Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Softvoice
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 DPKsfdL
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 10:55

Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:11

Alright ik heb twijfels guys
De tiener vorm van Jodie (A.K.A Beyond - two souls) lijkt toch echt veel op het meisje van The last of us, niet ?
M'n broer zegt van niet, maar wat weet hij er nou van, ik had ze naast elkaar getoond, en nog steeds zegt 'ie van niet...
En nu denk ik dus dat ik gek word xd
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:40

Klopt als een bus! Komt omdat voor dat soort games de cutscene's (die tussenstukjes tussen het gewone spel) geacteerd worden door echte mensen met van die rare pakken aan zodat ze daarvan de animatie kunnen maken.
Ellen Page is de actrice die Jodie en Ellie heeft geacteerd in beide games. Vandaar dat ze ook zoveel op elkaar lijken c: Dus je hebt echt wel gelijk over dat Jodie en Ellie hetzelfde zijn!
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:43

Yeah thnx xd
Hah nu zal IK 'es m'n broer kunnen uitlachen ;p

Uh ik zal maar beter afsluiten, over een kwartier ben ik niet alleen meer en zou ik maar beter 'liggen slapen' ;s
Redwhisker
Member
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:52

Kan je je eigenlijk als kat van de ene clan op het gebied van de andere clan begeven? Ik snap dat t gevaarlijker zou zijn en dat je weggestuurd kan worden. Maar is t ook echt tegen de regels?
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:53

Het zou wel kunnen maar dan heb je toestemming nodig van de clanleader van dat gebied.
Redwhisker
Member
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:56

Hmm jammer. Dat beperkt best wel je mogelijkheden om te posten.
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:57

Dat klopt, maar je kan altijd nog natuurlijk bij andere terretoria posten, al bij bloodclan weet ik het niet zeker.
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:59

Great da was 'k dus vergeten ;s
Aaw, hmm ik zal strx dan wel mn topic verplaatsen ;s

Maar nu ff rusten voor die paar min. dat 'k nog allen ben thuis ;/
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 11:59

Stormypaw schreef:
Het zou wel kunnen maar dan heb je toestemming nodig van de clanleader van dat gebied.
Volgensmij hadden we dat afgeschaft hoor..
Stormysoul
StarClan
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 12:00

@assie, gelooft je ma nog steeds dat je 'ziek' thuis bent?

@waz, echt? Wist ik niet, whoops
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 12:03

Denise;; wrm niet, ze liet me ook verder slapen dus ze zal het wel gelooft hebben denk ik xd
Maar kennelijk is het nog niet helemaal genezen, maar eig had ik al best naar school kunnen gaan xd
Nu maar hopen dat ze me niet deze namiddag naar school stuurt ;s
Flamesoul
Member
Denise
105
Actief

CAT'S PROFILE
Flamesoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 12:05

Aha! Toch nog beterschap he c:

--

Iemand topicje? Ik verveel me en heb toch uitval
Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 12:07

Nawh thnx ;s
God ik heb nog ff te gaan met mn topics en mn ipod aas niet volledig opgeladen ;s
Nou ik doe ff met slender en zie daarna of ik nog tijd/batterij over heb voor broken.
Redwhisker
Member
Eef
47
Actief

CAT'S PROFILE
Redwhisker
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 13:10

Firestar schreef:
Stormypaw schreef:
Volgensmij hadden we dat afgeschaft hoor..

Leuk! Kan denk ik ook voor spanning zorgen.
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 13:57

Nederlands mondeling leren is zo ontzettend saai .w.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:02

Icyrose schreef:

Waar gaat je mondeling over? Moet je ook zo'n pleidooi houden voor een bepaalde stelling?

Ik had serieus vorig jaar een vét goed mondeling, maar ik zat in een ongelofelijk dom groepje. Ik had het over belasting enzo, en ze gaven van tevoren aan dat ze mijn praatje niet begrepen. Dus ik het versimpelen en een beetje herhaling erin stoppen. Krijg ik een cijfer waar ik het dus écht niet mee eens was, omdat ik 'er herhaling in had gestopt'. Eh ja, dat deed ik dus om me aan te passen aan m'n publiek. Dat is juist goed lijkt me? Ik was ook best boos erom, vooral omdat alle mensen die gewoon 0 wereldkennis hadden in mijn groepje zaten, waardoor ik niet kon vertellen wat ik wilde vertellen.
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:04

Nimblekit schreef:
Icyrose schreef:

Waar gaat je mondeling over? Moet je ook zo'n pleidooi houden voor een bepaalde stelling?

Ik had serieus vorig jaar een vét goed mondeling, maar ik zat in een ongelofelijk dom groepje. Ik had het over belasting enzo, en ze gaven van tevoren aan dat ze mijn praatje niet begrepen. Dus ik het versimpelen en een beetje herhaling erin stoppen. Krijg ik een cijfer waar ik het dus écht niet mee eens was, omdat ik 'er herhaling in had gestopt'. Eh ja, dat deed ik dus om me aan te passen aan m'n publiek. Dat is juist goed lijkt me? Ik was ook best boos erom, vooral omdat alle mensen die gewoon 0 wereldkennis hadden in mijn groepje zaten, waardoor ik niet kon vertellen wat ik wilde vertellen.
Jep, de vloek van het groepswerk. Daarom haat ik groepswerkjes X'd
*komt piepen tijdens de pauze*
Nou ja, dit onderdeel is tenminste interessant x'D
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:07

Nimblekit schreef:
Icyrose schreef:

.

In je eentje 20 minuten praten over 8 verschillende boeken :'D Waaronder een Oud Nederlandse Ridder roman xD
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 14:09

Icyrose schreef:
Nimblekit schreef:
Icyrose schreef:

.

In je eentje 20 minuten praten over 8 verschillende boeken :'D Waaronder een Oud Nederlandse Ridder roman xD
20 mnuten? oO Bij ons mag een mondeling altijd maar max. 5 minuten duren anders valt zelfs de leerkracht in slaap x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: