Unwritten - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Unwritten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nimblepaw
Member
Unwritten - Pagina 3 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 21:42

En voordat het konijn veel verder van haar af kon rennen, werd het gedood. Nimblepaw zag de donkere kater - dat was Tall! "Hey!" zei ze vrolijk. Ze wierp een blik op het hoopje sneeuw dat hij over het konijn had gegooid. Waarom kon hij dat zo goed? Hij was nauwelijks ouder dan zij!
"Hoe is het?" vroeg ze vrolijk en glimlachte breed. Haar zenuwachtige gevoelens waren compleet verdwenen nu ze weer voor hem stond. Nu was ze gewoon blij dat ze hem weer kon zien! "Mooi gevangen." Haar mooie, dikke donkerrode staart zwiepte vrolijk heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Unwritten - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 16:22

De kater grijnsde even naar de poes, "Het gaat goed met mij, ik hoop ook met jou?" Het was een mengeling van een stelling en een vraag, de kater wilde graag dat de poes hem zei dat het goed met haar ging, dat zou hem goed doen aangezien hij de laatste tijd veel aan zijn hoofd had, en meer kon hij eigenlijk niet verdragen. Nogmaals grinnikte hij even toen ze hem complimenteerde, maar de grinnik was nu een beetje awkward, een beetje verlegen. "Ehm, dankje, maar jij hebt hem naar mij toegejaagd, dus dankjewel," Luidde zijn antwoord, waarna hij dichter naar haar toekwam, en even terloops naar haar pootje keek, die zag er goed uit. Hopelijk had ze er minder last van dan eerst.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 20:35

Nimblepaw knikte vrolijk. "Zeker!" Ze merkte dat hij naar haar poot keek, die ze optilde en even heen en weer wapperde. "Die doet het ook weer helemaal." Daar was ze ongelofelijk blij mee, want nu kon ze tenminste fatsoenlijk rennen en klimmen, iets wat ze een tijd lang niet goed en met pijn had gedaan - want natuurlijk had ze zich niet tegen laten houden door haar verwondingen. 
"Ik hoopte je hier al tegen te komen. Heb je zin om weer rond te rennen?" De lange plukjes vacht op haar oren sprongen omhoog van blijdschap, en ze krulden om door de wind, die ook haar geur verspreidde. Ze hoopte dat Tallpaw haar misschien wat jachttechnieken kon leren, of haar wat leuke plaatsen in de omgeving kon laten zien. En ze wilde hem graag vertellen over de ontmoeting met drie rogues, die haar vanalles hadden verteld over het leven zonder een clan.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 11:43

Hij grinnikte even toen ze merkte dat hij naar haar poot keek, deze poes was erg oplettend, dat for sure. Verder was ze ook nog eens heel snel en druk qua praten, maar het maakte hem niet erg veel uit, dus lachte hij even, en knikte toen als antwoord op haar vraag. De geel gekleurde ogen glommen, en zijn haren werden opzij geblazen door een windje dat opstak. "Tuurlijk," Knikte hij, en sprong opgewonden op, "Kom, dan doen we een wedstrijden naar de fourtrees!" Hoopvol keek de kater haar aan, zeg ja zeg ja, zijn energie was weer terug, en zijn ogen focusten zich al snel weer op de vier bomen in de verte. Ja?
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 15:17

Yay! Dacht Nimblepaw. Ze ging klaarstaan, diep door haar poten en haar lange staart laag. Ze hield haar oren strak naar achter, en haar snuit stak recht richting de fourtrees. "Klaar!" knikte ze, en wachtte tot Tallpaw start zou roepen.
START!
Als een gek begon ze te rennen. Met soepele passen rende ze door het lage gras, en de smeltende sneeuw spatte omhoog. Ze was dan -nog- niet goed in vechten of jagen, maar rennen kon ze als de beste. Haar lange poten en smalle bouw maakte haar snel, en ze voelde zich vrij als ze rende. Ze vond het heerlijk om de wind door haar rode haren te voelen glijden, en voor ze het wist was ze al bij de boom.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:10

De kater grinnikte toen de poes er wel voor in leek te zijn, en voelde de adrenaline door zijn lijf gieren, hij riep het startschot uit en zag hoe de poes wegschoot. Hijzelf hield zich echter in, niet vanwege de wond, maar vanwege het feit dat hij wist hoe irritant het was als hij zou winnen, en vreemd. Dus bleef hij steeds vlak achter de kat rennen, en 'hijgde flink' toen ze bij de boom aankwamen. Met twinkelende ogen keek hij naar Nimble, "Wow," Miauwde hij alleen maar, en plofte toen neer in het hoge gras. Moe van de dag, en van het eindeloze jagen. Moe van alles zou je kunnen zeggen,"

Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:36

"Jeah," grijnsde Nimblepaw toen ze Tallpaw had verslagen. Ze gaf hem een duwtje tegen zijn schouder en lachte breed. Ze was nog aan het nahijgen, en haar borstkas ging flink op en neer. Ze was snel, maar ze moest nog wel een beetje aan haar conditie werken. Vermoeid plofte ze neer naast Tallpaw, en rekte haar poten boven zich uit. De kleine apprentice veeg met haar voetkussentjes over haar vacht, om die weer mooi glanzend te krijgen. Ze merkte dat haar vacht langer en meer donkerrood was geworden naarmate ze ouder werd. Haar staart was daardoor voller geworden, en ze had nu twee leuke piekjes op haar oren die met de wind meebewogen.
"Heb je nog wat leuke dingen gedaan vandaag?" vroeg ze, terwijl ze zich op haar zij rolde en haar donkerbruine ogen die van Tallpaw zochten.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 18:24

De kater grinnikte toen de poes hem porde, en snel ter reflex porde hij terug. Of hij leuke dingen had gedaan vandaag? Meteen schudde hij zijn hoofd, een beetje rondgedoold dat was alles. Dat zei hij dan ook maar tegen de iets donkerder rood geworden poes. "Mwah, veel rondgedoold, jou ontmoeten is nog wel het leukst," Bij de laatste woorden glimlachte hij, en wees toen naar haar vacht. "Nieuw kleurtje?"

Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 18:53

Nimblepaw grijnsde breed toen Tall dat zei. "Maar ik bén dan ook heel leuk," grapte ze uit de hoogte, terwijl ze haar kin arrogant in de lucht stak. "En ja! Dat viel me ook al op. Ik word steeds donkerroder. Geen idee hoe dat kan, want m'n moeder is grijs-..." Ze kneep haar lippen op elkaar. Ze had nog niemand verteld dat ze sinds eergister wist wie haar moeder was. Ze was er overstuur van geraakt, en het zat nog steeds iedere minuut in haar hoofd. Maar de ontspannen en gezellige sfeer met Tallpaw had ervoor gezorgd dat ze het vergeten was, en nu floepte het uit haar mond alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:12

Hij grinnikte toen de poes trots reageerde op wat hij zei, en knikte maar een beetje, het nu terugnemen zou echt erg zijn. Dus luisterde hij in stilte met een glimlach rond zijn lippen. Uiteindelijk viel het poesje stil, en keek hij verbaasd en nieuwsgierig haar kant op, "Dat is inderdaad best gek," Beaamde hij, en besloot om toen toch maar even te vragen, want zodra de poes het gezegd had, had hij zich hun eerste gesprek herinnerd. "Heb je ontdekt wie je moeder is?" In dat gesprek had Nimble hem namelijk verteld dat ze haar moeder niet kende, betekende dit dus dat ze haar gevonden had? Hopelijk voor haar.

Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 21:25

('Dat terugnemen zou echt erg zijn', -> you b*tch xD)

Langzaam knikte Nimblepaw. Ze had het langs haar lippen laten glijden, maar eigenlijk wilde ze het er niet over hebben. "Ja. Het was een teleurstelling," mompelde ze. Ze keek naar naar poten, de ze onrustig door de sneeuw liet gaan. "Ze zei dat ik een fout was. Ze zit in de Thunderclan en had voor me kunnen zorgen, maar ze heeft er bewust voor gekozen dat niet te doen." Ze merkte dat ze er nog steeds kwaad om was. Ze durfde het niemand te vertellen, omdat Honeydew haar ook had laten weten dat ze geen zuivere Thunderclankat was. Ze wist niet of dat gevolgen zou hebben op haar plaats in de clan, dus had ze het tot nu toe voor zich gehouden. Ze had zich er de hele tijd groot om gehouden, na de uitbarsting tegen haar.. moeder.. Maar nu er ze voor het eerst over begon, werden haar ogen weer nat.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 17:29

De kater zag dat de poes er niet graag over praatte en voelde zich meteen al schuldig. Dus kroop hij wat dichter naar de poes toe en gaf haar een kopje om haar op te vrolijken. "Ik snap niet hoe ze jou heeft kunnen laten gaan," probeerde hij zijn vriendin te troosten. "Gelukkig ben ik er voor je," Zei hij nog, met een glimlach op zijn gezicht, terwijl hij voorzichtig met zijn grote staart de tranen weg wilde vegen. Ze moest niet verdrietig zijn.

Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 17:47

Een kleine glimlach verscheen bij Nimblepaw toen ze een geruststellend lik kreeg, en dankbaar gaf ze hem een kopje terug. "Ja," antwoorde ze. "Gelukkig zijn er heel veel mensen om me heen. Maar het is gewoon een teleurstelling," legde ze uit. Ze drukte haar ogen tegen Tallpaw's dikke staart, en voelde de haartjes kriebelen. "Ik had gehoopt dat ze een ander verhaal had gehad, een waardoor ik het wel kon accepteren. Ik zou haar zo graag als moeder willen zien, maar nu kan ik dat niet. Ik had gehoopt dat ik nu naar iemand toe kon 's avonds als ik het koud had, en me toch nog even als een pluizige kleine kitten kon gedragen."
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 17:49

De kater knikte begrijpend toen ze haar verhaal vertelde, en stond op om zich uit te rekken waarna hij haar een knuffel gaf, voor zover dat kon. "Weet je Nimble, ergens denk ik," Hij grinnikte even, en keek haar met pretogen aan, "Dat jij altijd wel een pluizige kitten zal blijven," Na deze woorden porde hij haar zacht, maar ergens ook wel weer liefdevol, ze was als een zusje, een zusje dat nog wel tegen hem praatte.

Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 17:56

Een warm gevoel verspreidde zich door Nimblepaw's lichaam toen Tallpaw haar een knuffel gaf, en blij sloot ze even haar ogen. Daarna begon ze te lachen door zijn opmerking. "Als ik zo doorgroei dan blijf ik inderdaad altijd behoorlijk pluizig. Maar een kitten...?" Ze sprong op, en keek hem uitdagend aan. "Ik train ook hoor!" Ze zette haar poten tegen Tallpaw's schouders en drukte haar neus tegen die van hem. "Ik wed dat ik uiteindelijk een net zo goede warrior zal worden als jij."
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 22:33

De kater moest lachen toen de poes begon te protesteren, in zijn ogen zou ze waarschijnlijk inderdaad altijd een kitten blijven, daar leek ze voor gemaakt te zijn. Maar blijkbaar was zijzelf het er niet mee eens, want ineens werd de kater overwachts omgeduwd en zag hij de poes boven zich. "Oke," Antwoordde hij, met pretoogjes, "Later zul je misschien een goede warrior worden Nimblekit," Nu begon hij te lachen, terwijl de poes hem nog steeds had, "Later,"
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 1:06

Nimblepaw kneep haar diepe donkere ogen tot spleetjes, en ze wiebelde haar snorharen een beetje heen en weer. "Misschien?" zei ze 'beledigd'. "Later?" Met haar poten nog steeds op zijn schouders duwde ze hem om en klom snel bovenop hem. Ze wist zeker dat Tall haar met een simpele duw omver kon gooien, maar dat maakte haar niks uit. Ze wist heel goed dat hij veel sterker was dan zij, maar ze vond het leuk om zo te stoeien.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 19:33

De kater keek verbaasd op, maar viel toen om. Ja, ze had hem weer. Even zuchtte hij, zogenaamd verslagen. "Ja," Miauwde hij, terwijl zijn sterke spieren zich aanspanden. Daarna vloog hij in een onverwachte sprong overeind, en ving de poes op voor ze viel. "Later," Grinnikte hij nog na, met zijn tong plagerig uitgestoken. Ja, later.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 17:12

Voordat Nimblepaw erop kon reageren, lanceerde Tallpaw haar. Gelukkig ving hij haar ook op, want ze had nauwelijks de tijd gehad om te reageren en zich fatsoenlijk op te vangen. "Sure, dat gaan we zien! Ik ben groot en sterk voor je het weet." Al wist ze niet zeker of ze echt groot zou worden, en al twijfelde ze ook aan het sterk worden, ze zou een goede warrior worden. Dat wist ze zeker.
Tallpaw stak zijn tong uit, en plagerig deed ze het terug. "Smexy hoofd heb je op deze manier," lachte ze.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 11:40

De poes stak ook haar tong naar hem uit, en maakte een redelijk complimenterende opmerking. Hij lachte zijn vrolijke, volle lach en keek quasi-beledigd naar zijn vriendin. "Alleen dan?" Zijn toon klonk betreurd, maar zijn ogen lieten het tegenovergestelde weten. Hij klierde haar alleen maar een beetje.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Unwritten   Unwritten - Pagina 3 Icon_minitime

Unwritten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: