|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:32 | |
| Zou ik deze uiterlijk houden? OF de vorige? |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:32 | |
| - Wretchedpaw schreef:
- Tinderpaw schreef:
- Wretchedpaw schreef:
- Ik vind wel dat er iets meer mensen mogen reageren op het vertrek topic van Stormstar D:
Sorreh dear, ik heb al een tijdje op de planning staan te reageren met Autumnwish, zal kijken of ik van de week tijd heb D; Yeeyyeey <3! Ik wil ook nog met Honeypaw posten, maar ik heb nog geen tijd gehad ;w; |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:33 | |
| - Cinderfell schreef:
- Zou ik deze uiterlijk houden? OF de vorige?
Ik vond haar vorige uiterlijk (en setje) leuker, om eerlijk te zijn ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:34 | |
| - Whispersong schreef:
- Cinderfell schreef:
- Zou ik deze uiterlijk houden? OF de vorige?
Ik vond haar vorige uiterlijk (en setje) leuker, om eerlijk te zijn ^^ True,ik stel de vorige in(deze hou ik bij <3) |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:35 | |
| |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:48 | |
| - Whispersong schreef:
- Duckkit schreef:
- Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duskcloud schreef:
- Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
- Hmm... Zal ik proberen om een soort adoptables forum te maken? Ik zit zelf een beetje te twijfelen...
Sounds cool^^ Thanks :33
Ik ben al sinds vanochtend (rond halfelf of elf uur ofzo) bezig met het idee uit te typen zodat anderen het wat beter snappen als ik het moet uitleggen. Het lijkt me leuk zeg het als die af is. Ja, dat klinkt echt leuk. Dankje :3
en Springleaf, ik denk dat het nog lang zal duren totdat het af is, aangezien ik nog niet eens begonnen ben met het forum zelf, ik ben alleen bezig met het idee uit te schrijven ^^ Wat is eigenlijk een Adoptables? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:54 | |
| - Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duckkit schreef:
- Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duskcloud schreef:
- Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
- Hmm... Zal ik proberen om een soort adoptables forum te maken? Ik zit zelf een beetje te twijfelen...
Ik ben al sinds vanochtend (rond halfelf of elf uur ofzo) bezig met het idee uit te typen zodat anderen het wat beter snappen als ik het moet uitleggen. Het lijkt me leuk zeg het als die af is. Ja, dat klinkt echt leuk. Dankje :3
en Springleaf, ik denk dat het nog lang zal duren totdat het af is, aangezien ik nog niet eens begonnen ben met het forum zelf, ik ben alleen bezig met het idee uit te schrijven ^^ Wat is eigenlijk een Adoptables? Een Adoptables Site is een site waar je digitale dieren/wezens kunt adopteren en soms ook verzorgen. Chicken Smoothie is een voorbeeld van een adoptables site. |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:56 | |
| - Whispersong schreef:
- Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duckkit schreef:
- Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duskcloud schreef:
- Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
en Springleaf, ik denk dat het nog lang zal duren totdat het af is, aangezien ik nog niet eens begonnen ben met het forum zelf, ik ben alleen bezig met het idee uit te schrijven ^^ Wat is eigenlijk een Adoptables? Een Adoptables Site is een site waar je digitale dieren/wezens kunt adopteren en soms ook verzorgen. Chicken Smoothie is een voorbeeld van een adoptables site. Bedankt, Squiby is er dus ook een. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:59 | |
| - Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duckkit schreef:
- Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duskcloud schreef:
- Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
en Springleaf, ik denk dat het nog lang zal duren totdat het af is, aangezien ik nog niet eens begonnen ben met het forum zelf, ik ben alleen bezig met het idee uit te schrijven ^^ Wat is eigenlijk een Adoptables? Een Adoptables Site is een site waar je digitale dieren/wezens kunt adopteren en soms ook verzorgen. Chicken Smoothie is een voorbeeld van een adoptables site. Bedankt, Squiby is er dus ook een. Jup, Squiby is er ook een ^^ |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 16:10 | |
| Home <3
Nu topic maken met Lion <33 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 16:11 | |
| Iemand een topicje met deze elder? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 16:30 | |
| - Ik kon het niet laten en ben begonnen met adoptables ontwerpen voor mijn forum:
Okay, eigenlijk is alleen het kat-wezen nieuw, ik kan gewoon geen afstand doen van mijn Sliss (wezen dat ik een eeuwigheid geleden op de basisschool heb verzonnen voor mijn Magic Pets kaartspel) <3
|
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 16:34 | |
| |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 16:40 | |
| Mooi indeed! Knap gedaan Whispersong! *is ashamed because she doesn't know your real name*
Bo Yo! ^^ Ik ben er klaar voor man!
Morgen om half 4 uit m'n warme bedje om mijn ouders op te halen van 't vliegveld :') |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 16:49 | |
| @Emma; Hij staat er :') En waar waren je ouders dan heen dan? O.o |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 16:53 | |
| @Emma&Duckkit, dankjullie (Emma, bedankt dat je me er aan herinnerd dat ik mijn rl naam nog in moet vullen xD) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:01 | |
| You're welcome MARIEKE! Ik wist het wel!! Ik verwachtte het al!! 'k durfde alleen niets te zeggen omdat ik Dieuw en Endria ook al de hele tijd door elkaar haal x'D -sorry guys!- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:07 | |
| - Tallkit schreef:
- You're welcome MARIEKE! Ik wist het wel!! Ik verwachtte het al!! 'k durfde alleen niets te zeggen omdat ik Dieuw en Endria ook al de hele tijd door elkaar haal x'D -sorry guys!-
haha xD Ik ben ook wel eens verward met Bo (Lionbeat & Jaytail Bo) en heb zelf de twee Chrissen al een keer door elkaar gehaald (dat was echt vernederend ._.) |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:07 | |
| Ik heb ook zin in het maken van een forum maar ik weet niet wat voor een. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:08 | |
| Nieuw os'je Dying: |