|
|
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:59 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Tinderkit schreef:
- Zo, apprentice setje <3
Cute :3 Thanks<3 |
|
| |
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:00 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- ooohhh Courage, sister of Battle (:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior Ohh, misschien dat we dan een topic kunnen doen dat Courage helemaal verdrietig is bij hem enzo? maar maar ik kan ook doen dat hij buiten het kamp half instort en dat ze hem meesleept terug, kan ze nog heel even met hem praten voor het helemaal fout gaat Dat is veel beter ^^ Stuur maar een pm als het zover is! |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:01 | |
| - Hiddendance schreef:
- Hiddendance schreef:
- Zou iemand zo lief willen zijn om me te helpen met goeie Apprentice plaatjes te zoeken voor Lizardkit/-paw? c': Ik zou je heel erg dankbaar zijn! <3
Als je zin hebt, stuur dan even een PM naar Hiddendance want ik moet weg nu xD Doei ppl! Doei vakantie... Doei vrijetijd... Dx Idd :c Oke en we gaan weer aftellen *Nog 4 weken tot Paasvakantie* |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:02 | |
| - Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior Ohh, misschien dat we dan een topic kunnen doen dat Courage helemaal verdrietig is bij hem enzo? maar maar ik kan ook doen dat hij buiten het kamp half instort en dat ze hem meesleept terug, kan ze nog heel even met hem praten voor het helemaal fout gaat Dat is veel beter ^^ Stuur maar een pm als het zover is! Ik kan ook mn post van Snowy afmaken en aan het topic beginnen |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:02 | |
| - Squirrelkit schreef:
- Hiddendance schreef:
- Hiddendance schreef:
- Zou iemand zo lief willen zijn om me te helpen met goeie Apprentice plaatjes te zoeken voor Lizardkit/-paw? c': Ik zou je heel erg dankbaar zijn! <3
Als je zin hebt, stuur dan even een PM naar Hiddendance want ik moet weg nu xD Doei ppl! Doei vakantie... Doei vrijetijd... Dx Idd :c Oke en we gaan weer aftellen *Nog 4 weken tot Paasvakantie* +1 xC |
|
| |
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:03 | |
| - Tinderkit schreef:
En was de eigenaar van Glacialvoice niet gestopt?;3; EDIT: Nevermind <3 Glacial is van eigenaar gewisseld ergens in de history. xD K heb d'r een tijdje terug overgenomen ;3 &nd nice setje. |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:04 | |
| - Glacialvoice schreef:
- Tinderkit schreef:
En was de eigenaar van Glacialvoice niet gestopt?;3; EDIT: Nevermind <3 Glacial is van eigenaar gewisseld ergens in de history. xD K heb d'r een tijdje terug overgenomen ;3 &nd nice setje. Thanks~ Ik heb echt de neiging om heel flauw te zijn en Tinder geen Engels te laten begrijpen. xD *trololol* |
|
| |
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:06 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior Ohh, misschien dat we dan een topic kunnen doen dat Courage helemaal verdrietig is bij hem enzo? maar maar ik kan ook doen dat hij buiten het kamp half instort en dat ze hem meesleept terug, kan ze nog heel even met hem praten voor het helemaal fout gaat Dat is veel beter ^^ Stuur maar een pm als het zover is! Ik kan ook mn post van Snowy afmaken en aan het topic beginnen Sure, maar dan post ik morgen. Ik ga vroeg slapen vanavond :') |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:06 | |
| Lol, drie posts in één post met dri echt verschillende karakters x3 |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:07 | |
| - Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior Ohh, misschien dat we dan een topic kunnen doen dat Courage helemaal verdrietig is bij hem enzo? maar maar ik kan ook doen dat hij buiten het kamp half instort en dat ze hem meesleept terug, kan ze nog heel even met hem praten voor het helemaal fout gaat Dat is veel beter ^^ Stuur maar een pm als het zover is! Ik kan ook mn post van Snowy afmaken en aan het topic beginnen Sure, maar dan post ik morgen. Ik ga vroeg slapen vanavond :') Okee dan pm ik hem wel gewoon naar courage (: |
|
| |
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:14 | |
| - Tinderkit schreef:
- Glacialvoice schreef:
- Tinderkit schreef:
En was de eigenaar van Glacialvoice niet gestopt?;3; EDIT: Nevermind <3 Glacial is van eigenaar gewisseld ergens in de history. xD K heb d'r een tijdje terug overgenomen ;3 &nd nice setje. Thanks~
Ik heb echt de neiging om heel flauw te zijn en Tinder geen Engels te laten begrijpen. xD *trololol* Dat zal Glacial niet leuk vinden xD Tinder en Glacial zijn volgens mij bijna elkaars tegenpolen >3 I mean, just look at their names x) |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:19 | |
| - Glacialvoice schreef:
- Tinderkit schreef:
- Glacialvoice schreef:
- Tinderkit schreef:
En was de eigenaar van Glacialvoice niet gestopt?;3; EDIT: Nevermind <3 Glacial is van eigenaar gewisseld ergens in de history. xD K heb d'r een tijdje terug overgenomen ;3 &nd nice setje. Thanks~
Ik heb echt de neiging om heel flauw te zijn en Tinder geen Engels te laten begrijpen. xD *trololol* Dat zal Glacial niet leuk vinden xD Tinder en Glacial zijn volgens mij bijna elkaars tegenpolen >3 I mean, just look at their names x) Totally went there. x'D |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:24 | |
| topicje maken voor Battle <3 |
|
| |
Amy 92
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:39 | |
| Pearpaw |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:45 | |
| Ik heb alle naampjes die veranderd moesten worden veranderd. |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:45 | |
| ik ben echt gemeeeen voor battle |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:47 | |
| Wait.. Fadingkit is Fadingpaw geworden? Huh? Moesten ze bij deze ceremonie Apprentice worden dan?o; |
|
| |
Amy 92
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:55 | |
| @Soof, de Fadingkit van Leafstorms nestje, die van Melissa. |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 21:56 | |
| - Pearpaw schreef:
- @Soof, de Fadingkit van Leafstorms nestje, die van Melissa.
Oh gelukkig x'D Pfieeeeeeeeeeeuw :'3 |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:02 | |
| Gosh dat ritme Nou al afsluiten, maar weer vroeg op, dinsdag en woensdag vroeg op, donderdag I dunno, vrijdag vroeg op en dat voor 3 weken lang D: Dan maar aftellen tot de volgende vakantie, ofwel aftellen tot de examens (waarbij ik veelal overdag uitrust ipv studeren) Thus, hey evry'B ik ben er maar es vandoor |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|