|
|
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 11:18 | |
| Goeeedemorgen n.n
Ik ben de laatste tijd zo moe, maar ik weet niet waar het van komt, echt raar :') |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 11:32 | |
| - Whispersong schreef:
- Hmm... Zal ik proberen om een soort adoptables forum te maken? Ik zit zelf een beetje te twijfelen...
|
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 11:55 | |
| Zo,laptop een beetje opgekuist. |
|
| |
Endria 342 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:00 | |
| - Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
- Hmm... Zal ik proberen om een soort adoptables forum te maken? Ik zit zelf een beetje te twijfelen...
Sounds cool^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:28 | |
| - Duskcloud schreef:
- Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
Sounds cool^^ Thanks :33 Ik ben al sinds vanochtend (rond halfelf of elf uur ofzo) bezig met het idee uit te typen zodat anderen het wat beter snappen als ik het moet uitleggen. |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:32 | |
| - Whispersong schreef:
- Duskcloud schreef:
- Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
Sounds cool^^ Thanks :33
Ik ben al sinds vanochtend (rond halfelf of elf uur ofzo) bezig met het idee uit te typen zodat anderen het wat beter snappen als ik het moet uitleggen. Het lijkt me leuk zeg het als die af is. |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:33 | |
| Ik vind wel dat er iets meer mensen mogen reageren op het vertrek topic van Stormstar D: |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:35 | |
| - Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duskcloud schreef:
- Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
Ik ben al sinds vanochtend (rond halfelf of elf uur ofzo) bezig met het idee uit te typen zodat anderen het wat beter snappen als ik het moet uitleggen. Het lijkt me leuk zeg het als die af is. Ja, dat klinkt echt leuk. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:37 | |
| - Duckkit schreef:
- Springleaf schreef:
- Whispersong schreef:
- Duskcloud schreef:
- Whispersong schreef:
- Whispersong schreef:
Ik ben al sinds vanochtend (rond halfelf of elf uur ofzo) bezig met het idee uit te typen zodat anderen het wat beter snappen als ik het moet uitleggen. Het lijkt me leuk zeg het als die af is. Ja, dat klinkt echt leuk. Dankje :3 en Springleaf, ik denk dat het nog lang zal duren totdat het af is, aangezien ik nog niet eens begonnen ben met het forum zelf, ik ben alleen bezig met het idee uit te schrijven ^^ |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:38 | |
| Oh, maar zeg het dan toch maar ik ben echt benieuwd. W aarmee doe je het eigenlijk? |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:49 | |
| Ugh,hopelijk is de misselijkheid over tegen donderdag(terug naar school en hoef ik me niet te vervelen.) Ondertussen effe rond gesnuffeld wat aan misselijkheid(ziektes) kunnen vastzitten,vooral gekeken wat har opvalt(misselijkheid,oververmoeid,bleek,geen eetlust,slap) maar echt wijzer ben ik er niet uit geworden XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:49 | |
| Hm.. Ik vraag me af of ik hier op WC een topic aan mag maken voor mijn idee... |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:50 | |
| Nu ik het zo zie ziet Cinderfell er nu héél anders uit XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:53 | |
| @AA,Dat viel me ook al op ;3 |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 14:58 | |
| - Wretchedpaw schreef:
- Ik vind wel dat er iets meer mensen mogen reageren op het vertrek topic van Stormstar D:
Sorreh dear, ik heb al een tijdje op de planning staan te reageren met Autumnwish, zal kijken of ik van de week tijd heb D; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:00 | |
| - Mah Forum Idea (gekopieerd van Kickstart):
Ik vind het leuk om forums en adoptables sites te maken, maar sinds een tijdje zijn er geen goede gratis hosts voor adoptables sites meer (tot zo ver ik weet). De site die ik eerst altijd gebruikte, MyAdopts, is er een tijdje geleden mee gestopt, waardoor ik dus op zoek moest naar een nieuwe. Ik heb nu een idee om een soort forum-based adoptables site te maken, waarbij je je diertje(s) verzorgd met behulp van een soort roleplay posts. Deze posts worden geplaatst in het topic van het desbetreffende dier, je mag ook in de topics van andermans diertjes posten om hen te helpen (of misschien tegen te zitten) met het verzorgen van dat diertje.
