Algemene Onzin Topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende
Shrewstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:05

Tallpaw schreef:
^^ *trekt Soof bij vakantie weg* Not yet; Eerst posten bij Tall (A)
(zo de smiley goed gebruikt Chi?) Anyways, voor als je het niet wist Soof, it's Sarcasm, Ik gun je de vakantie >;3
No vakantie! D: ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:11

Shrewstar schreef:
Tallpaw schreef:
^^ *trekt Soof bij vakantie weg* Not yet; Eerst posten bij Tall (A)
(zo de smiley goed gebruikt Chi?) Anyways, voor als je het niet wist Soof, it's Sarcasm, Ik gun je de vakantie >;3
No vakantie! D: ;-;
Evil me >3 But thanx *geeft vakantie terug* Geniet ervan!
Snowdot
Member
Bregje
399
Actief

CAT'S PROFILE
Snowdot
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:11

Waar staat (A) of (a) eigenlijk voor? Ik kan er maar niet uit komen..
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:12

Ik heb nog een aantal forum ideeën (eentje daarvan is gebaseerd op een awesome idee van Babs), maar weet niet welke ik wil maken :c En ik wil wel een forum maken xD
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:13

Fisheye schreef:
Ik heb nog een aantal forum ideeën (eentje daarvan is gebaseerd op een awesome idee van Babs), maar weet niet welke ik wil maken :c  En ik wil wel een forum maken xD

Tell Meee >3
En ik wil anders ook wel helpen?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:20

Firestar schreef:
Sudden work xD
M'n oom commissioned me opeens om een paas kaart te maken voor zijn bedrijf xD

Awesome ;D

(A) = Een engeltje :3
Was een emoticon op Msn en sommige mensen (Waaronder ik) hebben hem erin gehouden. x'D
Poisonberry
Member
Daan.
8
Actief

CAT'S PROFILE
Poisonberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:21

Pff jeetje vanmorgen om 5:40 hele drama hier thuis. Werd vader opgebeld door me opa dat ie was gevallen en dat ie dus naast ze bed lag en niet meer kon bewegen. Dat bleek dus al om 3 uur gebeurt te zijn geweest, en hij heeft er een paar uur over gedaan om door de kamer te kruipen - in het donker - om de telefoon van z'n nachtkastje te pakken. Ouders er meteen heen, ik thuisblijven met zusje. Bleek ie later dus - met ambulance naar ziekenhuis gebracht - zijn heup gebroken te hebben. Ik zusje naar school brengen, was toen zelf bijna telaat. En hij is een paar uur geleden geopereerd maar 't gaat gelukkig goed nu..
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:22

I want more questions or DARE's for Leafpaw :')
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:22

Poisonberry schreef:
Pff jeetje vanmorgen om 5:40 hele drama hier thuis. Werd vader opgebeld door me opa dat ie was gevallen en dat ie dus naast ze bed lag en niet meer kon bewegen. Dat bleek dus al om 3 uur gebeurt te zijn geweest, en hij heeft er een paar uur over gedaan om door de kamer te kruipen - in het donker - om de telefoon van z'n nachtkastje te pakken. Ouders er meteen heen, ik thuisblijven met zusje. Bleek ie later dus - met ambulance naar ziekenhuis gebracht - zijn heup gebroken te hebben. Ik zusje naar school brengen, was toen zelf bijna telaat. En hij is een paar uur geleden geopereerd maar 't gaat gelukkig goed nu..

Oh dat is echt vreselijk...:/ Veel sterkte naar jou, je familie en natuurlijk naar je opa.
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:25

Nu Snow wat ouder wordt, zijn haar ogen op het plaatje te 'blauw' xP
Het moet langzaam aan maar eens groen worden... Heeft iemand nog een mooi plaatje voor r?
Hiddensight
Member
13
Actief
Hiddensight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:25

@Bo,
1. Wie is de schattigste kitten in de clan?
2. Welke kat heefd de lelijkste naam?
3. Waarom haat je Dawnstar?
4. Wat is het stomste dat je ooit gedaan hebt?
5. Kan je lezen?
6. Hoe heten je ouders?
7. Wil je dat ik je nog meer vragen stel?
...en dan is m'n vragen-inspi weer op :'3
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:26

{Link verwijderd} <==  Babs, je gaat dit waarschijnlijk niet meer maken, hè?
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:26

@Bo;;

1. What do you want to be in the future?
  2. If you were Leader, who would you like to have as a Deputy?
  3. Who is the hottest tom in RiverClan? And ShadowClan?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:29

Marieke@ Helaas mag je ook niet naar mijn eigen forum links plaatsen in algemene onzin (A) Maar nee, haha, ik heb er absoluut niet de tijd voor. xD

Soof@ I sent ya something on FB ;D
Poisonberry
Member
Daan.
8
Actief

CAT'S PROFILE
Poisonberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:30

@Babs, thanks ;}
Ben echt moe nu, bij geschiedenis viel ik bijna in slaap en nu heb ik belangrijke stof voor de SO morgen gemist x'D
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:30

Meh, ik verveel me x'D Ik ga proberen nog eens wat te tekenen, maar ik weet niet of het gaat lukken x'D
Poisonberry
Member
Daan.
8
Actief

CAT'S PROFILE
Poisonberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:31

Verder, iemand topicje met Poisonberry?
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 32 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:32

^^ Sterkte voor je familie en je opa Daan!!

Babs, thanx, ik snapte die smiley echt nooit xD
Slate
Member
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:33

Strawberry schreef:
Marieke@ Helaas mag je ook niet naar mijn eigen forum links plaatsen in algemene onzin (A) Maar nee, haha, ik heb er absoluut niet de tijd voor. xD

1. sorry :c Ik dacht dat het wel mocht, aangezien een tijd geleden wel werd gelinkt naar topics buiten dit forum en er toen niks van gezegd werd ^^"

2. Ik wil zo'n forum maken, maar weet niet waarover (ik vind Digimon wel leuk, maar weet er echt zo goed als niks over :C)
Hiddensight
Member
13
Actief
Hiddensight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitimema 14 apr 2014 - 16:33

meh, nu heb ik zin om een ask-Hiddensight-thingy te maken :'3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 32 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 41 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: