|
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:45 | |
| |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| |
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:48 | |
| Yikes. Ik moet nu naar de huisarts om mn hechting bij mn borst te laten verwijderen. Vind t toch eng :3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:48 | |
| ^^ Wat heb je gedaan dan? En sterkte <'3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:54 | |
| Er zit heel veel huidkanker in de familie. M'n moeder had vorig jaar wat slechts :S En ook aan m'n vaders kant zit het niet helemaal goed. Dus ik liet mezelf checken op mijn moedervlekken, en toen zijn er 2 weggehaald: een bij m'n borst (die hechting mag er vandaag uit) en een onder m'n voet precies tussen m'n tenen. Daarvoor loop ik nu nog op krukken, omdat dat niet mag zweten en rekken enzo. Die hechtingen mogen er donderdag uit. Intussen wel al te horen gekregen dat de uitslag negatief was |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 14:55 | |
| ^^ Oef.. Sterkte <3 Wel super dat de uitslag negatief was! |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:01 | |
| |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:06 | |
| - Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
- I know that x'd Het is het tweede jaar dat ik dit mondeling moet overleven :') Alleen is elke docent anders met vragen ><
Ik moet namelijk het boek kennen, de samenvatting en de recensies xD Ow, huh, wat vaag xD Wat heeft t nou voor nut om recensies te kennen. - Maar ja dan de vraag wat voor nut literatuur heeft Tja xD Dat is de logica van mijn docente :') Vorig jaar heb ik bij een andere docente een 7,5 eruit weten te slepen, hopen dat me dat nu weer gaat lukken xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:09 | |
| - Icyrose schreef:
- Nimblekit schreef:
- Icyrose schreef:
- I know that x'd Het is het tweede jaar dat ik dit mondeling moet overleven :') Alleen is elke docent anders met vragen ><
Ik moet namelijk het boek kennen, de samenvatting en de recensies xD Ow, huh, wat vaag xD Wat heeft t nou voor nut om recensies te kennen. - Maar ja dan de vraag wat voor nut literatuur heeft Tja xD Dat is de logica van mijn docente :') Vorig jaar heb ik bij een andere docente een 7,5 eruit weten te slepen, hopen dat me dat nu weer gaat lukken xD Laat maar weten wat t geworden is Intussen zit ik knus in de wachtkamer. Altijd als je bij de wachtkamer binnen komt lopen, krijg je zo'n sneue 'hoi' van de mensen die er al zitten. Alsof je lotgenoten bent en je gezamelijk een vreselijk leven hebt. |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:15 | |
| @Eef; Merci~ Ik zal 't morgen laten weten x'D
En gl (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:18 | |
| Random vraag, maar de mensen met een mac, waar downloaden jullie Paint tool Sai? ik kon het niet vinden in de art corner.. |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:29 | |
| - Tallkit schreef:
- Random vraag, maar de mensen met een mac, waar downloaden jullie Paint tool Sai?
ik kon het niet vinden in de art corner.. http://painttool-sai.nl.softonic.com/Halverwege aan de linkerkant zie je dat het voor OSX is, dus ik denk dat deze het zal doen Nou dat was een ingreep van niks. Daar voelde ik niks van. Ik zit weer lekker op m'n kamer |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:36 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:39 | |
| Jeej! Haha ik heb je ontdekt! Je laat iemand anders een tekening maken van de o zo mooie koppel Dying x Cinder XD,nee ik vind het niet erg c:
Misschien moeten we maar een zoek topic in elkaar flansen voor de kittens c: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:40 | |
| - Cinderfell schreef:
- Jeej! Haha ik heb je ontdekt! Je laat iemand anders een tekening maken van de o zo mooie koppel Dying x Cinder XD,nee ik vind het niet erg c:
Misschien moeten we maar een zoek topic in elkaar flansen voor de kittens c: Ja :3 Mag ik? Kun je posten ^^ tenzij je dat al gedaan hebtEn stiekem was ik er al mee bezig x'D |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:43 | |
| - Whitelion schreef:
- Cinderfell schreef:
- Jeej! Haha ik heb je ontdekt! Je laat iemand anders een tekening maken van de o zo mooie koppel Dying x Cinder XD,nee ik vind het niet erg c:
Misschien moeten we maar een zoek topic in elkaar flansen voor de kittens c: Ja :3 Mag ik? Kun je posten ^^
tenzij je dat al gedaan hebt En stiekem was ik er al mee bezig x'D
Ik heb idd al gepost XD maar maak dat topic maar verder af c: |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:48 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:49 | |
| |
|
| |
Eef 47 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:49 | |
| Weet iemand een gratis bewerkprogramma? Ik werk nu met GIMP maar ik vind het eigenlijk niet zo lekker werken :/ Paint.net heb ik geprobeerd, maar ik kan geen MAC versie ervoor vinden. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 24 maa 2014 - 15:54 | |
| Omg,bunny er word al snel gereageerd c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|