.:Starten:. Als je start op het forum, mag je een dier uitkiezen (misschien dat ik weer Magic Pets ga gebruiken, maar dat weet ik nog niet zeker). Daarna moet je een geslacht kiezen voor het dier en hem/haar een naam geven (dit gebeurt allemaal via een soort aanmeldingspost in een topic). Daarna moet je een topic aanmaken in een bepaald subforum waar je een lijst van al je geadopteerde dieren bijhoud met een linkje naar hun "verzorgtopic" zodat jij (en anderen) niet door een hele lijst van topics hoeft te spitten om het juiste topic te vinden (áls het ooit super actief wordt en/of er een hele hoop verzorgtopics zijn).
.:Verzorgtopics:. In de eerste post van het verzorgtopic van een diertje moeten een aantal dingen vermeld staan. Onder deze dingen vallen een plaatje van het dier (dit kan gewoon een plaatje zijn dat bij de beschrijving van de soort op het forum staat, maar ook een zelfgemaakte tekening), de naam van het dier, het geslacht van het dier, het aantal punten dat het diertje verdiend heeft, de levensfase en de diersoort. Je mag zelf altijd nog dingen aan deze lijst toevoegen, bijvoorbeeld het karakter van het diertje of een soort stamboom.
.:Verzorgposts:. Het aantal verzorgposts in een verzorgtopic bepaald hoe snel het diertje groeit, want hoe vaker het verzorgt wordt, hoe sneller het een nieuwe levensfase bereikt. Het aantal posts voor een nieuwe levensfase hangt af van de diersoort. In verzorgposts mag je gewoon verzinnen wat het diertje doet en hoe het op jou reageert, hoewel je je wel aan het karakter van het diertje moet houden (als de eigenaar van het diertje een karakter heeft opgeschreven).
.:Punten:. Door het schrijven van verzorgposts krijg je punten (waar ik nog een naam voor moet verzinnen), met deze punten kun je nieuwe diertjes of spullen voor je diertjes kopen. Je kunt je diertjes ook verkopen aan andere leden om meer van deze punten te verdienen. Misschien dat ik soms wedstrijden op het forum organiseer waarbij je onder andere deze punten kunt verdienen.
.:Breeden:. Als een diertje de levensfase Volwassen heeft bereikt, is het mogelijk om deze te breeden met een dier van het andere geslacht. Dit andere dier kan van jezelf zijn, maar ook van iemand anders. Als je twee diertjes wil breeden, moet één van de eigenaren van het koppel een berichtje sturen naar een admin met daarin de namen, geslachten, diersoorten en wie de eigenaar is van de dieren. Als dit berichtje verstuurd is, zal de admin zo snel als het hem/haar uitkomt een PM terugsturen met de uitkomst van het "nestje". Deze PM bevat de gegevens van de jonge dieren (diersoort, geslacht en eventuele bijzonderheden). Hybrids krijgen is zeer waarschijnlijk niet mogelijk op het forum.
Ik weet nog niet zeker of ik het ga uitvoeren en wie ik om hulp ga vragen (als ik het ga uitvoeren), aangezien ik weet dat het veel werk gaat worden
Ik plaats het ff hier aangezien ik niet weet of ik er een apart topic voor mag aanmaken ^^ |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:03 | |
| @Whispersong, waarmee ga je het maken? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:08 | |
| - Springleaf schreef:
- @Whispersong, waarmee ga je het maken?
Ik ga proberen om het gewoon via Actieforum te maken |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:13 | |
| - Whispersong schreef:
- Springleaf schreef:
- @Whispersong, waarmee ga je het maken?
Ik ga proberen om het gewoon via Actieforum te maken Leuk ik ga misschien ook een forum maken. |
|
| |
307 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 11 maa 2014 - 15:23 | |
| - Tinderpaw schreef:
- Wretchedpaw schreef:
- Ik vind wel dat er iets meer mensen mogen reageren op het vertrek topic van Stormstar D:
Sorreh dear, ik heb al een tijdje op de planning staan te reageren met Autumnwish, zal kijken of ik van de week tijd heb D; Yeeyyeey <3! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|