|
|
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:00 | |
| - Icyrose schreef:
- @Emma; Nope, no single signal of sarcasm there xD Ze mag me echt heel graag :') Heeft ze me zelfs ooit verteld x'D
@Eef; merci~ ^^' Lucky you! Nederlands docent toch? (ik ben nu nederlands aan 't maken, het kan zijn dat ik dingen in de war gooi) Als het je Nederlands docent is, dan dubbel lucky you! Nl is een irritante taal... |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:03 | |
| Ugh, morgen prik tegen dat baarmoederhalskanker ofzoiets :-; Ik ga maar es mn tas inpakken voor school enzo, de topics zijn voor morgen, doeeei xx |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:05 | |
| @Emma; Nee, biologie x'D Bijna hetzelfde :') Mijn Nederlands docent is mijn mentor en gewoon een ontzettend moederlijk type, helpt je bij alles en iedereen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:07 | |
| ^^ Sterkte Ess -als ik je zo mag noemen-
Funny, ik heb nu evenveel posts gemaakt vandaag, als dat er bladzijden zijn in het aot..
^^ Q, moederlijke leraren heb ik altijd al een zwak voor gehad <3 Het is wel fijn dat je Bio docent jou mag, aangezien me het nu echt een van die vakken lijkt waar je er nog wel eens wat aan hebt xD |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:08 | |
| Esmeé, die heb ik ook gehad, bij mij was het zo erg nog niet hoor. Maar dat komt ook door m'n hoge pijngrens, en door het feit ik er ook altijd op kijk als men me prikjes geeft.
But 'c ya all guys Ik ben afsluiten en naar boven, want nou ga ik mezelf echt de belofte houden om vroeg te gaan slapen.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:09 | |
| ^^Trusten Assie
Ik moet er ook maar es vandoor, C y'all!! |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:10 | |
| - Tallkit schreef:
- ^^ Sterkte Ess -als ik je zo mag noemen-
Funny, ik heb nu evenveel posts gemaakt vandaag, als dat er bladzijden zijn in het aot..
^^ Q, moederlijke leraren heb ik altijd al een zwak voor gehad <3 Het is wel fijn dat je Bio docent jou mag, aangezien me het nu echt een van die vakken lijkt waar je er nog wel eens wat aan hebt xD Zo mag je me noemen ja xP Dankjee <3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:30 | |
| Ik ga slapen~ (Had ik niet al eens gezegd vandaag dat ik zou gaan? Ach ja xD) Nu ist voor echt *gaapt* |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 22:59 | |
| Boo~
Misschien van't weekend een topicje Flow x Cinder? Cinderpaw wilt namelijk ook helemaal geen apprentice zijn x'D
Nu ga ik pitten .w. Ben er totaal niet bij met mn kop :') Ciao peepz~ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 23:04 | |
| ^^ Trusten
- Te lang doorgelezen, nu ben 'k nog steeds wakker… |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 23:09 | |
| Holy crap. DIT IS EEN ACHIEVEMENT GUYS. In die 2 jaat + die ik hier hen gezeten heb ik nog nooit de 1e post bij aot gehad. En nu o.o ACHIEVEMEEENT C:
Ben ik de enige die Flow en Quiet zielig vind? :'0 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 23:11 | |
| - Flowpaw, schreef:
- Holy crap. DIT IS EEN ACHIEVEMENT GUYS. In die 2 jaat + die ik hier hen gezeten heb ik nog nooit de 1e post bij aot gehad. En nu o.o ACHIEVEMEEENT C:
Ben ik de enige die Flow en Quiet zielig vind? :'0 + Nu ziet iedereen de shipping!! Ik vindt Flow en Quiet ook zielig :') 78 posts op een dag.. Ik vind het wel welletjes, nu ga 'k echt slapen Trustee ^^ |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 23:14 | |
| |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 6:29 | |
| |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 7:46 | |
| Goedemorgen iedereen! Vandaag examen Economie... Maar eerst 2 lesuren studie -_- Kunnen ze ons dan niet gewoon eerder naar huis laten gaan?! Dx Ach ja, tot deze middag, mensjes! (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 7:52 | |
| ^^ Sterkte Lisseh!
Sooo… Nl so, no pressure, no pressure.. Pressure! Na ya, t zal wel goedkomen :') |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 8:59 | |
| Woppaa nieuw onderschrift Ik ga zo nu en dan toch maar eens kijken hoe dat coderen werkt. Ik wel zo handig als ik dat zelf een beetje kan. Ook voor stylesheets en simpele textcodering enzo (: |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 9:02 | |
| @eef, die is mooi :3
--
Ugh, waarom maken ze het altijd zo koud in de school :c |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 9:04 | |
| - Stormysoul schreef:
- @eef, die is mooi :3
--
Ugh, waarom maken ze het altijd zo koud in de school :c Ik heb mijn geheime, persoonlijke onderschrift/avatarmaker :] Die heb ik al sinds WS, en ze maakt altijd m'n dingen als ze er tijd voor heeft. Maar ze doet dit soort werk dan ook voor geld enzo. --- Nou, omdat .. geldbesparing En je kan beter nadenken in een koude lucht. Of nja, beter dan in een warme, muffe en droge lucht. |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 9:06 | |
| - Nimblekit schreef:
- Stormysoul schreef:
- @eef, die is mooi :3
--
Ugh, waarom maken ze het altijd zo koud in de school :c Ik heb mijn geheime, persoonlijke onderschrift/avatarmaker :] Die heb ik al sinds WS, en ze maakt altijd m'n dingen als ze er tijd voor heeft. Maar ze doet dit soort werk dan ook voor geld enzo.
---
Nou, omdat .. geldbesparing En je kan beter nadenken in een koude lucht. Of nja, beter dan in een warme, muffe en droge lucht. Ahhhhhhh, ik heb gehoord dat WS weer (half) levend is (het is toch Wolf Story?) ----- zucht dat mag wel zo zijn, maar ze hoefen de leerlingen niet te laten dood vriezen |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|