|
|
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:00 | |
| Someone who wants a topic with my little girl? Ze is verliefd en moet nu haar verwarde hartje bij een mede poes luchten xD Dus... Iemand?
|
|
| |
Daan. 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:00 | |
| - Tallkit schreef:
- Hummingkit schreef:
- Ik snap echt helemaal niks van m'n wiskunde.. Achja.. x'D
Tijd om te posten!! Kidding, waar ben je mee bezig? -met wiskunde?- Wiskunde :'D Maar ik snap het nu wel - geloof ik. |
|
| |
182 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:01 | |
| Ik neig echt naar een Thunderclan accountje ._. Ik heb er nog geen... maar... Hmf... inhouden is moeilijk DX |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:01 | |
| Leuke boomhut :3 ---- Moeten jullie zien, is weinig 'wild' zwijn meer aan x'D - Spoiler:
|
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:02 | |
| - Softvoice schreef:
- Someone who wants a topic with my little girl?
Ze is verliefd en moet nu haar verwarde hartje bij een mede poes luchten xD Dus... Iemand?
uh.. Ik denk dat Daykit m'n enige actieve poes is oO Dus die kan ik je wel anabieden, als je je hart iwl luchten bij een kitten die niet kan praten x'D(behalve dan dovekit, maar die komt niet in aanmrking xD) |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:03 | |
| - Dyingblack schreef:
- Softvoice schreef:
Ze is verliefd en moet nu haar verwarde hartje bij een mede poes luchten xD Dus... Iemand?
uh.. Ik denk dat Daykit m'n enige actieve poes is oO Dus die kan ik je wel anabieden, als je je hart iwl luchten bij een kitten die niet kan praten x'D(behalve dan dovekit, maar die komt niet in aanmrking xD)
Hmm, jammer maar ik heb toch liever in elk geval een warrior ^^ Wel zou ik even op ons topic reageren ;3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:05 | |
| Babs.. That's me! Zodra ik hoor dat toestweek er aankomt xD
Daan, ja zover was ik ook xD Ik bedoelde, met wiskunde wat doe je? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:06 | |
| - Softvoice schreef:
- Dyingblack schreef:
- Softvoice schreef:
uh.. Ik denk dat Daykit m'n enige actieve poes is oO Dus die kan ik je wel anabieden, als je je hart iwl luchten bij een kitten die niet kan praten x'D(behalve dan dovekit, maar die komt niet in aanmrking xD)
Hmm, jammer maar ik heb toch liever in elk geval een warrior ^^ Wel zou ik even op ons topic reageren ;3 jeej :'3 |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:19 | |
| Fieuw bijna klaar met herhalen. Nog maar 24 vragen te gaan xd
Hierna nog es proberen met hier te posten I think... Cuz it's a long time ago again |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:21 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Fieuw bijna klaar met herhalen. Nog maar 24 vragen te gaan xd
Hierna nog es proberen met hier te posten I think... Cuz it's a long time ago again ASSIE! Jou heb ik nog niet gesproken vandaag!! *tacklehugzels!* Hoi^^ |
|
| |
Daan. 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:22 | |
| - Tallkit schreef:
- Babs.. That's me! Zodra ik hoor dat toestweek er aankomt xD
Daan, ja zover was ik ook xD Ik bedoelde, met wiskunde wat doe je? Twee hoofdstukken in totaal - eentje over vergelijkingen en eentje over de stelling van Pytagoras *ofzo* Oke, wiskunde gedaan, neem het straks nog wel even door, nu topo voor woensdag :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:23 | |
| - Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
Daan, ja zover was ik ook xD Ik bedoelde, met wiskunde wat doe je? Twee hoofdstukken in totaal - eentje over vergelijkingen en eentje over de stelling van Pytagoras *ofzo*
Oke, wiskunde gedaan, neem het straks nog wel even door, nu topo voor woensdag :'D Vergelijkingen! mijn grote liefde Geen sarcasme hier ;') Ik durf het niet te vragen... |
|
| |
Daan. 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:24 | |
| - Tallkit schreef:
- Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
Daan, ja zover was ik ook xD Ik bedoelde, met wiskunde wat doe je? Twee hoofdstukken in totaal - eentje over vergelijkingen en eentje over de stelling van Pytagoras *ofzo*
Oke, wiskunde gedaan, neem het straks nog wel even door, nu topo voor woensdag :'D Vergelijkingen! mijn grote liefde Geen sarcasme hier ;')
Ik durf het niet te vragen... Wat niet? x'D |
|
| |
Esmee 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:24 | |
| Wie wilt er een avatar (eventueel ook signature) voor Whisper maken? :3 Picture => Click |
|
| |
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:25 | |
| - Swiftheart schreef:
- @Lis; Bo is zelf de grootste shipper van Jaytail x Swiftheart volgens mij, ze stalkt me echt xD
Is daar iets mis meee? :C |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:26 | |
| - Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
- Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
Oke, wiskunde gedaan, neem het straks nog wel even door, nu topo voor woensdag :'D Vergelijkingen! mijn grote liefde Geen sarcasme hier ;')
Ik durf het niet te vragen... Wat niet? x'D Wel, ten eerste, welk wiskunde boek heb je? En ten tweede.. Kan je -zodra je tijd hebt!- bij Arcane x Tall, Fawn x Tall, Frost x Tall of Maple x Tall posten?? *but take your time!* Bo, NO!! They're just awesome <'3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:27 | |
| Bo is gewoon een eng diehard shipper. x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:28 | |
| Haha watch out xD -ze shipt alles wat los en vast zit xD- Niks mis mee, Smokey still needs someone -for realz- :') |
|
| |
Daan. 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:28 | |
| - Tallkit schreef:
- Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
- Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
Ik durf het niet te vragen... Wat niet? x'D Wel, ten eerste, welk wiskunde boek heb je? En ten tweede.. Kan je -zodra je tijd hebt!- bij Arcane x Tall, Fawn x Tall, Frost x Tall of Maple x Tall posten?? *but take your time!*
Bo, NO!! They're just awesome <'3 1. Getal & ruimte - 2havo/vwo 2. Zullen we een nieuw topic doen tussen Tall & Arcane, want anders spammen we dat ene topic onder en de rest moet daar ook nog posten x'D Zo ja, maak jij? x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 20:32 | |
| - Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
- Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
- Hummingkit schreef:
- Tallkit schreef:
Ik durf het niet te vragen... Wat niet? x'D Wel, ten eerste, welk wiskunde boek heb je? En ten tweede.. Kan je -zodra je tijd hebt!- bij Arcane x Tall, Fawn x Tall, Frost x Tall of Maple x Tall posten?? *but take your time!*
Bo, NO!! They're just awesome <'3 1. Getal & ruimte - 2havo/vwo 2. Zullen we een nieuw topic doen tussen Tall & Arcane, want anders spammen we dat ene topic onder en de rest moet daar ook nog posten x'D Zo ja, maak jij? x'D https://www.warriorcatsnl.com/t16476-are-you-better-now#385917Man, ik dacht dat ik er al een had aangemaakt xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|