Algemene Onzin Topic - Pagina 28

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:17

Whirlwind schreef:
Nimblekit schreef:
Whirlwind schreef:
Nimblekit schreef:
Iemand zin in een topicje? Smile
Kan met Nimblekit (gericht op haar karakter, zijn alle enthousiaste topics goed. Ze houdt van leren en avontuur enzo. Je kan natuurlijk ook een norse knul zijn die haar dag komt verpesten ;D)
Kan ook met Redwhisker, maar hij houdt niet zo van kittens en intussen heb ik daar wel genoeg topics mee gevuld voorlopig :PDus misschien een leuk topic waarbij hij iemand ontmoet die hij wel aardig vindt, zou misschien wel leuk zijn Smile

Ik wil wel met Redwhisker?

Top! :DHeb je nog voorkeuren voor een topic? En zou jij hem kunnen aanmaken? Ik moet even gaan koken.
Nee, niet echt. Maar ik ben zelf ook even druk. Dus dat topic komt hopelijk later vanavond.

Prima! Wink Als ik daarvoor al toe kom aan wat starten, dan stuur ik je wel de link Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:31

Iemand een topicje met dit 'knappe' poesje? *wink wink* xp
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:32

Ik ga al ik ga al xD

Bo, het topic

https://www.warriorcatsnl.com/t16381-morzan#384115
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:41

meeh, skypen of niet, skypen of niet.... meeeh, stomme verlegenheid .-.
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:43

Gosh that long...
Echt waar, blijkt THG mockingjay I pas uit te komen de week voor ik 19 word, en ik ben nog niet eens 18 D: waarom duurt wachten toch zo lang D:
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:48

Brokenkit. schreef:
Gosh that long...
Echt waar, blijkt THG mockingjay I pas uit te komen de week voor ik 19 word, en ik ben nog niet eens 18 D: waarom duurt wachten toch zo lang D:

Haha, ik ben nog niet eens 15 xD Anyways, denk je dat die zo leuk gaat worden dan? Ik vond de eerste niet veel soeps.. Ik heb de tweede niet eens gezien
Aldrei
Member
Jamie
231
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Aldrei
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:54

Tallkit schreef:
Brokenkit. schreef:
Gosh that long...

Haha, ik ben nog niet eens 15 xD Anyways, denk je dat die zo leuk gaat worden dan? Ik vond de eerste niet veel soeps.. Ik heb de tweede niet eens gezien

Ik ook niet xD Maar de boeken zijn wel heel mooi ^^ Ik ben ook fan van de films (Heeft de bioscoop poster van catching fire op deur hangen (a))
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:57

ik ga, bye bye ^^
oeh, morgen kiezen voor nestje dying x cinder ^^*excited*
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 19:59

Evenpaw schreef:
Softvoice&Mothkit: Hartstikke bedankt! Zouden jullie ze aan willen maken?

Sorry voor de late reactie, maar komt eraan. Ik stuur je weel een pm met de link zodra hij af is (;
'Silverkit
Member
Amy But cal me AA
61
Actief

CAT'S PROFILE
'Silverkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:01

Dyingblack schreef:
ik ga, bye bye ^^
oeh, morgen kiezen voor nestje dying x cinder ^^*excited*

Awh...
Word moeilijk XD
Highfive
Member
faye (IRO)
395

CAT'S PROFILE
Highfive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:38

Nimblekit schreef:
Iemand zin in een topicje? Smile
Kan met Nimblekit (gericht op haar karakter, zijn alle enthousiaste topics goed. Ze houdt van leren en avontuur enzo. Je kan natuurlijk ook een norse knul zijn die haar dag komt verpesten ;D)
Kan ook met Redwhisker, maar hij houdt niet zo van kittens en intussen heb ik daar wel genoeg topics mee gevuld voorlopig :PDus misschien een leuk topic waarbij hij iemand ontmoet die hij wel aardig vindt, zou misschien wel leuk zijn Smile

Glow and Nimbleee!! Hij ligt wel in de Medicine den atm dus ik doe geen nieuwe topics buiten de medicine den ;o
Chainreaction
Member
Bo2
165
Actief

CAT'S PROFILE
Chainreaction
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:39

Haai I'm back peops! :3
Dawnflight
Member
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:43

Even op alles posten ^^ *schouderklopje voor jezelf*
Flowpetal
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:44

Dawnflight schreef:
Even op alles posten ^^ *schouderklopje voor jezelf*

Goeg bezig Isa c: Ik ben benieuwd hoe Dawn Leaf straf gaat geven x'D

Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:49

Volgens mijn broertje zijn er 5 elementen: Water, Aarde, Lucht, Vuur en Scheerschuim

Hij is... raar
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 28 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:52

Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Tumblr_m0sbtyY3PJ1r9c51co1_500

Me likes <3
Dawnflight
Member
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:55

//Bo
Leaf heeft haar straf gekregen, zie Dawn voor je en dan super pissig xD
Chainreaction
Member
Bo2
165
Actief

CAT'S PROFILE
Chainreaction
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:57

Isa, topic Aury x Never doen? :3
Dawnflight
Member
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:58

//Bo-2 (I guess dan xD)
Ja is goed, de oude wordt zo cliché xD (kan dr ook nog opreageren, Aury stond in mn lijstje na de topics van dawn)
Cherrysong
Member
4
Actief
Cherrysong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:58

Heihoi! (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 28 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: