|
|
Eef 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:32 | |
| - Quietpaw schreef:
- https://www.warriorcatsnl.com/t16314-help-i-m-stuck-open#382695
Iemand die Quiet wilt helpen? :3 t moet wel een kat buiten RC zijn x'D Ik heb gereageerd. Redwhisker is alleen niet onwijs agressief ofzo, dus misschien wil er nog een irritante agressieve chagrijnige kat bijkomen zodat Red kan vechten ofzo? Om Quietpaw te beschermen ;D |
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:47 | |
| Weet iemand hier hoe je een goed RPG forum moet maken? |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:48 | |
| Here she is <3 Fro, I already love yaa <3 Iemand 1 topic als ze geaccepteerd is? Ze wordt ShadowClan ;3 |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:51 | |
| *Changed Kestrels age into 8 year* Nooo this doesn't mean he's becoming an Elder aye ^^
Still proud of my old account Roseheart |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:52 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Here she is <3 Fro, I already love yaa <3
Iemand 1 topic als ze geaccepteerd is? Ze wordt ShadowClan ;3 Als Frost niet, zoals Redwhisker al voorstelde, een beetje gemeen is, misschien eentje met Quiet? :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:53 | |
| ^^ Lis, Tallkit wil wel? ik heb zin om hem irritant te laten doen de schat <3
^^ Ik heb ooit nog een tekening van Kestrle gemaakt... |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:54 | |
| Seriouss O.o Forgot that :0 ---------------------------- Ik ga maar es een psychiater voor Kestrel zoeken xP |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:56 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Seriouss O.o
Forgot that :0 ---------------------------- Ik ga maar es een psychiater voor Kestrel zoeken xP Hij moet sws een topic met Starling! :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:57 | |
| - Shrewstar schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Seriouss O.o
Forgot that :0 ---------------------------- Ik ga maar es een psychiater voor Kestrel zoeken xP Hij moet sws een topic met Starling! :'D Sure sure :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:58 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Shrewstar schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Seriouss O.o
Forgot that :0 ---------------------------- Ik ga maar es een psychiater voor Kestrel zoeken xP Hij moet sws een topic met Starling! :'D Sure sure :3
Wil jij maken? (': |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 15:59 | |
| Ezz, ik ben even trots hoor (: Ghehe xD Soof, Ze is niet echt gemeen, maar ook niet bepaald vriendelijk... xD Ze kunnen wel een topicje bij de grens? Dus zodat het niet echt een gevecht wordt, meer een ruzietje ofzo? c: Emma, Owkeej! Wie maakt? -topics afgesloten- Ik moet jullie wel waarschuwen; Heb momenteel examens dus kan niet echt heel erg veel posten ;$ Nu eerst Fro aanmelden bij SC (: |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:00 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Ezz, ik ben even trots hoor (: Ghehe xD
Soof, Ze is niet echt gemeen, maar ook niet bepaald vriendelijk... xD Ze kunnen wel een topicje bij de grens? Dus zodat het niet echt een gevecht wordt, meer een ruzietje ofzo? c: Emma, Owkeej! Wie maakt? -topics afgesloten- Ik moet jullie wel waarschuwen; Heb momenteel examens dus kan niet echt heel erg veel posten ;$ Nu eerst Fro aanmelden bij SC (: Wil jij maken? x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:03 | |
| Soof heeft geen zin in topics maken? xP Nee sure is goed |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:03 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Seriouss O.o
Forgot that :0 ---------------------------- Ik ga maar es een psychiater voor Kestrel zoeken xP Ik heb hem je nooit laten zien, ik durfde niet xD Volgens mij heb ik hem toen later veranderd en aan iemand anders gegeven… Wil je hem? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:05 | |
| Daar heb ik indd nooit zin in (': |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:06 | |
| Soof, Sure ;3 Als ze geaccepteerd is -hint- xD Emma, Answer meeeeeh! D; Don't ignore me, you stjoepit animal! x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:06 | |
| - Tallkit schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Seriouss O.o
Forgot that :0 ---------------------------- Ik ga maar es een psychiater voor Kestrel zoeken xP Ik heb hem je nooit laten zien, ik durfde niet xD Volgens mij heb ik hem toen later veranderd en aan iemand anders gegeven… Wil je hem? Jaaa Oh my god I feel awful, ik zie nu pas dat Moon er niet meer is.......................................... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:11 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Soof, Sure ;3 Als ze geaccepteerd is -hint- xD
Emma, Answer meeeeeh! D; Don't ignore me, you stjoepit animal! x'D Humhum? Take this!! https://www.warriorcatsnl.com/t16318-za-roc#382735^^ Esmee, - Spoiler:
^^ Het is wel een ietwat oude tekening :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:12 | |
| Dáww lol hij kijkt lekker chagerijnig x3 Nog bedankt hoor Emma! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 16:14 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Dáww lol hij kijkt lekker chagerijnig x3
Nog bedankt hoor Emma! Ur welcome ;D |
|