|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:55 | |
| - Daykit\" schreef:
- Fisheye schreef:
- @Bunny, ALS Creeper een geldig voorvoegsel is, moet iemand een Creeperface maken xD
Jah >D Of Creeperblow, Creeperexplosion (die claim ik nu >D)
@AA: Okie, ik pm je hem wel ^^ Okay c: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:56 | |
| Ennnn Redpaw is aangemaakt! Edit: HUHH ik kan niet inloggen. Al 10x m'n naam + ww gecheckt en t klopt echt! Maar dan zegt ie dat t een verkeerde combinatie is. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:57 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ennnn Redpaw is aangemaakt!
Edit: HUHH ik kan niet inloggen. Al 10x m'n naam + ww gecheckt en t klopt echt! Maar dan zegt ie dat t een verkeerde combinatie is. Je moet ook je account activeren hé ^^ |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:57 | |
| - Glowpaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Glowpaw schreef:
- Guys ik moet zaterdag tegen bo korfballen x'D Ik heel blij aan iedereen vertellen and they're like: "Boeie?¿"
JAAAA DAT WAS BIJ MIJ OOK XD Ik wil dan wel een bearhug aye? c: EN ALS WE IN HETZELFDE VAK KOMEN GA IK TEGEN JOU *claim* IRO DONT IGNORE MEEH
- Nimblepaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Snowykit schreef:
Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje? Zit je al op korfbal of niet? xD Zes jaar korfbalervaring hier xD Maar toen stopte ik omdat ik m'n club écht niet leuk vond. Toen ging ik zeilen, en daarna handballen. En dat is nog steeds mijn grote liefde, maar ik kan dat hier in Utrecht niet handig doen. Dus nu squash ik Aww, ik zit nu 7 jaar op korfbal ongeveer. In oktober gaat mn 8ste jaar beginnen :')
MAAR IK ZIT NOG MAAR 3 JAAR OP KORFBAL : ( DUS? x'D Jullie staan eerste, wij gedeeld 2e, DUSSSS Jullie hebben gewonnen waar wij van hebben verloren x'D Maar oke. Wij hebben twee SUPER SLECHTE jongens die soms niet eens een bal kunnen vangen -.- *sigh* Die verpesten srs bijna alles x'D Er is 1 jongen in de D, die zit pas 1 jaar op korfbal, die speelt al beter dan hen x'D MAAR MAG IK NOU EEN BEARHUG ZATERDAG? :C |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:58 | |
| - Dyingblack schreef:
- Nimblepaw schreef:
Edit: HUHH ik kan niet inloggen. Al 10x m'n naam + ww gecheckt en t klopt echt! Maar dan zegt ie dat t een verkeerde combinatie is. Je moet ook je account activeren hé ^^ Jaa hahaha dat weet ik xD Had ik ook gedaan. Daarna zelfs nog een keer geprobeerd te activeren, maar toen zei ie: 'sorry maar deze gebruiker bestaat niet' |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:59 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Dyingblack schreef:
- Nimblepaw schreef:
Edit: HUHH ik kan niet inloggen. Al 10x m'n naam + ww gecheckt en t klopt echt! Maar dan zegt ie dat t een verkeerde combinatie is. Je moet ook je account activeren hé ^^ Jaa hahaha dat weet ik xD Had ik ook gedaan. Daarna zelfs nog een keer geprobeerd te activeren, maar toen zei ie: 'sorry maar deze gebruiker bestaat niet' Weird x'D Misschien eens naar een admin gaan en vragen of hij bestaat, en anders gewoon opnieuw aanmaken xD Of in de gebruikerslijst kijken of ie erbij staat |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:00 | |
| Jup hij staat erbij als nieuwste gebruiker, dus ik vind dit raar :/ Ik zal even Babs gaan stalken. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:00 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Jup hij staat erbij als nieuwste gebruiker, dus ik vind dit raar :/ Ik zal even Babs gaan stalken.
