Algemene Onzin Topic - Pagina 43

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 23:54

Firestar schreef:
Derp, morgen Engels, Duits en Nederlands mondeling. Ik ga dood..
Babs, Maaike, take good care of Warrior Cats!

Ja hallo dear, ik ga zelf ook dood (A) x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 0:01

God.. Doe ik zoveel moeite om vroeg in bed te gaan om vroeg te gaan slapen nou slaap ik nog steeds niet. En ik heb er nog een sleight headache bij ook -.-
Drizzlepaw
Member
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 7:07

Zó géén zin in vandaag.. mweh..
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 8:21

Bo & Waz don't die!!! We need you >3

Daan en Assie, sterkte, jullie zullen -knowing you guys- er doorheenkomen

Zooo, nu kijken of ik ergens kan posten, en dan off naar school...
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 8:30

Ik kon uitslapen -_-' Om 7 uur wakker worden was niet het plan.
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 8:56

Jullie gekke kinderen met jullie examens en toetsen. Pfft. Ik heb niet eens een diploma. (huilt zachtjes vanbinnen.)
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 9:00

Why did you quit school? o.O
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 9:02

Ik heb in Zutphen op de Vrije School gezeten en natuurlijk de 'stroom' (= soort klas, beetje als VMBO, HAVO ect) waar ik in werd gezet deed niet aan  diploma's maar certificaten met je vaardigheden en competenties erop.
Toen ik 16 was en ik eigenlijk van school mocht gaan naar een MBO hebben ze me verrot gescholden en de grond in getrapt dat ik het niet zou halen op een MBO, dat ik het beter af kon maken en dat ik een niveau 4 (de opleiding die ik wou doen in webdesign) me nooit zou lukken.
Maar het lukte me wel :') En nu zit ik al twee jaar lang op een MBO c:

Kinderen, dit betekend niet dat je zomaar met school kan stoppen en even een MBO kan doen. Dat gaat je echt niet zomaar lukken, misschien als je heel veel geluk hebt! Stay in school en haal je diploma!
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 9:09

Ooooh op die manier. Ik dacht even dat je gewoon thuis uit je neus zat te vreten en verslaafd was aan gamen en geen toekomst voor je had. Maar je hebt dus wel gewoon school afgemaakt en je doet een opleiding. Razz
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 9:11

Nouja, ik heb van het middelbaar geen diploma of certificaat of iets. Alleen maar wat ik weet.
Mijn eerste echte diploma wordt die van mijn opleiding nu :')
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 11:04

awsfdoichs9oaudcnfedi9ufcned8usbfn DDDDDDDDDDDDDDDDDD:
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 11:27

^ Ik voel je.

In plaats van impulsief azen op een concert waar ik heen wil, heb ik besloten dat ik mijn ouders ga trakteren c:
Dus vanavond eet ik in een sushi restaurant in Arnhem met m'n ouders en mijn vriend 8D
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 11:44

Nice nice nice!

Dikke procrastination hier >< Ik heb een Spaans tentamen morgen (want ja ik moet nog een taal leren op deze studie), en ik heb geen zin mwehh. Eerst maar even eten ofzo.
Daylight
StarClan
Bunny
462
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Daylight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 12:14

Ik denk dat m'n examen Latijn best goed ging.. Ik hoop het in ieder geval, maar nu kan ik er niets meer aan veranderen xD Ach ja, morgen Godsdienst & Engels, twee easy vakken. Dus ik kan meer pauze pakken vandaag, jeej ^^
Redwhisker
Member
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 12:50

Ik heb nu een gesprek om misschien bij de krant op campus (ik woon op de internationale campus in Utrecht) te gaan werken. Oke, je krijgt niet betaald, maar het is een hele goede oefening en staat goed op je cv. En ik wil misschien een master in journalistiek doen, maar die zijn onwijs populair. En dan word je of niet toegelaten, of je moet een pre-master gaan doen. En in allebei heb ik niet zo veel zin Razz Dus ik ga proberen bij de boomering aangenomen te worden.
En donderdag een gesprek met scope, die academische stukken van studenten edit, beoordeelt en publiceert. Hopelijk lukken ze allebei Smile
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 12:56

Redwhisker schreef:
Ik heb nu een gesprek om misschien bij de krant op campus (ik woon op de internationale campus in Utrecht) te gaan werken. Oke, je krijgt niet betaald, maar het is een hele goede oefening en staat goed op je cv. En ik wil misschien een master in journalistiek doen, maar die zijn onwijs populair. En dan word je of niet toegelaten, of je moet een pre-master gaan doen. En in allebei heb ik niet zo veel zin :PDus ik ga proberen bij de boomering aangenomen te worden.
En donderdag een gesprek met scope, die academische stukken van studenten edit, beoordeelt en publiceert. Hopelijk lukken ze allebei Smile

Psst, niet om het een of het ander. Maar ik denk dat je die master misschien ook nog wel goed in België kan doen (als je daar heen wilt/kan of course). België is heel goedkoop met schoolgeld en masters en die shit weet ik van mijn vriend. Die wilt daar namelijk een master in Wiskunde en Biologie halen volgens mij.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 13:01

Ravenpaw, schreef:
Redwhisker schreef:
Ik heb nu een gesprek om misschien bij de krant op campus (ik woon op de internationale campus in Utrecht) te gaan werken. Oke, je krijgt niet betaald, maar het is een hele goede oefening en staat goed op je cv. En ik wil misschien een master in journalistiek doen, maar die zijn onwijs populair. En dan word je of niet toegelaten, of je moet een pre-master gaan doen. En in allebei heb ik niet zo veel zin :PDus ik ga proberen bij de boomering aangenomen te worden.

Psst, niet om het een of het ander. Maar ik denk dat je die master misschien ook nog wel goed in België kan doen (als je daar heen wilt/kan of course). België is heel goedkoop met schoolgeld en masters en die shit weet ik van mijn vriend. Die wilt daar namelijk een master in Wiskunde en Biologie halen volgens mij.
Succes ^^
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 13:03

Finaly the moment has arived.. For me to be the lucky bride have a nice periode <-- die zin past niet zo goed in het liedje ;s
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 13:17

Ik moet eigenlijk studeren, maar ik heb geen zin :c
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimedi 25 maa 2014 - 13:20

Me too :c het is plant morgen ;s beginnen met het saaiste vak .-.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: