|
|
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:08 | |
| Pff. Maandag en dinsdag ben ik wel gewoon online hier, maar woensdag, donderdag en vrijdag zullen jullie mij niet veel zien peepz! Helaas hebben de docenten wat toetsen gepland, waarvan een aantal van vakken zijn die mij niet erg gunstig liggen. Soo x'D |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:14 | |
| Sterkte! Ik denk dat het voor ons allemaal een drukke periode is |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:21 | |
| Oef.. Sterkte Daan! Ik denk indd dat Babs gelijk heeft, wat hebben docenten toch met toetsen? Nog ff posten, en dan ben ik weg Peepz, morgen 2de beginnen~ Chill begin van de week
Trouwens Babs, ^^ Tinder's setje is echt adorable <'3
|
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:21 | |
| |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:25 | |
| Vreemde vraag maar is het ziek als je uit verdriet en angst de lucht uit je maag zuigt? Want volgens mij heb ik een fobie. Ofwel schoolangst ofzo...
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:33 | |
| ^^ Assie, ik weet niet… Gek ben je niet hoor ;') Dit heb ik ook best vaak gehad, ik weet niet of het helpt, maar ik dacht toen altijd gewoon zo van 'tja.. Ik kan er nu niets aan doen behalve goed slapen, we kijken wel wat morgen brengt.' En tot nu toe is het goed gegaan.
M'n pm box staat altijd voor je open! ~ |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:34 | |
| well anyway guys, deze meis gaat slapie doen |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:37 | |
| Ah ik wilde vroeg gaan slapen maar uiteindelijk blijf ik nu weer beneden, en zal ik wss weer in bed gaan rond 11-11.30 u :/ Bedankt voor de steun en tip trouwens. Uiteindelijk zal het morgen ook wel meevallen maar het is nu dat ik vrees voor een nieuwe aanval, als ik in bed lig :/ en die wil ik nooit meer. Ook al heeft blijven zitten geen enkele oplossing. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:39 | |
| Hey gen what's wrong? Ik kreeg je sms en nu wil ik echt weten wat er is ;c
Pijn is me aan het verscheuren, ik kan er niet door slapen :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:40 | |
| - Spider schreef:
- Ah ik wilde vroeg gaan slapen maar uiteindelijk blijf ik nu weer beneden, en zal ik wss weer in bed gaan rond 11-11.30 u :/
Bedankt voor de steun en tip trouwens. Uiteindelijk zal het morgen ook wel meevallen maar het is nu dat ik vrees voor een nieuwe aanval, als ik in bed lig :/ en die wil ik nooit meer. Ook al heeft blijven zitten geen enkele oplossing. Ik weet niet wat je precies bedoelt met aanval -waarschijnlijk van voor mijn tijd- -voelt zich McGee- Maar ik hoop voor je dat het goedkomt <'3 En bekijk het van de zonnige kant, met wie kan je beter je avond spenderen dan met ons?? xD ^^ Bo? What's wrong? |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:43 | |
| Quinny. Meer kan ik niet kwijt. Not yet. Maar ah dat maar even terzijde want ik heb weer iets anders ipv messen en scharen.. Sorry hen die er niet tegen kunnen maar het moest er echt uit. Want het is nu na 20 min al een verslaving.
Emma, thnx da's precies wat ik nodig heb zo'n grapjes. 'K bedoel trouwens een epileptische-spastische aanval als 2 jaar geleden |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:47 | |
| @gen: je kan me altijd smsen en sterkte meid @Em: overal pijn en de pijnstiller wil niet werken en ik voel me spuugachtig :s |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:50 | |
| Gen, Assie, Gen? Assie? -in de war- Oke, het is ook al laat xD Ik raak gewn sneller in de war nu. Maar iniedergeval veel sterkte <3 Als je m'n nummer wilt moet je me pm'en -ik ben wel echt laat met reageren op m'n telefoon xD-
Bo, Oef… Sterkte, dat is indd irritant.. Gelukkig heb je ons, en de topics tussen Never en Tall Aury om je op te vrolijken ;D
OKe guys, now I'm leaving 4 realz… Weltrusten en good luck voor iedereen morgen ^^ |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:52 | |
| Thnx Well ik geef het nog es een kans. Ik ga naar boven proberen te gaan, en PROBEREN te slapen. Ook al wil ik hartstikke graag nathalie of mn nicht stalken (nath uit belgie) of posten. Maar nu dit is er niet meer in voor vandaag. Ik probeer het. Thus, see ya guys morgen of heel mss vannacht als het niet lukt ;/ *praat merendeels tegen zichzelf*
Emma, bo noemt me bij mn rl naam xD omdat zij dat kan ofcourse |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 22:57 | |
| *Gaat een wereld voor haar open* Whut?! Assie.. Is niet je naam..? Oke, naive ik.. Mmm… Lastig, hoe ga ik je nu noemen..? Lemme Think.. Iniedergeval welterusten en misschien tot vanavond^^ |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 23:11 | |
| Zow wat posten via mob dan maar. Gezien ik vandaag geen tijd meer had >:c *kijkt boos naar Duits repetitie en Frans Taaldorp* ik haat taaldorppp |
|
| |
Assie 178 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 23:17 | |
| boekentas gemaakt en alles lijkt in orde uitgezonderd de tijd -.- dat worden dus games Emma, noem me gerust assie >: D bo is de enige die me zo mag noemen ;p ivm ouders eh xd
|
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 23:19 | |
| Ik hoor net dat mijn beste vriend is overleden |
|
| |
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 23:23 | |
| @Shadowstone; wat is er gebeurd? ;o |
|
| |
26 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 23:25 | |
|
Laatst aangepast door Shadowstone op zo 9 maa 2014 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|