|
|
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:36 | |
| sorry voor dubbelposten, mijn computer wou ff nie editten :O (half capuuut O:) )
@Dyingpaw: Hoi! ga jij eignlijk nog op dat topic reageren? |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:39 | |
| - Willowkit schreef:
- pfft, ik had vandaag vrij. Gister van 8u s'morgens tot 7.30u s'avonds gewerkt.
Mega veel frans, megaveel voor economie (SEI), een grotetoets van Techniek, actuataak Aarderijkskunde, Actuataak SEI, Spreekbeurt Nederlands, test engels,... whaaa! kwerd gister zot xD Ocharm :O SEI is echt een stom vak Xd *vind ik* En ja, ik zal es ff reageren :3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:40 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:44 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:45 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 Kan ook XD Ik vraag me alleen af wanneer nu eindelijk de ceremonie komt,normaal zou het dit weekend komen. Zometeen douche :c |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:45 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 Kan ook XD Ik vraag me alleen af wanneer nu eindelijk de ceremonie komt,normaal zou het dit weekend komen. Zometeen douche :c Ik zou der niet opjagen :3 Misschien is ze er op dit eigenste moment mee bezig ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:48 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 Kan ook XD Ik vraag me alleen af wanneer nu eindelijk de ceremonie komt,normaal zou het dit weekend komen. Zometeen douche :c Ik zou der niet opjagen :3 Misschien is ze er op dit eigenste moment mee bezig ^^ Kan ook XD,was gewoon een bezoekje naar toekomst gaan brengen. straks dartelen er pluizenbollen met de kleuren van Cinder en Dying rond XD |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:51 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 Kan ook XD Ik vraag me alleen af wanneer nu eindelijk de ceremonie komt,normaal zou het dit weekend komen. Zometeen douche :c Ik zou der niet opjagen :3 Misschien is ze er op dit eigenste moment mee bezig ^^ Kan ook XD,was gewoon een bezoekje naar toekomst gaan brengen. straks dartelen er pluizenbollen met de kleuren van Cinder en Dying rond XD Dat zou zo cool zijn ^^" maar daar zijn ze nu nog een béétje te jong, vind je niet? |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:52 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 Kan ook XD Ik vraag me alleen af wanneer nu eindelijk de ceremonie komt,normaal zou het dit weekend komen. Zometeen douche :c Ik zou der niet opjagen :3 Misschien is ze er op dit eigenste moment mee bezig ^^ Kan ook XD,was gewoon een bezoekje naar toekomst gaan brengen. straks dartelen er pluizenbollen met de kleuren van Cinder en Dying rond XD Dat zou zo cool zijn ^^" maar daar zijn ze nu nog een béétje te jong, vind je niet? Ja eigenlijk wel XD 2 zwartjes en 2 grijzjes XD |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:52 | |
| - Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 Kan ook XD Ik vraag me alleen af wanneer nu eindelijk de ceremonie komt,normaal zou het dit weekend komen. Zometeen douche :c Ik zou der niet opjagen :3 Misschien is ze er op dit eigenste moment mee bezig ^^ Kan ook XD,was gewoon een bezoekje naar toekomst gaan brengen. straks dartelen er pluizenbollen met de kleuren van Cinder en Dying rond XD Dat zou zo cool zijn ^^" maar daar zijn ze nu nog een béétje te jong, vind je niet? Ik ben inderdaad bezig met de ceremonie. Ik hoop hem vanavond af te krijgen. ^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:54 | |
| - Everstar schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 Kan ook XD Ik vraag me alleen af wanneer nu eindelijk de ceremonie komt,normaal zou het dit weekend komen. Zometeen douche :c Ik zou der niet opjagen :3 Misschien is ze er op dit eigenste moment mee bezig ^^ Kan ook XD,was gewoon een bezoekje naar toekomst gaan brengen. straks dartelen er pluizenbollen met de kleuren van Cinder en Dying rond XD Dat zou zo cool zijn ^^" maar daar zijn ze nu nog een béétje te jong, vind je niet? Ik ben inderdaad bezig met de ceremonie. Ik hoop hem vanavond af te krijgen. ^^ Jong zijn ze nog maar een toekomst wacht nog XD Yay ceremonie op komst XD ik kom straks zeker op mob |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:54 | |
| Gosh en dan te bedenken dat dit wellicht mijn record aantal planten in een uur tijd is 0.0 behalve als ik die 80 planten in een half uur erbij reken die me 'eens' gelukt was om te kennen xD *juicht voor zichzelf* No more plants for me today xd |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 18:55 | |
| - Cinderpaw. schreef:
- Everstar schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Cinderpaw. schreef:
- Dyingpaw schreef:
- Hoi iedereen ^^
Bunny! Effe een vraagje,ze zijn partners hé,zou ik nu voor de award van partners gaan? XD Ik zou wachten tot na de ceremonie voor ze 'officieel' partners zijn, niet? :3 Kan ook XD Ik vraag me alleen af wanneer nu eindelijk de ceremonie komt,normaal zou het dit weekend komen. Zometeen douche :c Ik zou der niet opjagen :3 Misschien is ze er op dit eigenste moment mee bezig ^^ Kan ook XD,was gewoon een bezoekje naar toekomst gaan brengen. straks dartelen er pluizenbollen met de kleuren van Cinder en Dying rond XD Dat zou zo cool zijn ^^" maar daar zijn ze nu nog een béétje te jong, vind je niet? Ik ben inderdaad bezig met de ceremonie. Ik hoop hem vanavond af te krijgen. ^^ Jong zijn ze nog maar een toekomst wacht nog XD Yay ceremonie op komst XD ik kom straks zeker op mob Ik kan toch goed gokken, niet? :3 En ik moet eens een onderschrift maken voor Everstar, & Haast je vooral niet al té erg ^^" @Lavender: *juigt* Goed gedaan ^^" |
|
| |
Isa :3 663 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 19:01 | |
| //Bo-2 Ow nee dan gaat het hem niet worden denk ik :'D |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 19:03 | |
| @Everstar: Jeeej, kan niet wachten totdat Kleine Willowkit apprentice word, ze wacht al zo lang totdat ze eindelijk uit het kamp kan @Dyingpaw: he remember |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 19:06 | |
| - Dawnflight schreef:
- //Gabs
Ja ik dacht al dat jij het was xD
//Cees Hahaha ja ik wist dat één van de twee nieuwe mods Cees heette en de andere Linn, maar ik had geen flauw idee wie wie is :'D
//Bo-2 Het zou sowieso nog wel even duren, want Storm en Dawn moeten er eerst nog heen voordat de ceremonie begint :'D
Wie anders kan ik zijn xD |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 19:08 | |
| Back van douche! Wajo ik ben snel! |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 19:09 | |
| |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 19:10 | |
| Boek zit in de helft, blijkt dat ik er een besprekking van moet maken... Ach, dat ga ik nog wel doen... Ooit x3 Bio gedaan en wiskunde is voor strx.
Sow, waar eerst posten? :3
EDIT: OMG, Starling is so mean :'3 |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 19:17 | |
| @Snow: zin in een topicje met Daykit? Ze kan niet praten ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |