|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:12 | |
| Esmee, dat is goed x'D
Mensen.. Post op mijn topics >:3 |
|
| |
Daan. 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:12 | |
| Ik ga even hw maken peepz! Ben zo terug! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:14 | |
| - Hummingkit schreef:
- Ik ga even hw maken peepz! Ben zo terug!
Maar maar maar maar maar maar maar… *points at topics* Zucht xD |
|
| |
Esmée 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:16 | |
| Examens zijn zo moordend :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:18 | |
| - Anna schreef:
- Examens zijn zo moordend :c
I know right!! -Ben jij nu ook Snowy dan?- *is helemaal in de war* Zo ja, *points at topic* Kidding, doe rustig aan, ik probeer mijn leven gewn te ontduiken I guess xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:18 | |
| - Anna schreef:
jep :c Gelukkig zit het er voor mij op ^^ *juigt* -- Ow, wij moesten nog een topicje Anna x Olaf x Elsa >D -- Ik ga posten ^^ |
|
| |
Esmée 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:23 | |
| - Whitelion schreef:
- Anna schreef:
jep :c Gelukkig zit het er voor mij op ^^ *juigt* -- Ow, wij moesten nog een topicje Anna x Olaf x Elsa >D -- Ik ga posten ^^ Inderdaad ^ En Auhm :c Ik heb morgen nederlands en overmorgen godsdienst |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:24 | |
| @bunny, ik ben nieuwschierig; waarom heb je eigenlijk mijn aanmelding niet gekozen? Dan kan ik dat onthouden voor anderen (hopelijke) toekomstige keren. |
|
| |
Amy But cal me AA 61 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:24 | |
| Jup dat moet idd. Ik heb btw gereageerd Bunny. Nu twijfel ik of ik Goldenpaw ga aanmaken(die dan laat trainen en dat ze niet al te aardig is XD ) en dan warrior laat worden of gewoon als warrior aanmaak... |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:29 | |
| - 'Silverkit schreef:
- Jup dat moet idd.
Ik heb btw gereageerd Bunny. Nu twijfel ik of ik Goldenpaw ga aanmaken(die dan laat trainen en dat ze niet al te aardig is XD ) en dan warrior laat worden of gewoon als warrior aanmaak... Of je maakt 'm aan als kitten ^^Golden was ook begonnen als kitten, maar ik denk dat ik 'm practisch alleen als apprentice heb gespeelt tot nu toe omdat ik 'm overgenomen heb van m'n vriendin ^^ (die was leafheart &co en is gestopt, hoewel ze redelijk recent nog leafheart & lightningpaw liet sterven ;3) edit: @denise: Ik denk vooral dat andere aanmeldingen veel uitgebreider waren, en misschien ook wat origineler ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:30 | |
| - Dovekit, schreef:
- 'Silverkit schreef:
- Jup dat moet idd.
Ik heb btw gereageerd Bunny. Nu twijfel ik of ik Goldenpaw ga aanmaken(die dan laat trainen en dat ze niet al te aardig is XD ) en dan warrior laat worden of gewoon als warrior aanmaak... Of je maakt 'm aan als kitten ^^Golden was ook begonnen als kitten, maar ik denk dat ik 'm practisch alleen als apprentice heb gespeelt tot nu toe omdat ik 'm overgenomen heb van m'n vriendin ^^ (die was leafheart &co en is gestopt, hoewel ze redelijk recent nog leafheart & lightningpaw liet sterven ;3) Of jij geeft hem aan mij en maakt Sunset aan,klus geklaard XD nee,nee ik ga in iedergeval niet beginnen als kitten,zie ik nu niet zitten XD |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:30 | |
| @bunny, Ahh, okay :3 moet ik onthouden |
|
| |
Daan. 26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:33 | |
| Ik snap echt helemaal niks van m'n wiskunde.. Achja.. x'D |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:34 | |
| - 'Silverkit schreef:
- Dovekit, schreef:
- 'Silverkit schreef:
- Jup dat moet idd.
