer snapt >3

Hahaha, ik denk dat Nimble het ook niet zo goed weet. Arme zielige verliefde Nimble. Maar geloof me: het is een schatje, ze moet alleen nog ontdekken hoe ze met de gevoelens om moet gaan Razz
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:57

Nevermind schreef:
Tallpaw schreef:
Nevermind schreef:
Tallpaw schreef:
Snowdrop schreef:
Tallpaw schreef:
Snowdrop schreef:
Tx guys, ik was echt boos, je kan duidelijk zien dat het geknipt is. Zielig beestje :c

@Em: Je zal wel een emotionele Never krijgen, just saying ;'3

@Bo: Wat? Wie durft er nu zoiets te doen? Die mensen horen geen dieren te hebben! Onverantwoordelijk en harteloos! Arme kat :c

Wauw, die Tall heb ik nog niet gezien-tekening-. Hij zit er zo fabulous uit! :3
Oh en de kits van Lone&Never zullen nog ergens deze week geboren worden ;3

Haha ja he xD
En ik demand de topic link in mijn inbox *pleaaaase?*

Maar ik heb het al naar je gestuurd xD

Ja ja ja ja, die bedoelde ik niet xD Ik bedoelde wanneer het nestje geboren wordt >3 Komt Never kijken???? I dare him!

Oe, ja >3 CHALLENGE ACCEPTED!!! >3

Jaaaa!! Tall gaat hem de waarheid vertellen zometeen xD

De waarheid??? Wat ben je van plan *hides Never & Aury* ;^;

You'll see *tamtamtamtammmm*

Eef, xD Ik zal zo posten, ze staat op mijn post lijst ;D

Haha!! Is Soof hier???? *roept!!!* *Wijst naar topic Tall x Running* Haha!!! He did it!!
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:57

#Waz: Ik heb hem verteld dat ik nog niks voor hem voel. De halve waarheid, I know, maar ik wil eerst zelf zien of ik misschien toch wat voor hem voel en dan kan ik nog altijd beslissen. Maar dan heb ik die broer van mijn beste vriendin nog bij wie het haast liefde op het eerste gezicht was, alleen van mijn kant helaas.. Hmm..
Timberlake
Member
331
Actief

CAT'S PROFILE
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:58

@Em;;
OMG NEEEEE XD ik lachte me echt dood bij die post xD
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:59

@Freedje: Kan ook, das misschien t beste.

I don't even know..
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 AQqN4qr_460sa
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:00

Timberpaw. schreef:
@Em;;
OMG NEEEEE XD ik lachte me echt dood bij die post xD

Dit zal jou blijven achtervolgen!! Haha xD Oh wow.. Ik had zo'n lol met het schrijven van die post xD

Waz… Dat is zo'n geniale kat… Zo geniaal :')
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:01

Firestar schreef:
@Freedje: Kan ook, das misschien t beste.

I don't even know..
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 AQqN4qr_460sa

Hahaha die is zo cute  I love you
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:01

Das geen kat, das n wazbeer xD
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.

#Waz: Lol, ik heb toch maar gezegd dat we gewoon vrienden blijven, voordat ik in allemaal shit verzeild raak. Dadelijk krijg ik toch iets met m'n crush en dan is hij like: Ja, maar jij zei... xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:02

Hoe is t eigenlijk met je Wazoula? Smile Nog lekker druk bezig met school enzo?
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:03

Firestar schreef:

Waz doet t al zelf :')
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:04

@Eef: Pfoe dem last weeks. Het gaat eigenlijk best goed. Ik heb dus een 7,7 voor mn laatste wis toets gehaald (was examen van vorig jaar) dus ik heb wat meer vertrouwen in mezelf. Verder ben ik nu bezig met dingen leren enzo, want de rest is allemaal klaar. Gister naar SnowPlanet geweest, dus nu ben k verkouden as hell xD Morgen en overmorgen van 9 tot 5 examentrainingen, dus dat wordt nog even afzien zo voor de vakantie.

@Bo: Helaas ben ik niet zo lenig als mijn soortgenoten xD *rolt als een lompe, niet lenige wazbeer door de gang*

Laatst aangepast door Firestar op wo 16 apr 2014 - 22:05; in totaal 1 keer bewerkt
Timberlake
Member
331
Actief

CAT'S PROFILE
Timberlake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:04

Zodra Waz een berenpakje aan heeft getrokken gebeuren er rare dingen (;

@Em;;
Dan zal ik je maar even laten wachten met antwoorden muhahahaahhahahha >:'D
nee grapje, ik moet gewoon nog een paar posts afhandelen xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:05

Firestar schreef:

Uhm.. Wist ik wel xD *oeps*

Bo.. So many thing we don't know about Wazz….

Soof, doe rustig aan ^^ Dan geniet ik nog even van het feit dat Tall zong xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:09

Firestar schreef:
@Eef: Pfoe dem last weeks. Het gaat eigenlijk best goed. Ik heb dus een 7,7 voor mn laatste wis toets gehaald (was examen van vorig jaar) dus ik heb wat meer vertrouwen in mezelf. Verder ben ik nu bezig met dingen leren enzo, want de rest is allemaal klaar. Gister naar SnowPlanet geweest, dus nu ben k verkouden as hell xD Morgen en overmorgen van 9 tot 5 examentrainingen, dus dat wordt nog even afzien zo voor de vakantie.

Gaat goed komen! Vooral voor wiskunde kan ik je met álle eerlijkheid zeggen: het centraal examen is veel makkelijker Wink En nog een tip: koop/ leen examenbundels. Ik heb voor geen enkel vak echt de boeken uit m'n hoofd geleerd, maar heb heel veel examens gemaakt. Als je dan ook goed kijkt naar de uitwerkingen daarvan, dan weet je ook beter hoe ze willen dat je antwoord geeft. Vaak is het een stappenplan wat je uit je hoofd moet leren, en zodra je dat doorhebt, dan knal je al die examens Smile
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:10

Morgen komt m'n 50e RPG-post met Fro! :'D
Momenteel heb ik 11 lopende topics.. Die moeten deze week nog afgewerkt worden, want dan begint school dus weer xD -wish me luck- :'3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:12

Frostpaw. schreef:
Morgen komt m'n 50e RPG-post met Fro! :'D
Momenteel heb ik 11 lopende topics.. Die moeten deze week nog afgewerkt worden, want dan begint school dus weer xD -wish me luck- :'3

Wait… Morgen? Wrm niet nu, vandaag??

beat you at lopende topics! 18 hiero! xD misschien meer
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:13

Nimblepaw schreef:
Firestar schreef:

Gaat goed komen! Vooral voor wiskunde kan ik je met álle eerlijkheid zeggen: het centraal examen is veel makkelijker Wink En nog een tip: koop/ leen examenbundels. Ik heb voor geen enkel vak echt de boeken uit m'n hoofd geleerd, maar heb heel veel examens gemaakt. Als je dan ook goed kijkt naar de uitwerkingen daarvan, dan weet je ook beter hoe ze willen dat je antwoord geeft. Vaak is het een stappenplan wat je uit je hoofd moet leren, en zodra je dat doorhebt, dan knal je al die examens Smile

Ik heb van school overal examenbundels voor gehad, dus die heb ik allemaal in mijn kast staan en daar ga ik ook zeker mee aan de slag.
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:23

Mensen, ik ben weg. Tot morgen! (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: