|
|
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 13:21 | |
| Ik zie.... my little pony.... hehehe c: |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 13:22 | |
| ah ja xd Kwam opeens in me op, ook al was het op dat moment beyond 2 souls die speelde van muziek xd |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 13:26 | |
| - Dyingblack schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Redwhisker schreef:
- Ik heb nu een gesprek om misschien bij de krant op campus (ik woon op de internationale campus in Utrecht) te gaan werken. Oke, je krijgt niet betaald, maar het is een hele goede oefening en staat goed op je cv. En ik wil misschien een master in journalistiek doen, maar die zijn onwijs populair. En dan word je of niet toegelaten, of je moet een pre-master gaan doen. En in allebei heb ik niet zo veel zin :PDus ik ga proberen bij de boomering aangenomen te worden.
En donderdag een gesprek met scope, die academische stukken van studenten edit, beoordeelt en publiceert. Hopelijk lukken ze allebei Psst, niet om het een of het ander. Maar ik denk dat je die master misschien ook nog wel goed in België kan doen (als je daar heen wilt/kan of course). België is heel goedkoop met schoolgeld en masters en die shit weet ik van mijn vriend. Die wilt daar namelijk een master in Wiskunde en Biologie halen volgens mij. Succes ^^ Ik zat er ook aan te denken om een uitwisseling naar Brussel te doen, omdat een deel van mijn major political science is. Maar toen ik daar voor een citytrip was door te verdwalen per ongeluk op de campus daar terecht kwam, dacht ik: eh no. Hier wil ik niet zitten. Maar een masters zou nog wel kunnen :)Ik ga het eens uitzoeken. T is alleen zo'n gedoe om dan een kamer enzo te vinden. Als ik m'n master in Leiden doe (waar ze heel veel politiekdingen hebben), dan kan ik weer bij m'n ouders intrekken voor een tijdje. Scheelt gedoe en stress Maar oke, dat gesprek was heel prima ;D Volgende week maandag is er weer een overleg. |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 13:33 | |
| En toen had ik in een week en twee dagen twee laptops stukgemaakt ;-; |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 14:49 | |
| Ik heb een 9 gehaald voor mn Duits spreekbeurt peeps! :'D *trots* |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 14:52 | |
| *bonkt met hoofd op tafel* waarom kan ik me nu nietngewoon concentreren? XD goed dat het morgen een easy vak is x'D |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 14:52 | |
| Marieksel, Goewd beeezig! ;D Hoe doe je dat dan? Misschien dat als dat me lukt, dat ik een nieuwe krijg (: (ben iig best blij met deze laptop, maar hij begint best oud te worden xD)
Zow, examen Wiskunde achter de rug :33 Morgen economie, maar de eerste 2 uur studie! :'D Met andere woorden, ik moet vandaag niet zoveel leren als normaal.
Ik zou graag zo 1 topicje hebben. Iemand kandidaat? Met welk acc maakt niet uit, maar dat ik elke dag tijdens m'n examens zo toch een postje kan plaatsen, zodat het niet lijkt alsof ik hélemaal inactief ben^^' ;$ |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 14:55 | |
| Rose x day? Kan ik proberen ook met haar elke dag minstens een keer te posten :3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 14:56 | |
| - Whitelion schreef:
- *bonkt met hoofd op tafel*
waarom kan ik me nu nietngewoon concentreren? XD goed dat het morgen een easy vak is x'D Same! Ik vertik het gewoon te gaan leren(ben ook kweeni hoe moe) Dan zitten mijn ouders nog te zagen van 'wanneer ga je leren?' precies of er morgen de aarde eraan gaat ofzo(echt zo stressig zeggen ze dat) jeez gewoon gek van te worden! |
|
| |
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 14:57 | |
| - Cinderfell schreef:
- Whitelion schreef:
waarom kan ik me nu nietngewoon concentreren? XD goed dat het morgen een easy vak is x'D Same! Ik vertik het gewoon te gaan leren(ben ook kweeni hoe moe) Dan zitten mijn ouders nog te zagen van 'wanneer ga je leren?' precies of er morgen de aarde eraan gaat ofzo(echt zo stressig zeggen ze dat) jeez gewoon gek van te worden! Bik jou ook? Ik ben nu nog op school maar als ik thuis ben word m'n ma helemaal boos omdat ik (nog) geen hw heb gemaakt dus dan heb ik soms iets van 'jeezzzz, chil out mam!' |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 14:58 | |
| - Cinderfell schreef:
- Whitelion schreef:
waarom kan ik me nu nietngewoon concentreren? XD goed dat het morgen een easy vak is x'D Same! Ik vertik het gewoon te gaan leren(ben ook kweeni hoe moe) Dan zitten mijn ouders nog te zagen van 'wanneer ga je leren?' precies of er morgen de aarde eraan gaat ofzo(echt zo stressig zeggen ze dat) jeez gewoon gek van te worden! voor welk vak moet jij leren? Ik voor engels en godsdiens, en ik zou niet weten wat ik moet leren 'cause it's easy xD (see?) |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:00 | |
| Heb nu Eindelijk even een half uurtje pauze |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:02 | |
| Roseheart x Daykit is prima! (: Maak jij, of ik? Ik ben momenteel ook wel bezig met de geschiedenis voor Frostpaw uit te werken, dus dan komt 'ie met een klein beetje vertraging ;3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:03 | |
| ik zal wel maken, heb toch pauze op het moment ^^ |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:04 | |
| meh, drie maal raden wie nu alweer verkouden is tijdens de examens -_- |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:06 | |
| - Dyingblack schreef:
- Cinderfell schreef:
- Whitelion schreef:
waarom kan ik me nu nietngewoon concentreren? XD goed dat het morgen een easy vak is x'D Same! Ik vertik het gewoon te gaan leren(ben ook kweeni hoe moe) Dan zitten mijn ouders nog te zagen van 'wanneer ga je leren?' precies of er morgen de aarde eraan gaat ofzo(echt zo stressig zeggen ze dat) jeez gewoon gek van te worden! voor welk vak moet jij leren? Ik voor engels en godsdiens, en ik zou niet weten wat ik moet leren 'cause it's easy xD (see?) D&L(Dier en leefmilieu) en dat is dus een simpel vak want ik doe nu land én tuinbouw,derde jaar ga ik dierenzorg doen XD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:08 | |
| Hanna, Euh... Sneeuwwitje? De 5e dwerg van de zeven dwergen? Oh, wacht, ik weet het! DOORNROOSJE! :'D Beterschap, meid ;3 Bunny, Owkeej Soof, Ik denk dat ik Frostpaw al ga aanmaken, en als je ze dan accepted hebt wil ik wel? 2 topics moet nog wel gaan, toch? =3 |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:08 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:11 | |
| @Lis, thanks :') meh, ik ga eindelijk eens op dat trainingstopic voor Ice reageren^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|