Ik heb btw gereageerd Bunny. Nu twijfel ik of ik Goldenpaw ga aanmaken(die dan laat trainen en dat ze niet al te aardig is XD ) en dan warrior laat worden of gewoon als warrior aanmaak... Of je maakt 'm aan als kitten ^^Golden was ook begonnen als kitten, maar ik denk dat ik 'm practisch alleen als apprentice heb gespeelt tot nu toe omdat ik 'm overgenomen heb van m'n vriendin ^^ (die was leafheart &co en is gestopt, hoewel ze redelijk recent nog leafheart & lightningpaw liet sterven ;3) Of jij geeft hem aan mij en maakt Sunset aan,klus geklaard XD nee,nee ik ga in iedergeval niet beginnen als kitten,zie ik nu niet zitten XD nee, want ik wil Golden uit de clan laten stappen >D Dan heeft 'ie al een hele geschiedenis enzo, snap je? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:35 | |
| - Hummingkit schreef:
- Ik snap echt helemaal niks van m'n wiskunde.. Achja.. x'D
Tijd om te posten!! Kidding, waar ben je mee bezig? -met wiskunde?- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:36 | |
| - Dovekit, schreef:
- 'Silverkit schreef:
- Dovekit, schreef:
- 'Silverkit schreef:
- Jup dat moet idd.
Ik heb btw gereageerd Bunny. Nu twijfel ik of ik Goldenpaw ga aanmaken(die dan laat trainen en dat ze niet al te aardig is XD ) en dan warrior laat worden of gewoon als warrior aanmaak... Of je maakt 'm aan als kitten ^^Golden was ook begonnen als kitten, maar ik denk dat ik 'm practisch alleen als apprentice heb gespeelt tot nu toe omdat ik 'm overgenomen heb van m'n vriendin ^^ (die was leafheart &co en is gestopt, hoewel ze redelijk recent nog leafheart & lightningpaw liet sterven ;3) Of jij geeft hem aan mij en maakt Sunset aan,klus geklaard XD nee,nee ik ga in iedergeval niet beginnen als kitten,zie ik nu niet zitten XD nee, want ik wil Golden uit de clan laten stappen >D Dan heeft 'ie al een hele geschiedenis enzo, snap je? Ja,ik snap het. Ik denk dat ik gewoon begin als apprentice. |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:49 | |
| |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:56 | |
| @ Animalkit Jij hebt een boomhut? *jaloers* Hij is echt leuk! |
|
| |
Bunny~ 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:58 | |
| - 'Silverkit schreef:
- Dovekit, schreef:
- 'Silverkit schreef:
- Dovekit, schreef:
- 'Silverkit schreef:
- Jup dat moet idd.
Ik heb btw gereageerd Bunny. Nu twijfel ik of ik Goldenpaw ga aanmaken(die dan laat trainen en dat ze niet al te aardig is XD ) en dan warrior laat worden of gewoon als warrior aanmaak... Of je maakt 'm aan als kitten ^^Golden was ook begonnen als kitten, maar ik denk dat ik 'm practisch alleen als apprentice heb gespeelt tot nu toe omdat ik 'm overgenomen heb van m'n vriendin ^^ (die was leafheart &co en is gestopt, hoewel ze redelijk recent nog leafheart & lightningpaw liet sterven ;3) Of jij geeft hem aan mij en maakt Sunset aan,klus geklaard XD nee,nee ik ga in iedergeval niet beginnen als kitten,zie ik nu niet zitten XD nee, want ik wil Golden uit de clan laten stappen >D Dan heeft 'ie al een hele geschiedenis enzo, snap je? Ja,ik snap het. Ik denk dat ik gewoon begin als apprentice. Okie ^^Ze moeten elkaar dan wel es ontmoeten >D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 31 maa 2014 - 19:59 | |
| Wow.. Die Boomhut is echt Nice!!
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|