|
|
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 23:35 | |
| Emma@ Ja x'D Ach, nu gaat ie naar de Dark Forest, kan ie Sabrefang gezelschap houden. :'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 23:38 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 23:46 | |
| Haha, 'Population of the Dark Forest: 50 or more - A lot of people Other 50 or more - Babs' xD
Oke, nu ga ik slapen ^^ try not to kill too many other accounts while in away will y'all? ;') |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 23:48 | |
| Kan niks beloven. ;D
---
Tweeted this all >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 23:53 | |
| Just be4 I go.... Babs; you seem awfully happy about het feit dat Sky dood is xD Anyways, as long as it isn't one of mine I'm fine with it ^^" |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 23:53 | |
| Did Nimble just started liking someone...? :O |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 23:58 | |
| - Tallpaw schreef:
- Just be4 I go.... Babs; you seem awfully happy about het feit dat Sky dood is xD
Anyways, as long as it isn't one of mine I'm fine with it ^^" Nah, I was just in a happy mood. x'D En hij is niet echt dood, hij leeft voort in The Dark Forest. Het is een mooi einde van zijn verhaal als levende kat en één van mijn favoriete koppels op WC kan ermee aan de haal. :3 I'm a storywriter and I write many stories. His just ended now ^-^ Eef@ Who?;o |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 0:14 | |
| @Babs.. Hmm.. Zal ik het zeggen..? Oke oke.. Tall xD Tall en Nimble zitten nu samen in een topic en ik vond het wel passen om er wat feelings bij Nimble bij te laten komen. |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 0:50 | |
| Terusten~! - Wat betekent dit ~ eigenlijk? Is het als de zee of moet het een smiley voorstellen...? Ik zie er niet bepaald iets in...c : *kantelt de computer maar ziet het nog steeds niet* |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 0:56 | |
| Ik zet het er meestal achter om een vrolijke/plagerige toon aan te geven. x'D Squiggly's make me happy. :3 |
|
| |
Lightning 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 1:22 | |
| Oke ik ben nu wakker als Mousedung, omdat ik blijkbaar voor mn wiskunde toets van alle examenstof een 7,7 heb gehaald and that like never happens in my life. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 1:24 | |
| Congratz Wazz~ :'D
Well, nu moet ik echt naar bed ... Ben over mn slaap heen, tho, mja :/ |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 6:43 | |
| Well, sun is rising, birds are singing, I better go to sleep now
Never tought it would take this long
Goed zo wazz
Laatst aangepast door Fallentear op zo 13 apr 2014 - 6:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 6:47 | |
| Gefeliciteerd Wazz!!
Teddy.. I feel you there, alleen moet ik er sowieso over een kwartier uit :') |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 6:50 | |
| Emma So you didn't sleep at all? Ken je dat gevoel als je moe bent, nog ff doorgaat en dan gewoon voor de rest niet mer KAN slapen? K ben over mn slaap heen gegaan dus -.- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 6:52 | |
| Teddy; it most certainly feels like it xD En dat ken ik ja, dat is zooo balen |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 6:57 | |
| Emma: I don't feel like it but I didn't Ja das heel irritant... Ik zit nu te overwegen niet te slapen maar heb morgen exames dus dat lijkt me nii slim |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 7:01 | |
| Sjonge.. Al die examens zeg, ik even blij dat ik de meest chille week ever inga xD na ya, alvast heel veel geluk gewenst ^^ |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 7:53 | |
| |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 13 apr 2014 - 7:53 | |
| Goedemorgen iedereen! c: Als jullie eens goed willen lachen moeten jullie eens via YouTube StukTV opzoeken. Dat zijn 3 idioten die allerlei domme opdrachten doen. Zo deed er bijvoorbeeld eentje mee met de Gay Parade Olympics en weer een ander likte een batterij, werd geslagen door zijn vriend met een elektrische vliegenmepper.. en plaste over een prikkeldraad met zeer vervelende gevolgen voor zijn.. dingske xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|