|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 14:15 | |
| - Dyingblack schreef:
- Frostpaw. schreef:
- Fastkit, Van 0 - 6 moons ben je kitten. Vanaf 6 moons tot -meestal ongeveer- 12 moons ben je Apprentice en vanaf 12 moons ben je warrior. 1 moon = 1 maand -voor zover ik weet xD- En de hoogste leeftijd zit meestal rond 120 moons / 10 jaar. (:
Helluuuw iedereeeen :33 Morgen examen Nederlands... Dx Ik haat zinsontleding en al die zooi... Waar heb je dat voor nodig?! -_- Hé, ik heb morgen ook examen Nederlands x'D En ik vraga me meestal net hetzelfde af.. Maar ik moet studeren, bleh :c Oja, dit heb ik zonet getekend:
Het zijn Dyingblack & Cinderfell met hun kittens ^^(die nu nog unborn en nog niet gekozen zijn...) Ik heb morgen ook Nederlands c: Bunny,dat vermoedde ik al toen ik je volgde c: |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 14:18 | |
| |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 14:38 | |
| Stom onnozel Frans -.- Iem die wil ruilen met een gemakkelijker vak ? heb echt een bloedhekel aan die taal (leren ^-^) En weet je, dit zijn echt waar de best examens evah xd Kan het nog steeds niet geloven dat Obama zo'n 5 km van mijn huis was EDIT: I'm busy with a kind of painting of princess Luna, iem interesse ? als ik het kan scannen tenminste ;s |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 14:55 | |
| Okee dan. Ik heb een blaasontsteking. Gelukkig is het geen nierbekontsteking of iets anders raars want wow. Nu mag ik weer lekker aan de pillen :'D |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 15:06 | |
| Sterkte Kiek x'D
Mèh .w. Nog 1 ding, of eigenlijk twee, maar die rekentoets boeit me niets xd Engels mondeling ;w; Ik haat dit dingen leren x'D |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 15:33 | |
| Iemand die weet hoe je met gimp om een tekst een zwart randje kan zetten? x'D |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 15:33 | |
| Niemand luistert naar me en stoort zich weer aan me :c Echt waar kan ik er niets aan doe dat Frans nou eenmaal zo saai is en ik echt GEEN translater wil gebruiken om te vertalen... Als het allemaal maar zo stom en onnuttig is allemaal wat ik zeg, ga dan toch weg gewoon.. Zo wil ik ook niet studeren hoor als iedereen zich irriteert aan me |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 15:36 | |
| Assie, Whuuuut?? Owly, Vraag ik me dus ook af xD |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 15:38 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Assie, Whuuuut??
Owly, Vraag ik me dus ook af xD Haha, ik heb het al op allerlei manieren geprobeerd, bijvoorbeeld: Een tekst (die niet iets groter is) achter de ander zetten. MAar volgens mij is dat toch niet helemaal de juiste manier ;p |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 15:46 | |
| - Softvoice schreef:
- Frostpaw. schreef:
- Assie, Whuuuut??
Owly, Vraag ik me dus ook af xD Haha, ik heb het al op allerlei manieren geprobeerd, bijvoorbeeld: Een tekst (die niet iets groter is) achter de ander zetten. MAar volgens mij is dat toch niet helemaal de juiste manier ;p x] Ik kan nog steeds geen tekst via gimp importeren. Wat ik ook probeer :' |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 15:51 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Niemand luistert naar me en stoort zich weer aan me :c
Echt waar kan ik er niets aan doe dat Frans nou eenmaal zo saai is en ik echt GEEN translater wil gebruiken om te vertalen... Als het allemaal maar zo stom en onnuttig is allemaal wat ik zeg, ga dan toch weg gewoon.. Zo wil ik ook niet studeren hoor als iedereen zich irriteert aan me Ik stoor me nooit aan jou! Je maakt me juist vrolijk :'D Ik faal trouwens echt in frans.. Maar als je hulp nodig hebt, kan je me altijd pb'en ^^ M'n Grieks lerares vindt dat ik schrijver moet worden, en dan zeg maar zo'n soort onderzoeker-schrijver iets zoals m'n vader ook is… Whaterver, 't leven is nog jong, we zien wel xD |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 15:52 | |
| Bunny, ik weet niet of je al hebt gereageerd maar vandaag komt er wss geen antwoord. En morgen loop je ook die kans. |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 16:21 | |
| Lis&Emma;; ik had het over m'n ma en broer c: die negeren me
Gosh ik had toch beter zojuist gaan rusten id zetel, nou verwacht m'n ma weer dat ik meehelp met de afdroog -.-
Eh iemand enig idee trouwens waar ik een bayern münchen-shirtje kan kopen ? ik heb me echt al overal gek gezocht achter die dingen, in spanje, in frankrijk, in engeland, maar echt nergens heb ik er eentje kunnen vinden ;s En in duitsland zelf vond ik maar eentje, in een kindermaat, en die kostte 60 euro ;s |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 16:35 | |
| - Nightbreeze schreef:
- Bunny, ik weet niet of je al hebt gereageerd maar vandaag komt er wss geen antwoord. En morgen loop je ook die kans.
Ik zit zelf ook middenin een drukke periode hoor ^^" |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 16:43 | |
| Ontzettend veel zin in slecht eten. En dan echt heeeeeel veel zin in kapsalon. c: |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 16:55 | |
| Srs wat heeft die, elke dag opnieuw zagen dat ik lang achter de pc zit, nou en dan, ik ga zo meteen toch weg, dus wat heeft het voor zin om er over te zagen.. aargh zo'n - Spoiler:
*** w**f
ik wou dat ze eens voor even haar mond kon houden. En natuurlijk zegt ze dit allemaal terwijl zij ah stofzuigen is, en de vogel ook nog eens zijn longen uit zijn lijf tiert... En dan ben je verwonderd dat men roept omdat men je niet kan verstaan, well please shut the - Spoiler:
**** up w*jf
Sorry voor m'n taal gebruik |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 16:59 | |
| ik moet zo weg :c *en met zo bedoel ik nu* Bye guys :'c Tot nu zes-nogwat uur |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 17:01 | |
| Ik vraag me af of dat van Zealpaw nog doorgaat... |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 17:13 | |
| - Frozenpaw. schreef:
- Ik vraag me af of dat van Zealpaw nog doorgaat...
Ja, maar Waz is tijdelijk afwezig en ik heb het zelf ook niet echt rustig. Ik verzoek tot geduld. xD |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 26 maa 2014 - 17:13 | |
| Back van de baarmoederhalskanker prik, viel harstikke mee |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|