Succes >D Meh, ik moet gaan :c Tot strakjes guys! |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:01 | |
| - Spoiler:
- Leafpaw. schreef:
- Glowpaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Glowpaw schreef:
- Guys ik moet zaterdag tegen bo korfballen x'D Ik heel blij aan iedereen vertellen and they're like: "Boeie?¿"
JAAAA DAT WAS BIJ MIJ OOK XD Ik wil dan wel een bearhug aye? c: EN ALS WE IN HETZELFDE VAK KOMEN GA IK TEGEN JOU *claim* IRO DONT IGNORE MEEH
- Nimblepaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Snowykit schreef:
Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje? Zit je al op korfbal of niet? xD Zes jaar korfbalervaring hier xD Maar toen stopte ik omdat ik m'n club écht niet leuk vond. Toen ging ik zeilen, en daarna handballen. En dat is nog steeds mijn grote liefde, maar ik kan dat hier in Utrecht niet handig doen. Dus nu squash ik Aww, ik zit nu 7 jaar op korfbal ongeveer. In oktober gaat mn 8ste jaar beginnen :')
MAAR IK ZIT NOG MAAR 3 JAAR OP KORFBAL : ( DUS? x'D Jullie staan eerste, wij gedeeld 2e, DUSSSS Jullie hebben gewonnen waar wij van hebben verloren x'D Maar oke. Wij hebben twee SUPER SLECHTE jongens die soms niet eens een bal kunnen vangen -.- *sigh* Die verpesten srs bijna alles x'D Er is 1 jongen in de D, die zit pas 1 jaar op korfbal, die speelt al beter dan hen x'D
MAAR MAG IK NOU EEN BEARHUG ZATERDAG? :C
'course you'll get a bearhug!! : D ons team is ook slecht, maar, uhm, we hebben thijs en jiri, en die scoren. en ik ben er voor de vang x'D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:02 | |
| Ik vind het vaag dat de afkorting van het forum waar ik (samen met Bunny en Mattijn aan werk) AA is en Amy hier ook wel AA genoemd wordt, dus nu moet ik telkens als iemand Amy AA noemt denken aan dat forum xD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:03 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik vind het vaag dat de afkorting van het forum waar ik (samen met Bunny en Mattijn aan werk) AA is en Amy hier ook wel AA genoemd wordt, dus nu moet ik telkens als iemand Amy AA noemt denken aan dat forum xD
Hmm,dan heeft die mijn bijnaam gestolen c': XD |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:03 | |
| - Glowpaw schreef:
- Spoiler:
- Leafpaw. schreef:
- Glowpaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Glowpaw schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Leafpaw. schreef:
- Snowykit schreef:
MAAR IK ZIT NOG MAAR 3 JAAR OP KORFBAL : ( DUS? x'D Jullie staan eerste, wij gedeeld 2e, DUSSSS Jullie hebben gewonnen waar wij van hebben verloren x'D Maar oke. Wij hebben twee SUPER SLECHTE jongens die soms niet eens een bal kunnen vangen -.- *sigh* Die verpesten srs bijna alles x'D Er is 1 jongen in de D, die zit pas 1 jaar op korfbal, die speelt al beter dan hen x'D
MAAR MAG IK NOU EEN BEARHUG ZATERDAG? :C
'course you'll get a bearhug!! : D
ons team is ook slecht, maar, uhm, we hebben thijs en jiri, en die scoren. en ik ben er voor de vang x'D YAAAAY Nou, ik sta ook heel vaak in de vang. Houden we samen een vang wedstrijd ;') |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:05 | |
| Is hier iemand die een topic wil met Eowyn? *kijkt naar Bo voor een topic met Lilly xp* |
|
| |
Esmee 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:06 | |
| - Eowyn schreef:
- Is hier iemand die een topic wil met Eowyn? *kijkt naar Bo voor een topic met Lilly xp*
Eowyn, das lang geleden :3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:08 | |
| - Eowyn schreef:
- Is hier iemand die een topic wil met Eowyn? *kijkt naar Bo voor een topic met Lilly xp*
Er woont hier een jongen in m'n unit, en je schrijft z'n naam als Eoghan. Maar hij is Iers dus je spreekt t uit als Owen Moest ik even aan denken door jouw naam. |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:10 | |
| @Esmee, ja hea :'D Ik wilde der nu dus weer terug actief maken <3 @Eef, :'D |
|
| |
Esmee 544 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:11 | |
| - Eowyn schreef:
- @Esmee, ja hea :'D Ik wilde der nu dus weer terug actief maken <3
@Eef, :'D Doet me eraan denken dat ik Wing weer actief zou maken xP |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:11 | |
| how 'bout |
|
| |
Daan 151 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:12 | |
| - Wingpaw schreef:
- Eowyn schreef:
- @Esmee, ja hea :'D Ik wilde der nu dus weer terug actief maken <3
@Eef, :'D Doet me eraan denken dat ik Wing weer actief zou maken xP Hihi :'D |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 17:12 | |
| - Eowyn schreef:
Lilly? Ik heb geen Lilly (a) :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|