|
|
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:33 | |
| - Starlingpaw schreef:
- Couragepaw schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Ik heb de 'Ik-wil-een-nieuw-account'-kriebels x'D
Dat heb ik dus ook xD Maar ik mag geen nieuwe aanmaken van mezelf, ik hou het voor nu bij 5 :'D ;-; Maar.. ik wil er of een Warrior bij die al heel veel heeft beleefd of een Apprentice :c Maar ;_____________; Als je ze gewoon actief kan houden, kan het toch? c: |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:34 | |
| ooohhh Courage, sister of Battle (: |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:38 | |
| Zou iemand zo lief willen zijn om me te helpen met goeie Apprentice plaatjes te zoeken voor Lizardkit/-paw? c': Ik zou je heel erg dankbaar zijn! <3 |
|
| |
Sacha 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:39 | |
| Oeh Daydreamer heeft 2 apprentices, nice! c: |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:39 | |
| - Couragepaw schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Couragepaw schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Ik heb de 'Ik-wil-een-nieuw-account'-kriebels x'D
Dat heb ik dus ook xD Maar ik mag geen nieuwe aanmaken van mezelf, ik hou het voor nu bij 5 :'D ;-; Maar.. ik wil er of een Warrior bij die al heel veel heeft beleefd of een Apprentice :c Maar ;_____________; Als je ze gewoon actief kan houden, kan het toch? c: Ja dat wel :3 |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:41 | |
| - Hiddendance schreef:
- Autumnwish schreef:
- Soof@ Dat ken ik x'D
Heu, Tinderkit is apprentice. :3 Ghehe, Lizard ook xD *had het zelfs nog niet zien staan in het aanmeldingstopic* Who's Liz's mentor? (:
EDIT; Daaaan? are ya heeeere? :3 XD Het is dat ik jullie dit zie zeggen, maar ik had het ceremonietopic dus echt totaal over het hoofd gezien. Slechte zaak, slechte zaak. *gaat beschaamd in een hoekje zitten* Anyway, bedankt Icyrose dat je Carrot erbij had gezet. =D |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:45 | |
| M'n buro zit vol met cola blikjes en pizza o.o |
|
| |
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:45 | |
| - Snowcrystal schreef:
- ooohhh Courage, sister of Battle (:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:47 | |
| Drie posts in één post... Echt ik ben zo inspiloos x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:48 | |
| - Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd |
|
| |
Babs 888 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:49 | |
| Zo, apprentice setje <3
En was de eigenaar van Glacialvoice niet gestopt?;3; EDIT: Nevermind <3 Glacial is van eigenaar gewisseld ergens in de history. xD |
|
| |
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:51 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:51 | |
| Kankerleiers, nice movie. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:52 | |
| - Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior |
|
| |
iro!! 2092 Actief "Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:54 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior Foxdung jij moet posten bij highxsnow |
|
| |
Bo2 608 Actief I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:55 | |
| - Tinderkit schreef:
- Zo, apprentice setje <3
Cute :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:55 | |
| - Glowpaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior
Foxdung jij moet posten bij highxsnow maar maar, okay dan ik ga het proberen |
|
| |
Danii 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:56 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior Ohh, misschien dat we dan een topic kunnen doen dat Courage helemaal verdrietig is bij hem enzo? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:57 | |
| - Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
- Couragepaw schreef:
- Snowcrystal schreef:
Yesss :3 Ik wil ooit nog eens een topic met die twee ;n; weell hij gaat binnenkort wel bijna doooooowd Sinds wanneer? ;o well het moet nog gebeuren maar ik ga hem ziek laten worden en bijna dood laten gaan maar hij overleeft het en word echt laat warrior Ohh, misschien dat we dan een topic kunnen doen dat Courage helemaal verdrietig is bij hem enzo? maar maar ik kan ook doen dat hij buiten het kamp half instort en dat ze hem meesleept terug, kan ze nog heel even met hem praten voor het helemaal fout gaat |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 maa 2014 - 20:58 | |
| - Hiddendance schreef:
- Zou iemand zo lief willen zijn om me te helpen met goeie Apprentice plaatjes te zoeken voor Lizardkit/-paw? c': Ik zou je heel erg dankbaar zijn! <3
Als je zin hebt, stuur dan even een PM naar Hiddendance want ik moet weg nu xD Doei ppl! Doei vakantie... Doei vrijetijd... Dx |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|