|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:32 | |
| Moet zo nog even Bo,dan kan ze weer in mijn mouw kruipen(voor de duidelijkheid zij is een ratje c: ) |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:32 | |
| - Snowykit schreef:
Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje? Zit je al op korfbal of niet? xD |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:34 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Snowykit schreef:
Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje? Zit je al op korfbal of niet? xD Neeujj, nog niet Maar t is wel leuk, doe t best vaak met LO xp |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:36 | |
| - Snowykit schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Snowykit schreef:
Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje? Zit je al op korfbal of niet? xD Neeujj, nog niet Maar t is wel leuk, doe t best vaak met LO xp Hehe, met gym is het wel héél anders dan in het echt :') Ik zit altijd bij gym like; -.- it's way to easyyyy Maar ga op korfbal! :') Korfbal is gwn cool. In zoveel landen word het niet gespeeld. WK finales is altijd; NE - BE, meestal wint Nederland xD Maar ergens is dat logisch. Tis in Nederland bedacht xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:36 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Snowykit schreef:
Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje? Zit je al op korfbal of niet? xD Zes jaar korfbalervaring hier xD Maar toen stopte ik omdat ik m'n club écht niet leuk vond. Toen ging ik zeilen, en daarna handballen. En dat is nog steeds mijn grote liefde, maar ik kan dat hier in Utrecht niet handig doen. Dus nu squash ik |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:37 | |
| |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:40 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Glowpaw schreef:
- Guys ik moet zaterdag tegen bo korfballen x'D Ik heel blij aan iedereen vertellen and they're like: "Boeie?¿"
JAAAA DAT WAS BIJ MIJ OOK XD Ik wil dan wel een bearhug aye? c: EN ALS WE IN HETZELFDE VAK KOMEN GA IK TEGEN JOU *claim* IRO DONT IGNORE MEEH - Nimblepaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Snowykit schreef:
Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje? Zit je al op korfbal of niet? xD Zes jaar korfbalervaring hier xD Maar toen stopte ik omdat ik m'n club écht niet leuk vond. Toen ging ik zeilen, en daarna handballen. En dat is nog steeds mijn grote liefde, maar ik kan dat hier in Utrecht niet handig doen. Dus nu squash ik Aww, ik zit nu 7 jaar op korfbal ongeveer. In oktober gaat mn 8ste jaar beginnen :') |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:41 | |
| hEY HET IS BIJNA 5 UUR <3 verlossing halleluhja |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:42 | |
| - Fisheye schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Brightkit. schreef:
- De naam Redkit Redpaw Redstone is eigenlijks ook leuk ^^ Redstone komt voor in Minecraft xD
Oeh I like that! Zou je het goed vinden als ik Red gebruik? Greypaw vind ik ook nog steeds leuk. Anders doe ik dat. Dan kan ik nu tenminste m'n account aanmaken.
Hmm, guys. Redpaw of Greypaw? Red ^^ Omg, Redstone is gewoon zo'n awesome naam oO -- zou Wither trouwens een geldig voor- of achtervoegsle zijn voor ene clancat? :3 Of Creeper? (een creeper is een klimplant, wither is verdorren) @Ravenpaw: Meh, om 5 uur mag ik nie meer op mn pctje x'D |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:42 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Brightkit. schreef:
- De naam Redkit Redpaw Redstone is eigenlijks ook leuk ^^ Redstone komt voor in Minecraft xD
Oeh I like that! Zou je het goed vinden als ik Red gebruik? Greypaw vind ik ook nog steeds leuk. Anders doe ik dat. Dan kan ik nu tenminste m'n account aanmaken.
Hmm, guys. Redpaw of Greypaw? Redpaw ;D |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:47 | |
| @ Bunny: Om 5 uur mag ik er juist eindelijk van weg want wow dit werk :'D |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:47 | |
| So... iemand zin in een topic? |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:48 | |
| - Cinderfell schreef:
- So... iemand zin in een topic?
Dying x Cinder of Dove x cinder, en je kunt reageren op het gelukkig gezinnetje topic >D |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:48 | |
| - Leafpaw. schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Glowpaw schreef:
- Guys ik moet zaterdag tegen bo korfballen x'D Ik heel blij aan iedereen vertellen and they're like: "Boeie?¿"
JAAAA DAT WAS BIJ MIJ OOK XD Ik wil dan wel een bearhug aye? c: EN ALS WE IN HETZELFDE VAK KOMEN GA IK TEGEN JOU *claim* IRO DONT IGNORE MEEH
- Nimblepaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Snowykit schreef:
Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje? Zit je al op korfbal of niet? xD Zes jaar korfbalervaring hier xD Maar toen stopte ik omdat ik m'n club écht niet leuk vond. Toen ging ik zeilen, en daarna handballen. En dat is nog steeds mijn grote liefde, maar ik kan dat hier in Utrecht niet handig doen. Dus nu squash ik Aww, ik zit nu 7 jaar op korfbal ongeveer. In oktober gaat mn 8ste jaar beginnen :') MAAR IK ZIT NOG MAAR 3 JAAR OP KORFBAL : ( |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:49 | |
| - Daykit\" schreef:
- Cinderfell schreef:
- So... iemand zin in een topic?
Dying x Cinder of Dove x cinder, en je kunt reageren op het gelukkig gezinnetje topic >D Eerste c: en jij maakt? And okay c: Moet zo nog wel even naar Bo,ze moet nog even uit haar kooi en ik ga proberen haar te laten eten c: |
|
| |
Esmee 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:51 | |
| Naja ik zal er eens over denken of ik op korfbal ga :3 ---- Blehh plaatjes vinden is zóóó moeilijk |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:51 | |
| @Bunny, ALS Creeper een geldig voorvoegsel is, moet iemand een Creeperface maken xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:53 | |
| - Whisperkit schreef:
- Naja ik zal er eens over denken of ik op korfbal ga :3
---- Blehh plaatjes vinden is zóóó moeilijk Wat voor plaatje heb je nodig ? ; ) |
|
| |
Esmee 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:53 | |
| - Glowpaw schreef:
- Whisperkit schreef:
- Naja ik zal er eens over denken of ik op korfbal ga :3
---- Blehh plaatjes vinden is zóóó moeilijk
Wat voor plaatje heb je nodig ? ; ) Een wit poesje met blauw-groenige ogen ^^ |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:54 | |
| - Fisheye schreef:
- @Bunny, ALS Creeper een geldig voorvoegsel is, moet iemand een Creeperface maken xD
Jah >D Of Creeperblow, Creeperexplosion (die claim ik nu >D) @AA: Okie, ik pm je hem wel ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|