|
|
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 7:58 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Goedemorgen iedereen! c: Als jullie eens goed willen lachen moeten jullie eens via YouTube StukTV opzoeken. Dat zijn 3 idioten die allerlei domme opdrachten doen. Zo deed er bijvoorbeeld eentje mee met de Gay Parade Olympics en weer een ander likte een batterij, werd geslagen door zijn vriend met een elektrische vliegenmepper.. en plaste over een prikkeldraad met zeer vervelende gevolgen voor zijn.. dingske xD
Ik ken die, Soof had er laatst een filmpje van hier geplaatst waarin ze een woonkamer in een "dierentuin" gingen veranderen C: |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 8:01 | |
| #Marieke: Die mannen zijn echt helemaal nergens beschaamd voor, hè. Trekken ze gewoon hun broek uit midden op straat xD En de dingen die ze doen.. Gaan ze bv overnachten in een boerderij waarvan ze weten dat het er vreselijk spookt xD |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 8:53 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Goedemorgen iedereen! c: Als jullie eens goed willen lachen moeten jullie eens via YouTube StukTV opzoeken. Dat zijn 3 idioten die allerlei domme opdrachten doen. Zo deed er bijvoorbeeld eentje mee met de Gay Parade Olympics en weer een ander likte een batterij, werd geslagen door zijn vriend met een elektrische vliegenmepper.. en plaste over een prikkeldraad met zeer vervelende gevolgen voor zijn.. dingske xD
Haha, die ken ik xD Die filmpjes zijn echt te grappig soms. Er zijn er zelfs een paar gefilmd op 2 kilometer afstand van mijn huis ;D |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 9:02 | |
| - Mousefur schreef:
- Riverpaw. schreef:
Haha, die ken ik xD Die filmpjes zijn echt te grappig soms. Er zijn er zelfs een paar gefilmd op 2 kilometer afstand van mijn huis ;D En het zijn nog geen lelijke jongens ook die dat presenteren:D |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 9:23 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Mousefur schreef:
- Riverpaw. schreef:
Haha, die ken ik xD Die filmpjes zijn echt te grappig soms. Er zijn er zelfs een paar gefilmd op 2 kilometer afstand van mijn huis ;D En het zijn nog geen lelijke jongens ook die dat presenteren:D True that >3 |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 9:24 | |
| Waz: Als je nog tijd hebt, je moet ook nog reageren met Dancing op Crushing c: |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 9:24 | |
| #Mousefur: Alleen zijn ze echt zo gestoord xD |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 9:31 | |
| Zo naar barcelona ben alleen bang dat we weer bestolen zullen worden... |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 9:40 | |
| Goeiemorgen Assie; Hopelijk wordt er deze keer niks gestolen. |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 9:53 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 9:58 | |
| |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 10:20 | |
| Nee! Waarom nu? --"
We hebben thuis een internetstoring, en ik kan alleen maar op mijn tel op 3G Geen postjes dus, sorry D;
|
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 10:52 | |
| HAPPY 4/13 EVERYONE :B (this doesnt really make sense to most of you, but I don't care xD) |
|
| |
Tess' 265 Actief "As long as you stand by my side I know I can conquer everything"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 10:53 | |
| - Mousefur schreef:
- Riverpaw. schreef:
Haha, die ken ik xD Die filmpjes zijn echt te grappig soms. Er zijn er zelfs een paar gefilmd op 2 kilometer afstand van mijn huis ;D Ze gingen letterlijk bij mij om de hoek filmen met die ontvoering Toen ik daar achter kwam had ik echt zo van...damn I missed them |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 11:12 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 12:04 | |
| - Softvoice schreef:
- Ik heb zo veel inspiratie voor nieuwe accounts, maar moet eerst mijn andere accounts goed uitwerken van mezelf.. x'D
Wat is eigenlijk ongeveer de leeftijd waarop een kat elder wordt? Weer iemand dit? ;'3 |
|
| |
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 79 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 12:08 | |
| Goedemiddag iedereen! (zegt degene die net dr bed uit gerold komt) |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 12:13 | |
| Merrp, lig ziek in bed ;_;
Ik denk dat ik zo maar FFX ga spelen ^-^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 12:15 | |
| Derpp you got really sick? :c |
|
| |
40 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 12:17 | |
| - Firestar schreef:
- Derpp you got really sick? :c
Yep ;_; Hopelijk ben k beter vrijdag ughh |
|