How to break the ice? [open] - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 How to break the ice? [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Blue-eye
Member
How to break the ice? [open] - Pagina 3 DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: How to break the ice? [open]   How to break the ice? [open] - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:02

Blue-eye stopte met huilen na de woorden van Blocktail. 'Dat is echt heel erg lief van je, Blocktail.' zei ze. Ze wist niet hoe ze hem kon bedanken. Hij was zo behulpzaam. En hij gaf haar hoop. 'Maar je hoeft ook weer niet zo ver te gaan. Ik bedoel, ik red mezelf wel, toch?' zei ze met een glimlach door haar tranen heen. Ze hoopte dat het zo weer een beetje een vrolijk gesprek kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
How to break the ice? [open] - Pagina 3 DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: How to break the ice? [open]   How to break the ice? [open] - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:05

Nadat ze gestopt was met huilen en zei dar ze zichzelf wel kon redden zei Blocktail: "Dat tweede zei ik gewoon om je een beetje op te vrolijken" Na dat gezegd hebbende begon hij te lachen. "Weet je ik vind het gewoon grappig om soms eens te overdrijven hoor en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
How to break the ice? [open] - Pagina 3 DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: How to break the ice? [open]   How to break the ice? [open] - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:16

Blocktail zei dat hij het grappig vond om te overdrijven barste Blue-eye in lachen uit. Ze wist niet eens goed waarom. Maar het voelde heerlijk om weer eens gewoon uit volle borst te lachen. Ze hoefde niet meer alleen te zijn! Zie je nou wel! Have courage, have faith. Everything will be okay!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
How to break the ice? [open] - Pagina 3 DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: How to break the ice? [open]   How to break the ice? [open] - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:28

Blocktail was blij om Blue-eye weer blij te zien en vroeg dus: "Is alles weer ok?". Hij dacht dat Blue-eye zich mss wel dood zou gaan lachen. Hij ging liggen en likte zachtjes zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
How to break the ice? [open] - Pagina 3 DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: How to break the ice? [open]   How to break the ice? [open] - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:40

Blocktail vroeg of alles weer oke was. 'Ja.' antwoordde Blue-eye, en ze stopte met lachen. Blocktail likte zijn borst, en Blue-eye begon zichzelf ook te wassen. Ze keek naar hem. Hij was degene die haar gered had. Hij was haar eerste vriend. 'Als je ooit hulp nodig hebt, dan ben ik er voor je. Ik ben je eeuwig dankbaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
How to break the ice? [open] - Pagina 3 DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: How to break the ice? [open]   How to break the ice? [open] - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 19:47

Toen Blue-eye zei dat ze hem eeuwig dankbaar was boog Blocktail zijn kop en zei: "Daar ben je natuurlijk clangenoten voor, en vrienden natuurlijk". Hij hoopte nu dat hem nooit zoiets zou overkomen, en vergat zijn verleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
How to break the ice? [open] - Pagina 3 DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: How to break the ice? [open]   How to break the ice? [open] - Pagina 3 Icon_minitimema 24 maa 2014 - 21:48

'Daar ben je natuurlijk clangenoten voor, en vrienden natuurlijk.' zei Blocktail. Nu was het 100% zeker. Hij was een vriend. 'Ik heb weer trek, ik ga jagen. Ik zal jou vast en zeker nog wel een keer tegen komen. Ik ben je nog steeds eeuwig dankbaar.' zei Blue-eye en ze liep weg. Maar voor ze de struiken in verdween, keek ze nog even achterom naar Blocktail. Ze keek er naar uit hem weer eens te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: How to break the ice? [open]   How to break the ice? [open] - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
How to break the ice? [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: