|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten di 29 apr 2014 - 15:15 | |
| Even wachtte Nimblepaw met antwoord geven, om Tallpaw te pesten. "Hmm," zei ze uiteindelijk bedenkelijk, en bekeek zijn kop eens goed van dichtbij. "Nee gek, je bent een onwijs lekker ding." Ze sloeg haar dikke staart om zich heen. Ze merkte hoe de kriebels die ze eerst bij Tall had gehad waren omgeslagen in een rustig gevoel, het gevoel dat ze haar rare zelf kon zijn bij hem zonder dat hij het erg vond. Ze raakte verward, waren de gevoelens een opvlieging geweest, omdat hij haar als eerste had rondgeleid door het gebied en haar dingen had geleerd over een andere clan? Soepeltjes liet ze haar pels door de wind bewegen. |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten wo 30 apr 2014 - 10:55 | |
| Het was even stil, en Tall begon al wat zenuwachtig met zijn oren te draaien. Toen er echter een 'mmm' klonk grinnikte hij en wilde zich net klaarmaken om in de aanval te springen, dat bleek niet nodig te zijn want al snel werd de onzekere 'mmm' gevolgd door gelach en een bevestiging. Nu was hij redelijk verlegen daardoor, maar de actie van Nimble dat ze alleen haar staart om hem heen sloeg maakte hem weer rustig. "Jij mag er anders ook zijn hoor," De kater bloosde even, hij was dit soort dingen niet gewend, maar als iemand anders jou een compliment gaf, moest je er wel een teruggeven. Hij meende ook nog eens wat zei.
|
| | | Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten wo 30 apr 2014 - 11:14 | |
| Nimblepaw vond het grappig om te zien hoe Tall rood gekleurde toen hij haar een compliment terug gaf. "Dank je," glimlachte ze, en voelde hoe het bloed naar haar hoofd liep. Wat was ze ongelofelijk blij dat ze al rood was, en hoopte dat het niet te veel op zou vallen. Tall maakte haar verlegen, maar wist hoe ze wilde reageren. Ze stond op, rekte haar nek uit en gaf Tall een zacht kopje. "En ook dank je dat je zo'n lieve vriend bent," zei ze terwijl ze haar snuit in zijn vacht verstopt hield. |
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten vr 2 mei 2014 - 12:13 | |
| Het was even stil, en het werd al wel snel duidelijk dat ook Nimble niet al te goed wist wat ze precies moest doen nu. Uiteindelijk bedankte ze hem, kreeg hij een kopje, en bedankte ze hem ook nog eens voor het goede vrienden zijn. De kater haalde bescheiden zijn schouders op, "Ah joh, het is niet lastig om goede vrienden met jou te zijn," Meteen nadat hij het gezegd had merkte de kater hoe gek dat wel niet klonk, dus haperde hij even bij het laatste woord, en voegde er meteen wat hakkelend een paar zinnen aan toe. "I-ik bedoel.. Dat ik graag vrienden met je ben," Het klonk allemaal nog niet echt geweldig, een beetje in de war van zijn eigen taal keek hij haar aan, en glimlachte wat onbeholpen. Hij snapte zichzelf niet meer.
|
| | | Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten vr 2 mei 2014 - 13:01 | |
| Nimble trok haar kop terug uit Tall's vacht en glimlachte. "Ik ook met jou," zei ze lief. Niet wetend wat ze deed, en een beetje overspoeld door tegenstrijdige emoties, stak ze haar kop weer uit en gaf hem een likje over zijn wang. Maar zodra ze doorhad wat ze deed, trok ze haar kop terug. WUT?! riep ze in zichzelf. Wat deed ze? "S-sorry," stamelde ze. "Ik weet even niet wat me bezielde." Wat dacht ze wel niet? Tall was een kat uit de Shadowclan, en ze kende hem pas een paar dagen. Ja, ze had veel vlinders gevoels na hun eerste ontmoeting, maar nog geen paar minuten geleden dacht ze te hebben besloten dat ze gewoon vrienden waren. Wat was dit dan? |
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten vr 2 mei 2014 - 13:54 | |
| De poes glimlachte, en beaamde dat ze het ook eens was over hem. Daarna deed ze wat onverwachts, de kater kreeg ineens contact met haar, een lik op zijn neus. Verschrikt sprong hij achteruit. Te dichtbij! Ze was Thunderclan, dit kon ze niet maken! Dit mocht niet! Verontrust keek hij haar aan, een uitleg graag? "Ik weet even niet wat me bezielde." Nog steeds verbaasd en verschrokken keek hij de poes aan, "Dat is duidelijk," Mauwde hij uiteindelijk nadat het even stil was geweest, wat was dit nu weer? Awkward dit.
|
| | | Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten vr 2 mei 2014 - 14:56 | |
| Even was het ongemakkelijk stil, en Nimblepaw zocht woorden om de stilte te verbreken. "Ik heb het erg leuk met je, dus ik liet me even meeslepen, denk ik." Ze hield haar ogen naar de grond gericht. "Ik weet dat dit niet kan tussen twee katten van verschillende clans. Maar zoals je net tegen me praatte.." Tall had gebloost toen ze hem een complimentje gaf, en hij was gaan stamelen. "Het leek alsof je het wel oké zou vinden." Ze wist niet wat ze zelf wilde, of wat ze van Tall verwachtte, en of ze met de lik naar haar gevoel had gehandeld. Ze wist niet wat ze voor Tall voelde, en of ze wilde dat hij zoiets dergelijks voor haar zou voelen, maar zijn reactie deed haar toch pijn. |
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten vr 2 mei 2014 - 15:04 | |
| De kater zuchtte even, en knikte gepikeerd toen de poes hem van alles vertelde. Het laatste deed hem weer opkijken, zijn blik was zacht, en niet meer in de war, eerder hulpeloos. "Ik weet het allemaal niet meer Nimble," Mauwde hij verslagen, nog geen aanstalten makend om naar haar toe te gaan, "Ik weet het echt niet, het enige wat ik op dit moment voel voor jou is verwantschap, als een soort zusje.. Sorry,"
|
| | | Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten vr 2 mei 2014 - 16:21 | |
| Nimble knikte. "Snap ik, maar ik dacht net even aan je reactie wat anders af te lezen," verklaarde ze. "En ik weet niet wat ik voor jou voel. Daarom snap ik niet goed waarom ik het deed, omdat ik niet weet of het aansluit bij m'n gevoel." Het klonk raar en verward, maar dat was ze ook. "Maar ik denk dat ik even ga. Sorry dat ik je lastigviel hiermee." Ze stond op. Ze wist niet goed wat ze moest denken van deze laatste minuut van het gesprek. In ieder geval wist ze dat ze niet hoefde te proberen haar gevoelens te begrijpen, want ze wist dat, wat haar gevoel ook zou zijn, het niet wederzijds was. "Ik zie je vast binnenkort weer," zei ze. Ze glimlachte. Ze meende het. Ze was niet gekwetst en haar hart was niet gebroken. Ze was verward, en moest even haar gedachten op een rijtje krijgen. Ze knikte, en rende daarna met lange passen weg. |
| |
| Onderwerp: Re: Unwritten vr 2 mei 2014 - 16:23 | |
| De kater hoorde haar woorden maar half, zijn hoofd was er niet bij, niet. Het werkte niet dit, en nu ging ze ook nog eens weg. De kater besefte dat maar half, en zag het gebeuren. Daarna draaide hij zich als verdoofd om, en liep ook weg. Alles lag nog tussen hen in, de volgende keer. Zou die ooit komen? Misschien, ooit.
|
| | | | Onderwerp: Re: Unwritten | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |