|
|
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:11 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:15 | |
| - Whispersong schreef:
- Tallkit schreef:
- You're welcome MARIEKE! Ik wist het wel!! Ik verwachtte het al!! 'k durfde alleen niets te zeggen omdat ik Dieuw en Endria ook al de hele tijd door elkaar haal x'D -sorry guys!-
haha xD
Ik ben ook wel eens verward met Bo (Lionbeat & Jaytail Bo) en heb zelf de twee Chrissen al een keer door elkaar gehaald (dat was echt vernederend ._.) Whut?! Twee Chrissen!!!??? *compleet in de war* Ik ken er maar een!!! (denk ik…) Bo ^^ Yo, ik ga reageren |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:21 | |
| Ik wordt gek!!! Mijn broer zit met te helpen met een soort forum te bedenken en verzint carsforum enz. Verschrikkelijk. Weten jullie iets? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:22 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:23 | |
| Over tekenen gesproken, weten jullie een echt goed tekenprogramma dat je op internet kan downloaden? Mijn computer doet niet aan cd's... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:24 | |
| - Tallkit schreef:
- Over tekenen gesproken, weten jullie een echt goed tekenprogramma dat je op internet kan downloaden? Mijn computer doet niet aan cd's...
Ik gebruik Krita, waar je dat kunt downloaden staat volgesmij ergens in de Art Corner ^^ |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:25 | |
| - Tallkit schreef:
- Over tekenen gesproken, weten jullie een echt goed tekenprogramma dat je op internet kan downloaden? Mijn computer doet niet aan cd's...
Gimp :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:26 | |
| ^^ Oke, thanx! Dan post ik nu snel nog ff met Tall en dan ga ik posten met Fire ;D |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:35 | |
| - Duckkit schreef:
- Ik wordt gek!!! Mijn broer zit met te helpen met een soort forum te bedenken en verzint carsforum enz. Verschrikkelijk. Weten jullie iets?
Verlos me!!!!!! |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:37 | |
| - Duckkit schreef:
- Duckkit schreef:
- Ik wordt gek!!! Mijn broer zit met te helpen met een soort forum te bedenken en verzint carsforum enz. Verschrikkelijk. Weten jullie iets?
Verlos me!!!!!! Misschien kun je eerst bedenken wat voor forum je wil maken: Een RPG forum zoals dit forum of een "gewoon" forum waar je over bepaalde onderwerpen kunt praten. |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:38 | |
| - Wolfie schreef:
- Duckkit schreef:
- Duckkit schreef:
Verlos me!!!!!! Misschien kun je eerst bedenken wat voor forum je wil maken: Een RPG forum zoals dit forum of een "gewoon" forum waar je over bepaalde onderwerpen kunt praten. Een RPG forum. |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:39 | |
| Helluw! (: Ik denk dat ik een heel snel postje in elkaar flans, en dan verder ga doen voor school en op CH <3 xD
Duckkit, Iets over honden, katten, wolven en paarden komt het meeste voor op het vlak van dieren dan. Ik heb ook al gedacht over dingen in de onderwaterwereld :33 Of over vogels. DUCKS! xD
Iemand die een setje voor me wilt make voor Lizardpaw? *puppyeyes* Ik ben niet in een setjes bij, vrees ik... -ik vind het nog steeds SUPER raar om Lizardpaw te schrijven Dx- |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:42 | |
| Bedankt, uuuuuuuuuuuuhm over... Ducks... |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:45 | |
| Moet zo naar het ziekenhuis om the checken of ik een blindedarm ontsteking heb ;-; |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:46 | |
| Awh... Sterkte Annemeike! En hopen van niet! <3 |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:46 | |
| Dat is vervelend. Ik mag voor je hopen dat je het niet hebt. |
|
| |
mathias 11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:47 | |
| hallo iedereen ben nieuw hier ik verveel me elke dag steendood enzo... |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:50 | |
| |
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 17:51 | |
| Welkom, Mistpels ^^
Ik hoor niet bij de Staff of zo, maar ik wil wel eventjes zeggen dat alle namen van Clankatten op dit forum in het Engels zijn ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|