|
|
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:10 | |
| meh, verdwalen is niet leuk ._. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:10 | |
| - Dyingblack schreef:
- Icyrose schreef:
- Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
- Nederlands mondeling leren is zo ontzettend saai .w.
Waar gaat je mondeling over? Moet je ook zo'n pleidooi houden voor een bepaalde stelling? . In je eentje 20 minuten praten over 8 verschillende boeken :'D Waaronder een Oud Nederlandse Ridder roman xD 20 mnuten? oO Bij ons mag een mondeling altijd maar max. 5 minuten duren anders valt zelfs de leerkracht in slaap x'D Eindexamenjaar hè x'd Mijn Engels mondeling is 30 minuten :') 15 minuten over boeken, 15 minuten over Engelse Literatuur xD |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:18 | |
| - Icyrose schreef:
- Dyingblack schreef:
- Icyrose schreef:
- Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
Waar gaat je mondeling over? Moet je ook zo'n pleidooi houden voor een bepaalde stelling? . In je eentje 20 minuten praten over 8 verschillende boeken :'D Waaronder een Oud Nederlandse Ridder roman xD 20 mnuten? oO Bij ons mag een mondeling altijd maar max. 5 minuten duren anders valt zelfs de leerkracht in slaap x'D Eindexamenjaar hè x'd
Mijn Engels mondeling is 30 minuten :') 15 minuten over boeken, 15 minuten over Engelse Literatuur xD Bij ons staat er op Frans geen limiet. Natuurlijk moet je de anderen ook nog wel aan de beurt laten, maar of je daar nou 2 of 15 min. over doet maakt niet uit. Nouja 15 is een beetje veel, als we maar 1 lesuur Frans hebben die dag, en we zijn met 9 groepjes van 2 of zo.. Engels heb ik helaas niet meer :c krijg het pas terug over 3 jaar in het 7e dus |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:25 | |
| - Icyrose schreef:
- Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
Waar gaat je mondeling over? Moet je ook zo'n pleidooi houden voor een bepaalde stelling? . In je eentje 20 minuten praten over 8 verschillende boeken :'D Waaronder een Oud Nederlandse Ridder roman xD Karel en de Elegast? :') |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:27 | |
| - Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
- Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
Waar gaat je mondeling over? Moet je ook zo'n pleidooi houden voor een bepaalde stelling? . In je eentje 20 minuten praten over 8 verschillende boeken :'D Waaronder een Oud Nederlandse Ridder roman xD Karel en de Elegast? :') Yeps x'D Vier jaar geleden gelezen, en alle elementen weet ik nog steeds uit mn kop x'd Zou alleen willen dat het ook met de rest van de boeken zou zijn xD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:27 | |
| Ik moet bijna weer geen studeren :O Maar ik wil hier blijven :c |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:28 | |
| - Dyingblack schreef:
- Ik moet bijna weer geen studeren :O Maar ik wil hier blijven :c
No! wacht nog tot ik klaar ben met topic c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:29 | |
| - Cinderfell schreef:
- Dyingblack schreef:
No! wacht nog tot ik klaar ben met topic c: Maar m'n moeder is heir en straks gaat ze zagen dat ik voort moet doen xD Ik zal het miss nog kunnen lezen, mar posten komt pas binnen ene uurtje, sorry :c |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:30 | |
| lekker stiekem computere tijdens les informatica |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:30 | |
| - Dyingblack schreef:
- Cinderfell schreef:
- Dyingblack schreef:
No! wacht nog tot ik klaar ben met topic c: Maar m'n moeder is heir en straks gaat ze zagen dat ik voort moet doen xD Ik zal het miss nog kunnen lezen, mar posten komt pas binnen ene uurtje, sorry :c Awh okay, hier is het topicje: https://www.warriorcatsnl.com/t16297-i-need-to-talk-to-youdyingblack#382274 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:34 | |
| - Icyrose schreef:
- Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
- Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
Waar gaat je mondeling over? Moet je ook zo'n pleidooi houden voor een bepaalde stelling? . In je eentje 20 minuten praten over 8 verschillende boeken :'D Waaronder een Oud Nederlandse Ridder roman xD Karel en de Elegast? :') Yeps x'D
Vier jaar geleden gelezen, en alle elementen weet ik nog steeds uit mn kop x'd Zou alleen willen dat het ook met de rest van de boeken zou zijn xD Yesh, know that feeling. Ik had niet al mn boeken gelezen, en het boek dat ik wel had gelezen was zo vaag en diep en zwaar dat ik er alsnog niks van snapte :/ Dus toen ging ik maar naar de bieb, waar ze een archief hebben met allemaal academische teksten over die boeken. En die heb ik toen allemaal uitgeprint en geleerd. En dan zoek je gewoon op internet een samenvattinkje op. Werkte prima Je moet alle diepere lagen van het boek kennen, dus het heeft niet zo veel nut om alle details uit het verhaal te onthouden (bijv. hoe de kat van de hond van de oma van de neef van de tante van de hoofdpersoon heette) |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:35 | |
| I know that x'd Het is het tweede jaar dat ik dit mondeling moet overleven :') Alleen is elke docent anders met vragen ><
Ik moet namelijk het boek kennen, de samenvatting en de recensies xD |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:37 | |
| Hey guys ik ben alweer vrij van school :'D Iemand een topicje met Quiet? :3 |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:38 | |
| - Quietkit schreef:
- Hey guys ik ben alweer vrij van school :'D
Iemand een topicje met Quiet? :3 ik kan niet ik zit op school :S |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:40 | |
| - Icyrose schreef:
- I know that x'd Het is het tweede jaar dat ik dit mondeling moet overleven :') Alleen is elke docent anders met vragen ><
Ik moet namelijk het boek kennen, de samenvatting en de recensies xD Ow, huh, wat vaag xD Wat heeft t nou voor nut om recensies te kennen. - Maar ja dan de vraag wat voor nut literatuur heeft |
|
| |
Eef 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:40 | |
| - Quietkit schreef:
Iemand een topicje met Quiet? :3 Ik zou dat wel willen. Zal ik wat maken? Of wil jij dat graag? |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:41 | |
| - Quietkit schreef:
Iemand een topicje met Quiet? :3 ik kan wel een trainingstopic aanmaken zodra ik klaar ben met studeren^^ |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:43 | |
| @Mathias;; Ouch sterkte! D: @Redwhisker;; Sure, ze is eigenlijk al Apprentice dus t kan met elke Clan (': Ik heb jullie mening nodig, welke ava? Of die ik nu heb? &&@Hanna;; Sure :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:44 | |
| ^^ De onderste, of degene die je nu hebt (quiet is zo cute <3)
Iemand een topic met Tall? Ik heb zin om met hem te posten.. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:45 | |
| Ik vind de bovenste leuker |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|