|
|
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:44 | |
| - Crimsonpaw schreef:
- Autumnwish schreef:
- Oh waar dan? ;p
In je BED! -oke.. Random..- *gaat verder met Tumblr account aanmaken* Nog iemand die ik moet volgen? KLIKSELS ~Als je wilt hoor x'D @Babs;; In je huis ;D && SUPER GOEDDDDDDDDDDDDDD C: |
|
| |
–Red Dawn– 248 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 22:47 | |
| - Ashdrizzle schreef:
- Crimsonpaw schreef:
- Autumnwish schreef:
- Oh waar dan? ;p
In je BED! -oke.. Random..- *gaat verder met Tumblr account aanmaken* Nog iemand die ik moet volgen? KLIKSELS ~ Als je wilt hoor x'D
@Babs;; In je huis ;D && SUPER GOEDDDDDDDDDDDDDD C: ^^ Komt voor de bakker xD Ik ben nu nog aan het twijfelen over een ava…. |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:01 | |
| Der is echt iets mis met die mobiele versie oO Nu op iPod,meh xD Dus sorry als er opeens vreemde woorden zijn. *kan niet slapen* |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:05 | |
| Bunny, mss slim om de autocorrectie uit te schakelen ?? Of tenzij je gewoon niet overweg kan met zon toetsenbordje xD kan ook natuurlijk...
Zop ik ben maar es afsluiten en kom weer terug op iPod om verder te posten ^^ |
|
| |
Babs 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:07 | |
| |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:08 | |
| Autocorrectie moet je echt uit doen als je iets in het Engels wil gaan schrijven op je Iphone/Ipod/Ipad xD Ik ga waarschijnlijk zometen ook op mn mobiele versie :p |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:13 | |
| Indi: eigenlijk gewoon dat tweede xD En man,m'n internet is echt vreselijk traag hier oO |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:16 | |
| Same here! ben op mn mobiel. mijne is 2 streepjes internet, omdat ik te lui ben om mn kpn wifi te veranderen naar ons eigen :') |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:18 | |
| De mijne heeft nu maar een streepje oO Ik been allang blij dat ze het internet niet uitgezet hebbeb Xd |
|
| |
Damien 524 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:19 | |
| Both;; mijne is traag als hij op die van thuis staat, maar wanneer ik hem overschakel naar homespot, die zich vlak onder mn bed bevind trouwens, heb ik genoeg internet xD maar sws gaat hij al rap, want het is de laatste generatie iPod, en hijs nog geen jaar oud zelfs..
En ik moet me echt niet zo lang bezig houden, nogmaals, zal ik proberen af te sluiten ;s |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:21 | |
| Ik moet ook maar eens gaan. ^^ Slaapwel! |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:23 | |
| Bye ^^ En ik ben maar es posten... Work is never done hiero.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 4 maa 2014 - 23:27 | |
| Hmm ik ga nog even lezen in mn boek en dan ga ik ook maar es slapen. Hopelijk weet ik morgen welke warriornaam ik voor Bright ga gebruiken. Goodnight! |
|
| |
Jara 257 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 0:07 | |
| Meehw, ik moest een verslag van wiskunde afgelopen vrijdag inleveren, maar heb hem nog steeds niet af ;o En nu is Isa ook nog eens op vakantie, daar gaat mn reken wonder >.< |
|
| |
Assie 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 0:59 | |
| En toen was het stil..
Well ik duik maar es onder de dons. Broer is slapen, niets meer op tv, en mn games vervelen me een klein beetje.. En ik verveel me te veel maar dat boeit niet |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 7:10 | |
| Goodmorningg ! Had nog even tijd voordat ik naar school ga 8:00 Moet ik nog ergens posten ? |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 8:37 | |
| Ik heb vakantie *danst in het rond* Maar nu moet ik wel studeren :'c ah, tja, dat moet ook gebeuren :3 |
|
| |
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 8:46 | |
| |
|
| |
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 5 maa 2014 - 8:51 | |
| |