|
|
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:07 | |
| - Anna schreef:
- Nevermind schreef:
- Anna schreef:
- Nevermind schreef:
- @Esmee; Jep, laatste proefwerk vandaag = drie weken nonstop FREE TIME >3
@Em: Ik zag hem op tumblr en ik was zo van... YEAH DIE MOET IK HEBBEN >3 Tx :3 ;O Morgen laatse examen en dan donderdag, vrijdag en twee weken .. Gelukkind ;O Als je het nog niet wist, paasmaandag valt op de maandag na de vakantie, dit betekent dus dat we tot dan vrij hebben. Dus dat is 3 weken voor moi >3 XD - Bunny, heb je een open topic voor de Riverclan? Dan val ik even binnen ;s net gemaakt x'D toevalen ik heb er ook eentje met golden die open is voor iedereen behalve Windclan ^^ -> https://www.warriorcatsnl.com/t16466-a-free-world-open |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:08 | |
| Eig gaat White heel veel kits krijgen als je zo door blijft gaan Bunny x'D
Uitdaging: Meer kits dan Inner en Shrew xD |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:14 | |
| - Nevermind schreef:
- Eig gaat White heel veel kits krijgen als je zo door blijft gaan Bunny x'D
Uitdaging: Meer kits dan Inner en Shrew xD Maar.. Vijf denk ik? Nimble, Golden, en dan Parrot, Chain & Sorrow ^^ ze zouden elkaar eens moeten ontmoeten (als chain sorrow en parrot geboren zijn ^^)En ik wil dat dat ene topicje wat verdergaat, met Night >D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:15 | |
| Ik krijg ineens te horen dat ik voor donderdag een opdracht moet maken. Fijn. Fijn dat je dat 2 dagen van tevoren aangeeft. Top. Helemaal top. Het is namelijk niet zo dat ik diezelfde dag voor datzelfde vak een presentatie van een kwartier heb, waar ik vanavond aan moet werken, en dat ik morgen letterlijk de héle dag weg ben.
|
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:17 | |
| - Whitelion schreef:
- Nevermind schreef:
Uitdaging: Meer kits dan Inner en Shrew xD Maar.. Vijf denk ik? Nimble, Golden, en dan Parrot, Chain & Sorrow ^^
ze zouden elkaar eens moeten ontmoeten (als chain sorrow en parrot geboren zijn ^^) En ik wil dat dat ene topicje wat verdergaat, met Night >D God, Chain gaat haar ogen open doen en meteen een afkeer hebben voor haar sibs en moeder xD ZE ZIJN NIET SWAGGIE GENOEG VOOR HAAR >3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:23 | |
| - Nevermind schreef:
- Whitelion schreef:
- Nevermind schreef:
Uitdaging: Meer kits dan Inner en Shrew xD Maar.. Vijf denk ik? Nimble, Golden, en dan Parrot, Chain & Sorrow ^^
ze zouden elkaar eens moeten ontmoeten (als chain sorrow en parrot geboren zijn ^^) En ik wil dat dat ene topicje wat verdergaat, met Night >D God, Chain gaat haar ogen open doen en meteen een afkeer hebben voor haar sibs en moeder xD ZE ZIJN NIET SWAGGIE GENOEG VOOR HAAR >3 Nobody is xD Ik zal posten bij Never x Tall.. Een pijnlijke vraag gaat komen :') |
|
| |
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:23 | |
| Woww, ineens heel veel nyans :DD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:27 | |
| - Tallkit schreef:
- Nevermind schreef:
- Whitelion schreef:
- Nevermind schreef:
ze zouden elkaar eens moeten ontmoeten (als chain sorrow en parrot geboren zijn ^^) En ik wil dat dat ene topicje wat verdergaat, met Night >D God, Chain gaat haar ogen open doen en meteen een afkeer hebben voor haar sibs en moeder xD ZE ZIJN NIET SWAGGIE GENOEG VOOR HAAR >3 Nobody is xD
Ik zal posten bij Never x Tall.. Een pijnlijke vraag gaat komen :') Ergens wil ik haar ooit een sigarette laten roken xDDoe maar, Never kan wel tegen een stootje xD ZOLANG HIJ AURY MAAR NIET VERMELD >3 |
|
| |
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:28 | |
| Ik zou moeten posten... maar ik ben veelste lui en wil werken aan kittenaanmelding voor Egterkit :'D |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:37 | |
| Help me, ik kan niet kiezen x'D
[0] Wavekit - Wavepaw - Wavecoat [0] Wrinklekit - Wrinklepaw - Wrinklecoat [0] Shotkit - Shotpaw - Shot(?) [0] Sharpkit - Sharppaw - Sharp(?) |
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:39 | |
| Ik kan ook niet kiezen x'D {0}posten {0}Verder schrijven aan m'n verhaal {0}gelijktijdig {0}tekenen |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:39 | |
| Bunny, sorry voor de fout ;O ik dacht dat het Islandkit was :s |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:40 | |
| - Islandpaw schreef:
- Ik kan ook niet kiezen x'D
{1}posten {0}Verder schrijven aan m'n verhaal {0}gelijktijdig {0}tekenen |
|
| |
Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:40 | |
| - Snakebites schreef:
- Bunny, sorry voor de fout ;O
ik dacht dat het Islandkit was :s das nie erg ^^ gewoon doen alsof hij dat dacht ofzo x'D of zij, wee tnooit het geslacht van andermans katten tot ze kittens krijgen :S |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:41 | |
| - Islandpaw schreef:
- Snakebites schreef:
ik dacht dat het Islandkit was :s das nie erg ^^ gewoon doen alsof hij dat dacht ofzo x'D
of zij, wee tnooit het geslacht van andermans katten tot ze kittens krijgen :S Bunny,reageer op topic Whitelion x Golden |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:46 | |
| - Goldenpaw. schreef:
- Islandpaw schreef:
- Snakebites schreef:
ik dacht dat het Islandkit was :s das nie erg ^^ gewoon doen alsof hij dat dacht ofzo x'D
of zij, wee tnooit het geslacht van andermans katten tot ze kittens krijgen :S Bunny,reageer op topic Whitelion x Golden gedaan >D E we moeten nog es een topic cinder x dying (x kittens) |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:48 | |
| - Whitelion schreef:
- Goldenpaw. schreef:
- Islandpaw schreef:
- Snakebites schreef:
of zij, wee tnooit het geslacht van andermans katten tot ze kittens krijgen :S Bunny,reageer op topic Whitelion x Golden gedaan >D E we moeten nog es een topic cinder x dying (x kittens) Kun je nog reageren bij ons lieve gezinnetjestopic? c: |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 19:49 | |
| - Honeydew schreef:
- Whitelion schreef:
- Goldenpaw. schreef:
- Islandpaw schreef:
- Snakebites schreef:
of zij, wee tnooit het geslacht van andermans katten tot ze kittens krijgen :S Bunny,reageer op topic Whitelion x Golden gedaan >D E we moeten nog es een topic cinder x dying (x kittens) Kun je nog reageren bij ons lieve gezinnetjestopic? c: Moet Idd gebeuren. Oeh! Dangerpaw is comming! |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 20:06 | |
| Uh weten jullie dat het vermoeiend is om 3 of 4 uren aan een postje te werken die uiteindelijk flut afloopt ;s
Denk dat ik maar even ergens anders ga reageren xd |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 1 apr 2014 - 20:10 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|