|
|
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:05 | |
| @Q, Sparrow en Honey moeten vrienden worden! |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:06 | |
| Guys ik moet zaterdag tegen bo korfballen x'D Ik heel blij aan iedereen vertellen and they're like: "Boeie?¿" |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:08 | |
| Oké na super lang in over leg met mezelf; Bright's achtervoegsel word *tromgeroffel* Brightevening!! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:09 | |
| Wanneer is de volgende ceremonie van Shadowclan? *Kijkt sluiks naar Snowykit* Ze moet altijd precies 1 maand jonger zijn dan Tall, so she needs to be apprentice next time |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:11 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik twijfel of Iron valid is... Aangezien het een menselijk materiaal is..:/ Maar dat moet ik even met Maaike en Waz overleggen, ik durf het niet met zekerheid te zeggen. xD
Mwurggg balen. Laat t me dan maar weten |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:13 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Ik twijfel of Iron valid is... Aangezien het een menselijk materiaal is..:/ Maar dat moet ik even met Maaike en Waz overleggen, ik durf het niet met zekerheid te zeggen. xD
Mwurggg balen. Laat t me dan maar weten Zal ik doen ^^ Heb nog geen antwoord though :/ |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:14 | |
| Ironkit -> Ironpaw -> Ironman -> Ironstar :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:17 | |
| Kennen katten wel ijzer by the way? |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:18 | |
| Meh,gisteren zag ik mijn chinchilla dood in zijn kooihj was nog niet zo lang dood :c het erge is dat ik geen andere mag maar ik heb nu een ratje c: Eerst wou ik haar Nutella noemen maar nu noemt ze Bo c': |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:18 | |
| Ik heb weer wat getekend~~ Dit zijn Sorrowkit, Parrotkit en Chainkit (in die volgorde) de momenteel ongeboren kittens van White x Night ^^ And this is just a random walking cat~ edit: AA, wat jammer voor je :c Wel leuk dat je nu een ratje hebt cx |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:19 | |
| |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:21 | |
| Mislukte poging tot paard tekenen is mislukt
Iemand een setje? ;w;
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| |
|
| |
| |
| De naam Redkit Redpaw Redstone is eigenlijks ook leuk ^^ Redstone komt voor in Minecraft xD
|
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:22 | |
| Trouwens mensjes,ik ben minder actief omdat ik niet meer zo vaak op internet mag aangezien mijn broertje anders gaat flippen als hij er te lang op zit :c |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:27 | |
| - Strawberry schreef:
Mwurggg balen. Laat t me dan maar weten Edit: dit had ik al geplaatst -_- foutje van m'n computer
Laatst aangepast door Nimblepaw op do 17 apr 2014 - 16:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:28 | |
| - Glowpaw schreef:
- Guys ik moet zaterdag tegen bo korfballen x'D Ik heel blij aan iedereen vertellen and they're like: "Boeie?¿"
JAAAA DAT WAS BIJ MIJ OOK XD Ik wil dan wel een bearhug aye? c: EN ALS WE IN HETZELFDE VAK KOMEN GA IK TEGEN JOU *claim* |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:30 | |
| - Brightkit. schreef:
- De naam Redkit Redpaw Redstone is eigenlijks ook leuk ^^ Redstone komt voor in Minecraft xD
Oeh I like that! Zou je het goed vinden als ik Red gebruik? Greypaw vind ik ook nog steeds leuk. Anders doe ik dat. Dan kan ik nu tenminste m'n account aanmaken. Hmm, guys. Redpaw of Greypaw? |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:31 | |
| Ergens krijg ik nou zin om ook te gaan korfballen Snowyflow, Snowyfloooow... zo cutee Heeft iemand toevallig nog een mooi plaatje van een wit poesje?
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 17 apr 2014 - 16:32 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Brightkit. schreef:
- De naam Redkit Redpaw Redstone is eigenlijks ook leuk ^^ Redstone komt voor in Minecraft xD
Oeh I like that! Zou je het goed vinden als ik Red gebruik? Greypaw vind ik ook nog steeds leuk. Anders doe ik dat. Dan kan ik nu tenminste m'n account aanmaken.
Hmm, guys. Redpaw of Greypaw? Red ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|