|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:05 | |
| - Tallpaw schreef:
- ^^ *trekt Soof bij vakantie weg* Not yet; Eerst posten bij Tall (A)
(zo de smiley goed gebruikt Chi?) Anyways, voor als je het niet wist Soof, it's Sarcasm, Ik gun je de vakantie >;3 No vakantie! D: ;-; |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:11 | |
| - Shrewstar schreef:
- Tallpaw schreef:
- ^^ *trekt Soof bij vakantie weg* Not yet; Eerst posten bij Tall (A)
(zo de smiley goed gebruikt Chi?) Anyways, voor als je het niet wist Soof, it's Sarcasm, Ik gun je de vakantie >;3 No vakantie! D: ;-; Evil me >3 But thanx *geeft vakantie terug* Geniet ervan! |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:11 | |
| Waar staat (A) of (a) eigenlijk voor? Ik kan er maar niet uit komen.. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:12 | |
| Ik heb nog een aantal forum ideeën (eentje daarvan is gebaseerd op een awesome idee van Babs), maar weet niet welke ik wil maken :c En ik wil wel een forum maken xD |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:13 | |
| - Fisheye schreef:
- Ik heb nog een aantal forum ideeën (eentje daarvan is gebaseerd op een awesome idee van Babs), maar weet niet welke ik wil maken :c En ik wil wel een forum maken xD
Tell Meee >3 En ik wil anders ook wel helpen? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:20 | |
| - Firestar schreef:
- Sudden work xD
M'n oom commissioned me opeens om een paas kaart te maken voor zijn bedrijf xD Awesome ;D (A) = Een engeltje :3 Was een emoticon op Msn en sommige mensen (Waaronder ik) hebben hem erin gehouden. x'D |
|
| |
Daan. 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:21 | |
| Pff jeetje vanmorgen om 5:40 hele drama hier thuis. Werd vader opgebeld door me opa dat ie was gevallen en dat ie dus naast ze bed lag en niet meer kon bewegen. Dat bleek dus al om 3 uur gebeurt te zijn geweest, en hij heeft er een paar uur over gedaan om door de kamer te kruipen - in het donker - om de telefoon van z'n nachtkastje te pakken. Ouders er meteen heen, ik thuisblijven met zusje. Bleek ie later dus - met ambulance naar ziekenhuis gebracht - zijn heup gebroken te hebben. Ik zusje naar school brengen, was toen zelf bijna telaat. En hij is een paar uur geleden geopereerd maar 't gaat gelukkig goed nu.. |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:22 | |
| I want more questions or DARE's for Leafpaw :') |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:22 | |
| - Poisonberry schreef:
- Pff jeetje vanmorgen om 5:40 hele drama hier thuis. Werd vader opgebeld door me opa dat ie was gevallen en dat ie dus naast ze bed lag en niet meer kon bewegen. Dat bleek dus al om 3 uur gebeurt te zijn geweest, en hij heeft er een paar uur over gedaan om door de kamer te kruipen - in het donker - om de telefoon van z'n nachtkastje te pakken. Ouders er meteen heen, ik thuisblijven met zusje. Bleek ie later dus - met ambulance naar ziekenhuis gebracht - zijn heup gebroken te hebben. Ik zusje naar school brengen, was toen zelf bijna telaat. En hij is een paar uur geleden geopereerd maar 't gaat gelukkig goed nu..
Oh dat is echt vreselijk...:/ Veel sterkte naar jou, je familie en natuurlijk naar je opa. |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:25 | |
| Nu Snow wat ouder wordt, zijn haar ogen op het plaatje te 'blauw' xP Het moet langzaam aan maar eens groen worden... Heeft iemand nog een mooi plaatje voor r? |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:25 | |
| @Bo, 1. Wie is de schattigste kitten in de clan? 2. Welke kat heefd de lelijkste naam? 3. Waarom haat je Dawnstar? 4. Wat is het stomste dat je ooit gedaan hebt? 5. Kan je lezen? 6. Hoe heten je ouders? 7. Wil je dat ik je nog meer vragen stel? ...en dan is m'n vragen-inspi weer op :'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:26 | |
| {Link verwijderd} <== Babs, je gaat dit waarschijnlijk niet meer maken, hè? |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:26 | |
| @Bo;;
- What do you want to be in the future?
- If you were Leader, who would you like to have as a Deputy?
- Who is the hottest tom in RiverClan? And ShadowClan?
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:29 | |
| Marieke@ Helaas mag je ook niet naar mijn eigen forum links plaatsen in algemene onzin (A) Maar nee, haha, ik heb er absoluut niet de tijd voor. xD
Soof@ I sent ya something on FB ;D |
|
| |
Daan. 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:30 | |
| @Babs, thanks ;} Ben echt moe nu, bij geschiedenis viel ik bijna in slaap en nu heb ik belangrijke stof voor de SO morgen gemist x'D |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:30 | |
| Meh, ik verveel me x'D Ik ga proberen nog eens wat te tekenen, maar ik weet niet of het gaat lukken x'D |
|
| |
Daan. 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:31 | |
| Verder, iemand topicje met Poisonberry? |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:32 | |
| ^^ Sterkte voor je familie en je opa Daan!!
Babs, thanx, ik snapte die smiley echt nooit xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:33 | |
| - Strawberry schreef:
- Marieke@ Helaas mag je ook niet naar mijn eigen forum links plaatsen in algemene onzin (A) Maar nee, haha, ik heb er absoluut niet de tijd voor. xD
1. sorry :c Ik dacht dat het wel mocht, aangezien een tijd geleden wel werd gelinkt naar topics buiten dit forum en er toen niks van gezegd werd ^^" 2. Ik wil zo'n forum maken, maar weet niet waarover (ik vind Digimon wel leuk, maar weet er echt zo goed als niks over :C) |
|
| |
13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 14 apr 2014 - 16:33 | |
| meh, nu heb ik zin om een ask-Hiddensight-thingy te maken :'3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |