|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 9:14 | |
| - Stormysoul schreef:
Ahhhhhhh, ik heb gehoord dat WS weer (half) levend is (het is toch Wolf Story?)
----- zucht dat mag wel zo zijn, maar ze hoefen de leerlingen niet te laten dood vriezen Half levend? Helemaal niet xD Er zijn een paar mensen die er iedere dag even op kijken, maar dat is het. De RPG is zowat volledig dood (volgens mij bestaan er ergens 1 of 2 topics waar mensen af en toe in posten), en verder zijn 5 mensen 'actief' in het onzin-topic. Dus.. Nee xD En ja t heet Wolf Story --- Nope. True. |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 9:41 | |
| Heb volgende week 2 mondelingen en ben al verkouden en dan moet het ook nog gaan regenen. Alles werkt ook echt tegen. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 9:44 | |
| Ik ben 7 hele moe. Ik heb waarschijnlijk een blaasontsteking en koorts dus misschien is het een nierbekontsteking. En ik zit hier op stage. Yeee. |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 10:07 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Ik ben 7 hele moe. Ik heb waarschijnlijk een blaasontsteking en koorts dus misschien is het een nierbekontsteking.
En ik zit hier op stage. Yeee. Ai, nierbekontsteking. Geloof me, het is geen pretje. Ik het dat ook pas geleden gekregen al ben ik wel nu weer gezond, zegje: na een paar dagen wat zwaardere antibiotica voel je wel al wat beter. Toen ik die antiviotica kreeg en ik werd zaterdag (die dag was het donderdag) niet beter moest ik naar het ziekenhuis. Als ze dat ook bij jou gaan zeggen: hopelijk gaat het san beter met je! |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 10:43 | |
| - Stormysoul schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Ik ben 7 hele moe. Ik heb waarschijnlijk een blaasontsteking en koorts dus misschien is het een nierbekontsteking.
En ik zit hier op stage. Yeee. Ai, nierbekontsteking. Geloof me, het is geen pretje. Ik het dat ook pas geleden gekregen al ben ik wel nu weer gezond, zegje: na een paar dagen wat zwaardere antibiotica voel je wel al wat beter. Toen ik die antiviotica kreeg en ik werd zaterdag (die dag was het donderdag) niet beter moest ik naar het ziekenhuis. Als ze dat ook bij jou gaan zeggen: hopelijk gaat het san beter met je! Ja ik heb er ook over gelezen/gehoord. Het schijnt niet zo super geweldig te zijn. Maar goed we zullen zien, ik heb vandaag uitslag. Ik ben ook bang voor iets met mn darmen of galblaas ofzo aangezien dat allemaal in de familie zit, maar ik kan mezelf wel helemaal gek maken nu, misschien is 't wel niks! |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 11:27 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 11:56 | |
| Merp goedemorgen voor zo ver het nog morgen is |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 12:10 | |
| Vandaag weer tot 4 uur school en daarna trainig, ben nu al moe :c
@Kiki; Sterkte! |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 12:24 | |
| JOHO. Er is een starbucks geïnstalleerd op campus die voor 40% goedkoper heel veel verschillende dingen aanbieden Ik zie en nieuw uitgavepatroon ontstaan |
|
| |
Kiki 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 12:25 | |
| Damn ik wou dat ik überhaupt een starbucks tot m'n beschikking had. De chocomelk van daar is echt te lekker! c:
@Dani: Dankje!! c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 12:27 | |
| Ik hoop dat Godsdienst en Engels goed gingen x'D zal wel, zo moeilijk was het niet :3 Morgen Nederlands en Geschiedenis, die vallen ook goed mee. Maar vrijdag Frans, de ultieme ramp voor mij :O |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 12:36 | |
| De chocomelk met caramel is echt hemels ^^) @Bunny: heb je nog een herkansing? Want als de rest goed ging, kan je je herkansing op Frans gokken |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 12:39 | |
| @Eef: we zullen eerst zien dat het gaat xD (het is vrijdag pas hé) Want volgens mij geven ze in principe geen herkansing... -- En ik wil posten maar toch heb ik geen zin xD meh.. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 12:43 | |
| Ooh ik had standaard 1 herkansing voor elke schoolexamenweek. Dus ongeacht of je een voldoende of onvoldoende had, mocht je een vak opgeven waarvan je een herkansing wilde. Dus stel dat je normaal vét goed bent in Engels, maar nu een 6 hebt gehaald, dan kon ik dat als herkansing kiezen, ook al is een 6 een voldoende. Vandaar m'n opmerking dat je je herkansing op Frans zou kunnen zetten. |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 13:32 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 13:42 | |
| |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 13:50 | |
| Hoe tel je de leeftijd hierop? |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 13:52 | |
| Fastkit, Van 0 - 6 moons ben je kitten. Vanaf 6 moons tot -meestal ongeveer- 12 moons ben je Apprentice en vanaf 12 moons ben je warrior. 1 moon = 1 maand -voor zover ik weet xD- En de hoogste leeftijd zit meestal rond 120 moons / 10 jaar. (:
Helluuuw iedereeeen :33 Morgen examen Nederlands... Dx Ik haat zinsontleding en al die zooi... Waar heb je dat voor nodig?! -_- |
|
| |
8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 13:53 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 14:05 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Fastkit, Van 0 - 6 moons ben je kitten. Vanaf 6 moons tot -meestal ongeveer- 12 moons ben je Apprentice en vanaf 12 moons ben je warrior. 1 moon = 1 maand -voor zover ik weet xD- En de hoogste leeftijd zit meestal rond 120 moons / 10 jaar. (:
Helluuuw iedereeeen :33 Morgen examen Nederlands... Dx Ik haat zinsontleding en al die zooi... Waar heb je dat voor nodig?! -_- Hé, ik heb morgen ook examen Nederlands x'D En ik vraga me meestal net hetzelfde af.. Maar ik moet studeren, bleh :c Oja, dit heb ik zonet getekend: Het zijn Dyingblack & Cinderfell met hun kittens ^^(die nu nog unborn en nog niet gekozen zijn...) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|