Algemene Onzin Topic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 9:14

Stormysoul schreef:

Ahhhhhhh, ik heb gehoord dat WS weer (half) levend is (het is toch Wolf Story?)

-----
zucht dat mag wel zo zijn, maar ze hoefen de leerlingen niet te laten dood vriezen

Half levend? Helemaal niet xD Er zijn een paar mensen die er iedere dag even op kijken, maar dat is het. De RPG is zowat volledig dood (volgens mij bestaan er ergens 1 of 2 topics waar mensen af en toe in posten), en verder zijn 5 mensen 'actief' in het onzin-topic.

Dus.. Nee xD En ja t heet Wolf Story

---

Nope. True.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintersong
Member
Cynthia
917
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wintersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 9:41

Heb volgende week 2 mondelingen en ben al verkouden en dan moet het ook nog gaan regenen. Alles werkt ook echt tegen.
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 9:44

Ik ben 7 hele moe. Ik heb waarschijnlijk een blaasontsteking en koorts dus misschien is het een nierbekontsteking.
En ik zit hier op stage. Yeee.
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 10:07

Ravenpaw, schreef:
Ik ben 7 hele moe. Ik heb waarschijnlijk een blaasontsteking en koorts dus misschien is het een nierbekontsteking.
Ai, nierbekontsteking. Geloof me, het is geen pretje. Ik het dat ook pas geleden gekregen al ben ik wel nu weer gezond, zegje: na een paar dagen wat zwaardere antibiotica voel je wel al wat beter. Toen ik die antiviotica kreeg en ik werd zaterdag (die dag was het donderdag) niet beter moest ik naar het ziekenhuis. Als ze dat ook bij jou gaan zeggen: hopelijk gaat het san beter met je!
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 10:43

Stormysoul schreef:
Ravenpaw, schreef:
Ai, nierbekontsteking. Geloof me, het is geen pretje. Ik het dat ook pas geleden gekregen al ben ik wel nu weer gezond, zegje: na een paar dagen wat zwaardere antibiotica voel je wel al wat beter. Toen ik die antiviotica kreeg en ik werd zaterdag (die dag was het donderdag) niet beter moest ik naar het ziekenhuis. Als ze dat ook bij jou gaan zeggen: hopelijk gaat het san beter met je!
Ja ik heb er ook over gelezen/gehoord. Het schijnt niet zo super geweldig te zijn. Maar goed we zullen zien, ik heb vandaag uitslag.
Ik ben ook bang voor iets met mn darmen of galblaas ofzo aangezien dat allemaal in de familie zit, maar ik kan mezelf wel helemaal gek maken nu, misschien is 't wel niks!
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 11:27

Misschien leuk voor mensen die random willen reageren op een topic. Voornamelijk voor apprentices van TC, maar het is gewoon een volledig open topic (:

https://www.warriorcatsnl.com/t16346-apprentices-ontmoeten
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 11:56

Merp goedemorgen voor zo ver het nog morgen is
Swiftheart
Member
♡ [ D A N I I ]
1391

CAT'S PROFILE
Swiftheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:10

Vandaag weer tot 4 uur school en daarna trainig, ben nu al moe :c

@Kiki; Sterkte!
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:24

JOHO.
Er is een starbucks geïnstalleerd op campus die voor 40% goedkoper heel veel verschillende dingen aanbieden Very Happy Ik zie en nieuw uitgavepatroon ontstaan Very Happy
Silkpaw,
Member
Kiki
6
Actief

CAT'S PROFILE
Silkpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:25

Damn ik wou dat ik überhaupt een starbucks tot m'n beschikking had. De chocomelk van daar is echt te lekker! c:

@Dani: Dankje!! c:
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:27

Ik hoop dat Godsdienst en Engels goed gingen x'D zal wel, zo moeilijk was het niet :3 Morgen Nederlands en Geschiedenis, die vallen ook goed mee. Maar vrijdag Frans, de ultieme ramp voor mij :O
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:36

De chocomelk met caramel is echt hemels ^^)

@Bunny: heb je nog een herkansing? Want als de rest goed ging, kan je je herkansing op Frans gokken Smile
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:39

@Eef: we zullen eerst zien dat het gaat xD (het is vrijdag pas hé)
Want volgens mij geven ze in principe geen herkansing...
--
En ik wil posten maar toch heb ik geen zin xD meh..
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 12:43

Ooh ik had standaard 1 herkansing voor elke schoolexamenweek. Dus ongeacht of je een voldoende of onvoldoende had, mocht je een vak opgeven waarvan je een herkansing wilde. Dus stel dat je normaal vét goed bent in Engels, maar nu een 6 hebt gehaald, dan kon ik dat als herkansing kiezen, ook al is een 6 een voldoende.

Vandaar m'n opmerking dat je je herkansing op Frans zou kunnen zetten. Wink
Fastkit
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fastkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 13:32

hey iedereen
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 13:42

hoi ^^
--
Voor wie zin heeft om mee te kijken, ik ga tekenen.
https://join.me/122-483-386
Fastkit
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fastkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 13:50

Hoe tel je de leeftijd hierop?
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 13:52

Fastkit, Van 0 - 6 moons ben je kitten. Vanaf 6 moons tot -meestal ongeveer- 12 moons ben je Apprentice en vanaf 12 moons ben je warrior. 1 moon = 1 maand -voor zover ik weet xD- En de hoogste leeftijd zit meestal rond 120 moons / 10 jaar. (:

Helluuuw iedereeeen :33 Morgen examen Nederlands... Dx Ik haat zinsontleding en al die zooi... Waar heb je dat voor nodig?! -_-
Fastkit
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Fastkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 13:53

Thnx Frostpaw.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 maa 2014 - 14:05

Frostpaw. schreef:
Fastkit, Van 0 - 6 moons ben je kitten. Vanaf 6 moons tot -meestal ongeveer- 12 moons ben je Apprentice en vanaf 12 moons ben je warrior. 1 moon = 1 maand -voor zover ik weet xD- En de hoogste leeftijd zit meestal rond 120 moons / 10 jaar. (:

Helluuuw iedereeeen :33 Morgen examen Nederlands... Dx Ik haat zinsontleding en al die zooi... Waar heb je dat voor nodig?! -_-
Hé, ik heb morgen ook examen Nederlands x'D
En ik vraga me meestal net hetzelfde af..
Maar ik moet studeren, bleh :c
Oja, dit heb ik zonet getekend:
Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Cinder_x_dying_kittens
Het zijn Dyingblack & Cinderfell met hun kittens ^^(die nu nog unborn en nog niet gekozen zijn...)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 7 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: